ivasol, benzin, aceton, brake/carb cleaner (cesto na bazi acetona), nitro razrjedjivac i sl nemaju sto trazit na lancu sa o/x ringovima. Petrolej, dizel, WD40 bez problema.
Covjek je rekao da ima velike kolicine WD40, slobodno ga moze koristit za ciscenje lanca, da, cijena WD40 je veca od petroleja, ali, samo ako nemas ni petrolej ni wd40
Jedino sto ce wd40 ostavit tanki film rijetkog ulja pa se mazivo nece kvalitetno primit na lanac, dok sa petrolejom nema tog problema ako ga se ostavi dovoljno dugo da ishlapi (ili toliko malo da je zanemarivo - aceton ce npr bolje odmastit od petroleja, ali on je agresivan za "gumene" dijelove. U tom smislu su sprejevi za ciscenje najprakticniji ( i DALEKO najskuplji - nisam ih nikad koristio) jer dobro ciste, brzo hlape, ali, gotovo svaki proizvodjac lanca navodi da se petrolej (kako se kod nas najcesce zove) koristi za ciscenje, a 80-90W ulje za podmazivanje - za lanac je to najzdravije, za izgled mozda i ne jer to ulje ipak zasere pol motora, da, lako ga je ocistit, ali, trazi ciscenje ako je bitno da motor izgleda "uredno".
To ne znaci da ako bi iz nekog razloga imao na raspolaganju samo brake cleaner i bas MORAO iz nekog meni nepoznatog razloga ocisitit lanac, da ga nebi naspricao na krpu i takvom krpom obrisao lanac - brake cleaner jako brzo hlapi i ako se cesto ne natapa s njim ,ne vidim kako bi ostetio o/x ringove ako bi ga se koristilo na taj nacin i to u rijetkim prilikama. Ali cijena brake cleanera je takva (ako ga kupujes
) da je to glupa ideja, pogotovo kao prvo sredstvo za ciscenje lanca. Lanac koji nema o/x ringove i imas pristup brake cleaneru po nula kuna : go for it, odmascuje odlicno.