bricksrheavy
Well-known member
Naravno da se može vozit, i vozi se - ali jednostavno ne želim razmišljat o stanju lanca ako danas želim odvozit 500 kmKako to?
Msm, može se čut, rulat kad je pri kraju, ali da baš ne možeš vozit?
Naravno da se može vozit, i vozi se - ali jednostavno ne želim razmišljat o stanju lanca ako danas želim odvozit 500 kmKako to?
Msm, može se čut, rulat kad je pri kraju, ali da baš ne možeš vozit?
Naravno da se može vozit, i vozi se - ali jednostavno ne želim razmišljat o stanju lanca ako danas želim odvozit 500 km
Pričat ću ti jedan dan kako san promjenija ležajeve volana da bi na kraju skužija da je problem u ležaju prednjeg kola (dakle, na 2 motora, 2 puta problem sa ležajem prednjeg kola ali ne treeba to mijenjat, pa ništa se ne "čuje" )Znam ja jednog šta je radi neispravnog senzora brzine kupija dva ili tri seta satova za motor.
😂😂😂😂😂
aaaa!
Mislia sam na ležaj prednjeg kola.
Čemu onda pitanje i slika, ionak si naručil drugi?Već je naručen novi set - jednom sam ostao na cesti zbog najobičnijeg glupog ležaja prednjeg kotača kojeg nisam mijenjao jer su mi po principu "Ma može to još" savjetovali da ne mijenjam.
Šta se dogodilo s kolom? Blokalo, dobilo luft,...?aaaa!
Mehaničar mi savjetovao da "može još" - i onda jedno 10 km na povratku prije Knina nije moglo više pa zovi HAK, pa pasmater ode mi cijeli dan ukurac
Naravno da se može vozit, i vozi se - ali jednostavno ne želim razmišljat o stanju lanca ako danas želim odvozit 500 km
Kukanje, čisto kukanjeČemu onda pitanje i slika, ionak si naručil drugi?
Ležaj u vožnji počeo proizvodit zvuk nešto poput koncert Severine koji se sa svakim kilometrom pogoršavaoŠta se dogodilo s kolom? Blokalo, dobilo luft,...?
Zato kotače skinem sam i povjerim im "samo" izmjenu guma. Usput provjerim i hrpu drugih sitnica kad su već kotači dolje i onda sam miran.Nije da bude kotač otpal, ali dobije toliko lufta da se daljnjom vožnjom sjebe i felga i osovina, a ovisno o količini lufta i ostalo.
Imao sam prilike popravljati motor nakon izmjene guma kod nekakvih vrhunskih majstora, koji nisu znali čemu služi distancer (ona čelična puškica u zadnjem kotaču)pa je nisu ni stavili. Rezultat je nakon dotezanja osovine bio uništen lager (bočni pritisak na lager zbog nedostatka distance) i naba lančanika, dok je ležaj u felgi taman izdržao, pa nije bilo većeg sranja.
Upravo tako.Zato kotače skinem sam i povjerim im "samo" izmjenu guma. Usput provjerim i hrpu drugih sitnica kad su već kotači dolje i onda sam miran.
Molim preporuku sa čime čistiti i podmazivati lanac
Suzuki V-strom 650
Molim preporuku sa čime čistiti i podmazivati lanac
Suzuki V-strom 650
lanac ocistis sa petrolejom,imas ga za kupiti u ducanima sto drze boje i lakove,a podmazes ga sa motul sprejom,cijena petroleja cca 20kn,a spreja 100kn.Molim preporuku sa čime čistiti i podmazivati lanac
Suzuki V-strom 650