podmazivanje lanca

Đavlu i boja lanca. Lanac se kupuje po oznaci, a ne po boji. Ne znan ih sad napamet, ali označavaju vrstu ringa, tvrdoću... i šta ti ja znan šta sve ne. Neki se klasificiraju po kubikaži, a neki po snazi motora. Nije kvantna fizika, ali kratak vijek ili neravnomjerno istezanje, uglavnom je vezano uz neadekvatan lanac za pojedini motor. Ne ide isti lanac na motor od 50 i 150 konja, iako mogu bit istih dimenzija.
 
Meni evo danas stiglo iz Louisa : https://www.louis.eu/artikel/kettenmax-louis-edition-chain-clean-lube-device/10003114
Pa mislim za vikend imati probu s tim da vidim kako će to izgledati i funkcionirati..  :mrgreen:
 
ja sam to kupio jer mi je trebalo par € za free postarinu

koristio sam 2 puta, ali samo za ciscenje lanca i mogu rec da dobro ocisti

za podmazivanje ga ne koristim



Sent from my HTC U12+ using Tapatalk

 
Evo, da totalno popljuvam valvoline (ovaj novi). Prekjucer naspricao pazljivo, rolicu po rolicu, minimalno , tek toliko da se mazivo uvuce pod rolice. Nakon toga obrisao lanac krpom natopljenom petrolejem, cak i rolice, bas da vidim jel bu zasro motor. Lanac izgledao suh i cist totalno. Motor mirovao 2 dana, danas napravio 80tak km  max brzina 150, felga, vilica, undertail, sve zaspricano "prasinom" od valvolinea, ljepljivo govno koje samo otapalo skida (wd40 u mom slucaju). Ono malo sto se mazanjem zavuklo pod rolice je naslo put van i zasralo motor. Nevjerojatno (jer sam lanac nakon mazanja cijeli obrisao petrolejom).  Kuzim da postoje takvi sprejevi, ali, valvoline je prije toga imao sasvim korektan proizvod koji nije imao tu nuspojavu, a nije bio ljepljiv. Koji k im je to trebalo? Razocaran, jer sam kupio 4 komada misleci zapravo da kupujem stari provjereni valvoline.

Ta ljepljivost stvarno drzi, ali,  kad se lanac zagrije, ocito mazivo postane rijetko i sprica ko ludo i kad se takvo uhvati za nesto i ohladi, uzasno ga tesko skinut. Fail na kvadrat, na kub......

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
 
Malo petroleja na krpicu i full lagano se skida zmazanoća s felge, posle samo prebrisat vlažnom krpom i tjt...
Ja više nisam pametan, najbolje ne mazat ništ kak ispada [emoji38]


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
zrakoplovac said:
Malo petroleja na krpicu i full lagano se skida zmazanoća s felge, posle samo prebrisat vlažnom krpom i tjt...
Ja više nisam pametan, najbolje ne mazat ništ kak ispada [emoji38]


Sent from my iPhone using Tapatalk


Pa prijasnji valvoline mi je bio super, nakon prve voznje po mazanju, par tockica na felgi, skinem ih pogledom, ovo ljepljivo govno se primi ko neostik, a da ne pricam o kolicini.I da je samo felga..... nego sve na putu, valjda i jakna, al nju jos nisam gledao :D


Slijedece mazanje sa 75w90 uljem za prijenos kojeg imam jos pol litre i 10tak godina samo stoji u garazi. Ak i sprica, barem se lako obrise  :LOL:
 
Ulje ne sprica ako se sve dobro napravi.
Otprilike upute. Obrisem lanac krpom, prasina se lako skida kad se koristi ulje. Namazem lanac kistom, moze se i solidno nauljit ali ne pretjerivat da kapa i slicno. Provozam se 100 metara da se ulje razmaze. Obrisem krpom visak ulja. I drugi dan se vozim, felga ostane cista.
Cak mi se cini da bude manje posla nego kad se koristi usrani sprej
 
Ma ovo je bio test (drugo mazanje) jer je nakon prvog bilo sve usrano, a mazem ko i inace (prije nikad problema). Cak kao sto sam napisao sam cijeli lanac NAKON mazanja prebrisao krpom natopljenom petrolejom, lanac je izlgedao ko nov koji se kupao u petroleju - cist ko suza. I svejedno raspasoj nakon prve voznje, a jedino gdje je maziva bilo je ISPOD rolica.

Fakat ne kuzim, neko ko bi ga aplicirao na lanac kako je uobicajeno, imao bi spreja i po prednjim zmigavcima ocito jer ovo je prestrasno kako sprica


Prijasnji bijeli Valvoline sam koristio 10tak godina, super zadovoljan bio. Ovvih pola pikse sto mi je ostalo cu trosit na kuglicu kuplunga, bocnu nogaru i sl, jer je i za to super
 
3alfa3 said:
tek toliko da se mazivo uvuce pod rolice.

Da se uvuče pod rolice? Kad si to spomenuo ranije neki post mislio sam da je zajebancija, neznam..

Ja sam još friški u svemu ovom pa sorry ak sam fulao, ali mislim da novi lanci imaju o/x-ringove koji su brtve i drže u "rolicama" tvorničku mast, koja ak izađe lanac će brzo bit gotov. Drugim riječima naše podmazivanje kroz korištenje lanca ne ide unutra u rolice, jer ak može proć kraj tih oringova vjerojatno je tak i tvornička masti izašla i lanac je pri kraju? Moj dojam je da kad podmazujemo ove nove lance nije cilj uć u konstrukciju lanca neg održat elastičnost tih brtvi, generalno je samo čišćenje vjerojatno bitnije da prašina/pjesak i te sitnice ne oštećuju o/x-ringove, i onda podmazat da oringovi budu "vlažni" ili "skliski" i lanac generalno bude manje krut jer ta "guma" kad je suha normalno štopa više neg kad je podmazana..

Koristio sam neki cestovni motul sprej za podmazivanje (C2?) i prestao brzo kad sam vidio šta sve lijepi na sebe, i onda to sve dere po oringovima i oštećuje ih, pogotovo u vožnji makadamima suhim.. Kasnije kupio C3 "offroad" i ti problemi su puno manje izraženi... vrlo slično kao kad se namaže uljem za getribu što ću vjerojatno radit ponovo ubuduće.. A neko vrijeme sam i koristio samo WD40 i održavao lanac čistim bez dodatnog podmazivanja jer sam mislio da mi to što se ljepilo po lancu (od C2 spreja) radi više štete neg koristi. Ugl, možda griješim al mislim da je kod novih lanaca sva priča o podmazivanju uglavnom u održavanju oringova..
 
BreakM said:
Da se uvuče pod rolice? Kad si to spomenuo ranije neki post mislio sam da je zajebancija, neznam..

Ja sam još friški u svemu ovom pa sorry ak sam fulao, ali mislim da novi lanci imaju o/x-ringove koji su brtve i drže u "rolicama" tvorničku mast, koja ak izađe lanac će brzo bit gotov. Drugim riječima naše podmazivanje kroz korištenje lanca ne ide unutra u rolice, jer ak može proć kraj tih oringova vjerojatno je tak i tvornička masti izašla i lanac je pri kraju? Moj dojam je da kad podmazujemo ove nove lance nije cilj uć u konstrukciju lanca neg održat elastičnost tih brtvi, generalno je samo čišćenje vjerojatno bitnije da prašina/pjesak i te sitnice ne oštećuju o/x-ringove, i onda podmazat da oringovi budu "vlažni" ili "skliski" i lanac generalno bude manje krut jer ta "guma" kad je suha normalno štopa više neg kad je podmazana..

Koristio sam neki cestovni motul sprej za podmazivanje (C2?) i prestao brzo kad sam vidio šta sve lijepi na sebe, i onda to sve dere po oringovima i oštećuje ih, pogotovo u vožnji makadamima suhim.. Kasnije kupio C3 "offroad" i ti problemi su puno manje izraženi... vrlo slično kao kad se namaže uljem za getribu što ću vjerojatno radit ponovo ubuduće.. A neko vrijeme sam i koristio samo WD40 i održavao lanac čistim bez dodatnog podmazivanja jer sam mislio da mi to što se ljepilo po lancu (od C2 spreja) radi više štete neg koristi.

o/x ringovi cuvaju mast izmedju punog pina i supljeg pina lanca (taj dio ne mozes podmazivat niti ta mast moze izac iz lanca). Na supljem pinu je jos dodatno i rolica. Ono sto vidis okom u sredini lanca i sto dira lancanik. Rolica ima zracnost sa bocnih strana kako bi se mazivo moglo uvuc izmedju nje i supljeg pina (a lanac se pere zapravo da bi ta zracnost ostala zracnost, a ne zacepljena prljavstinom i starom masti).


Ukratko, gledajuci iznutra prema van: puni pin, suplji pin, rolica. Mazivo ulazi izmedju supljeg pina i rolice i to je sve sto zapravo treba podmazat


Evo video gdje je (malo predugacko  :mrgreen:  )  to opisano:    https://www.youtube.com/watch?v=Vc4tP8kmAX0
 
3alfa3 said:
o/x ringovi cuvaju mast izmedju punog pina i supljeg pina lanca (taj dio ne mozes podmazivat niti ta mast moze izac iz lanca). Na supljem pinu je jos dodatno i rolica. Ono sto vidis okom u sredini lanca i sto dira lancanik. Rolica ima zracnost sa bocnih strana kako bi se mazivo moglo uvuc izmedju nje i supljeg pina (a lanac se pere zapravo da bi ta zracnost ostala zracnost, a ne zacepljena prljavstinom i starom masti).


Ukratko, gledajuci iznutra prema van: puni pin, suplji pin, rolica. Mazivo ulazi izmedju supljeg pina i rolice i to je sve sto zapravo treba podmazat


Evo video gdje je (malo predugacko  :mrgreen:  )  to opisano:    https://www.yout....

(y)  kako god bilo on dobije čišćenje i podmazivanje kad mi bude preružan za pogledat ga (a tolerancija mi je visoka :D ) pa kolko traje traje.. sve je još kao novo na 12500km
 
e da.... ovako mazem lanac (nasao stari video). Dakle, definitivno nema pretjerivanja u kolicini, a ovaj put i oprao lanac NAKON mazanja. Novi Valvoline podbacio junacki, a ovaj bijeli sa videa nikad nije zasrao motor, par tockica na felgi i to je bilo to  :mrgreen:



http://vid195.photobucket.com/albums/z55/3alfa3/Mobile%20Uploads/VIDEO0018_zpsngrlsiww.mp4