podmazivanje-vespa automatic

poison

Member
Da li je netko uopoznat kako funkcionira podmazivanje lezaja radilice na strani do mjesalice ulja na vespi automatic, dakle u prilozenim slikama se vidi mjesalica ulja(crvenim je zaokruzen kanal kojim se izbaciva ulje) te na slici bloka s vanjske strane  gdje sjeda mjesalica takoder je zaokruzena rupa u koju se tjera ulje kroz blok, tj. ulje  se tjera u kuciste radilice i tako vrsi podmazivanje motora i sve bi bilo krasno da nije problematican taj lezaj na strani do mjesalice jer on ima semering sa unutrasnje strane do radilice sto se vidi na trecoj slici i time mu je onemoguceno normalno podmazivanje kao ostalim komponentama..

Pokretanje mjesalice se vrsi pokretanjem puznim vijkom koji se zavidaje na kraj radilice i vrti oznaceni dio na slici..
Jedini meni moguci nacin podmazivanja tog lezaja jest da ulje nekako dolazi u ovu casicu na mjesalici(gdje je napisano "puzni vijak") gdje se ona zapravo pokrece puznim vijkom i da se tako podmazuje lezaj koji je jedino s te strane otvoren?
Zna li netko sa sigurnoscu kako to funkcionira?
 
Ja mislim da se onaj lezaj koji ima semering sa unutarnje strane podmazuje uljem iz mjenjaca(tako je barem na vespama PX i PK 125..150....200). A onaj drugi lezaj se podmazuje uljem za mjesavinu..kroz taj kanal.Jer,po slikama cini mi se da na onu stranu bloka gdje je lezaj iza semeringa(znaci gledano iznutra prema van) dolazi neka vrsta kvacila..ili zupcanika(uglavnom mora biti s te strane ulje ).
 
Ova 2 i 3 slika su isti blok samo slikno s s vanjske i unutarnje strane, prva slika je mjesalica i sjeda na ovaj dio bloka sto se vidi na 2 slici, kroz lezaj viri inace samo malo dio radilice na koji se navida saraf na kojem se nalazi puzni vijak za pokretanje mjesalice, dakle s te strane nema nista osim mjesalice s 1 slike...
Meni je takoder jedini logicni nacin da ulje dolazi s te strane, drugacije ne moze..

Da li je moguce da iz ove komorice ljevo od rupice za ulje na 1 slici, gdje su inace zupcanici mjesalice  i ta komora je inace puna ulja valjda preko osovine od puznog vijka tj kroz njegov klizni lezaj iz te komore ulje ukapava dolje u casicu i tako podmazuje lezaj..
 
To je jedini nacin. Sa te strane...posto je vespa automatik..nema nicega osim tog pogona mjesalice pumpe ulja.Dok se drugi lezaj podmazuje normalno...kao i svaki drugi lezaj kod 2-t motora,ovaj drugi je morao biti na taj nacin rijesen...posto je lezaj odvojen semeringom od kartera(u koji dospjeva ulje mjesavine) to je bio jedini nacin da se taj lezaj podmazuje.Ta vespa ima sve sa desne strane(i paljenje i varijator) ako se ne varam...... :misli: