podmazivanje lanca

Kako to?
Msm, može se čut, rulat kad je pri kraju, ali da baš ne možeš vozit?
Naravno da se može vozit, i vozi se :mrgreen: - ali jednostavno ne želim razmišljat o stanju lanca ako danas želim odvozit 500 km
 
Znam ja jednog šta je radi neispravnog senzora brzine kupija dva ili tri seta satova za motor.
😂😂😂😂😂
Pričat ću ti jedan dan kako san promjenija ležajeve volana da bi na kraju skužija da je problem u ležaju prednjeg kola :mrgreen: (dakle, na 2 motora, 2 puta problem sa ležajem prednjeg kola ali ne treeba to mijenjat, pa ništa se ne "čuje" :ROFLMAO: )
 
  • Haha
Reactions: Shepa
Već je naručen novi set (y) - jednom sam ostao na cesti zbog najobičnijeg glupog ležaja prednjeg kotača kojeg nisam mijenjao jer su mi po principu "Ma može to još" savjetovali da ne mijenjam.
Čemu onda pitanje i slika, ionak si naručil drugi? :mrgreen::mrgreen::mrgreen:
 
Naravno da se može vozit, i vozi se :mrgreen: - ali jednostavno ne želim razmišljat o stanju lanca ako danas želim odvozit 500 km


Moj je bio u puno gorem stanju pa sam sam ga vozio dugo i nije puknuo. Nazalost promjenio sam ga za novog vlasnika al nema veze moram sad i na ovom :mrgreen:
 
  • Haha
Reactions: bricksrheavy
Nije da bude kotač otpal, ali dobije toliko lufta da se daljnjom vožnjom sjebe i felga i osovina, a ovisno o količini lufta i ostalo.
Imao sam prilike popravljati motor nakon izmjene guma kod nekakvih vrhunskih majstora, koji nisu znali čemu služi distancer (ona čelična puškica u zadnjem kotaču)pa je nisu ni stavili. Rezultat je nakon dotezanja osovine bio uništen lager (bočni pritisak na lager zbog nedostatka distance) i naba lančanika, dok je ležaj u felgi taman izdržao, pa nije bilo većeg sranja.
 
  • Like
Reactions: maRRin 06
Nije da bude kotač otpal, ali dobije toliko lufta da se daljnjom vožnjom sjebe i felga i osovina, a ovisno o količini lufta i ostalo.
Imao sam prilike popravljati motor nakon izmjene guma kod nekakvih vrhunskih majstora, koji nisu znali čemu služi distancer (ona čelična puškica u zadnjem kotaču)pa je nisu ni stavili. Rezultat je nakon dotezanja osovine bio uništen lager (bočni pritisak na lager zbog nedostatka distance) i naba lančanika, dok je ležaj u felgi taman izdržao, pa nije bilo većeg sranja.
Zato kotače skinem sam i povjerim im "samo" izmjenu guma. Usput provjerim i hrpu drugih sitnica kad su već kotači dolje i onda sam miran.
 
Zato kotače skinem sam i povjerim im "samo" izmjenu guma. Usput provjerim i hrpu drugih sitnica kad su već kotači dolje i onda sam miran.
Upravo tako.
Ja i gume zamijenim sam kod prijatelja vulkanizera, a također i izbalansiram sam kod kuće.
 
Molim preporuku sa čime čistiti i podmazivati lanac
Suzuki V-strom 650

Uzmi dizela namoci lanac kistom obrisi pa ponovno prodji kistom sa dizelom i nakon toga isperi sa chain cleanerom (30 kuna u tokica)..

Nakon toga odi u djir malo ga spanaj da se zagrije lanac i poprskaj kad dodes doma..ostavi ga par ura i visak obrisi krpom i to je to..sto se tice spreja sve je to ista pasta drugo pakovanje...probao sam vise manje sve sprejeve pa i onu motulovu mast...i na kraju sam uzeo motulov prozirni i odgovara mi i to samo zato jer ne izgleda ko punjeta...
 
  • Like
Reactions: crkcrk