podmazivanje lanca

problem je sto ovako zakovan lanac i slika koja sugerira da je i plocica previse utisnuta (jer, zasto bi to bilo pedantno odradjeno uz ovakvo zakivanje) znaci problem, potencijalno i opasnu situaciju.
 
  • Like
Reactions: Shepa
Sad kad bolje pogledam sliku, djeluje mi i kao da je plocica preduboko utisnuta, vidi se i da karika nije ravna s ostatkom lanca, bas iz tog razloga.
Ako je tako, treba nabavit novi masterlink i pravilno ga stavit.
Podigao sam lanac prstima za slikanje pa je ispalo neravno al ipak idem u pon kod meštra da vidim što kaže.

Taman mi treba da štogod pukne i da izginem.
 
  • Like
Reactions: cadjo
Podigao sam lanac prstima za slikanje pa je ispalo neravno al ipak idem u pon kod meštra da vidim što kaže.

Taman mi treba da štogod pukne i da izginem.


Ako uzmes subler i izmjeris da je plocica postavljena duboko kao sto su i ostale plocice (sirina te karike u odnosu na ostale), onda super. Istim sublerom izmjeri i sirinu pinova koje je zakivao, pa ako su dovoljno prosireni (nadji mjeru za svoj lanac, al ugrubo, 5.7mm ili malo vise), vozi dalje.


Al sve navedeno premjeri i ako je OK, onda je samo kozmeticke prirode (iako tom majstoru nebi dao niakad vise da mi stavlja lanac na motor, zapravo, nebi s njim imao nikakvih poslova jer nije pedantan ni najmanje :D )
 
  • Like
Reactions: sthooligan88
Vidio i puno lošije zakovanih od ovog pa se ljudi voze, problem kod čekićanja je da su poželjna dvojica, jedan s teškim čekićem za držati kontru i jedan pametniji s osjećajem u ruci i dobrim okom. Meni odradila mašinica za 15-20 kuna s Alija, odmah naručil još jednu nek stoji u rezervi. Za doma ok, a tko se bavi s tim trebal bi imati profi strojček za to, ipak radi za novce i ima odgovornost prema drugome (valjda ima).
 
  • Like
Reactions: cadjo
Nije stvar jeli funkcionalno ili ne ako je ovako nakardano napravljeno.Izgleda potencijalno opasno na prvi pogled i ja to nebi drža na svom motoru...
 
Kupi novu spojnicu, odes kod normalnog majstora koji ima alat sa kojim ce to spojiti kako treba i gas.
I ja sam nekada prije 20 godina spajao lanac sa 2 cekica, ali tada su alatke bile rijetkost. Sada, kada alat mozes naci prakticno na kiosku, majstor koji zivi od sarafanja a nema ovaj alat se ne moze nazivati majstorom.
 
  • Like
Reactions: pikacu79 and Luke
Sa takvim i sličnim stvarima sam se sretao redovito, onda nađeš odličnog majstora i ne pitam za cijenu.
Meni nikad nije bio problem platiti i više ako sam dobio to što sam platio, ali brate kad ja potegnem šaberom inicajale po filteru ulja i nađem ih nakon servisa na autu onda ti ne dam ni kune.
Evo jutros primjer, konačno žena odlučila koju bi vešmašinu, i odemo u emecetu kad tamo nemaju nego moram u stupnik po nju, ma brate otišli u pevec i kupili istu takvu za istu lovu strpali i već pere. Pa nije to trafika već veliki centar pa kakav moraš bit poslovđa ili skladištar ili tko god vodi brigu o tome da nemaš ne jednu već nekoliko modela od svake na stanju. Ja to zovem jednostavno nemarom.
Isto tako zovem nemarom i ovakvo mijenjanje lanca koji je uredno plaćen i treba biti tako i stavljen, jer zbog takvog “nemara“ netko može ostati invalid, pa bih ja takvog “majstora“ zaboravio što prije i našao novog.
Koliko god ekipa tvrdi da je to ok i samo gas, ja znam da ja ovako spojen lanac sigurno ne bih ni platio, a još manje vozio, ali kao što je rekao poviše kolega, “to sam samo ja.“
Motor meni nije niti ušminkan niti izglancan, stoji vani sve godine, ali mehanički je sve tip top, i tako mora biti jer dovoljno je samo jednom da ne bude i zbog nemara vlasnika ili tzv majstora...
 
  • Like
Reactions: JosipS
Cca 8000-10000km sa Louis dry sprejem (naspricam prosjecno svakih 300-400km). Oprao sam poklopac prednjeg lancanika i lancobran kad sam taj sprej poceo koristit. Sada prvi put bacio oko kako to izgleda nakon toliko km.
 

Attachments

  • 20220720_133619.jpg
    20220720_133619.jpg
    1.7 MB · Views: 0
  • 20220720_133827.jpg
    20220720_133827.jpg
    1.4 MB · Views: 0
  • Like
Reactions: go-go
E da: slika prednjeg lancanika i da li se ubrzano trosi zbog tog "maziva"
 

Attachments

  • 20220720_134325.jpg
    20220720_134325.jpg
    459 KB · Views: 0
Meni u Hondi rekli nakon svakih 1000 km DOBRO očisti i podmaži lanac i nema brige, ovo što neki rade nakon svake vožnje je cirkus. Čak su se dva mehaničara prepirala jer je jedan rekao drugom da se lanac ne podmazuje, nije bicikl, nego se namaščuju prsteni :ROFLMAO: 🙃
 
suha mast..... što još neće izmislit....
to ti je kurčina......

inače lanac peru gejpederi.....
to se samo doda neke masti svakih pariljada km.....
ja stavim štogod imam..... dvotaktol, ulje od motora, mast za ležajeve ili ako baš imam sprej za lanac.....
ima toliko masti po kućištu prednjeg zupčanika, lancobranu i svugdi... da se može slobodno reć da ima automatsku mazalicu....
 
  • Like
Reactions: Kiki_Rotten