poison
Member
Da li je netko uopoznat kako funkcionira podmazivanje lezaja radilice na strani do mjesalice ulja na vespi automatic, dakle u prilozenim slikama se vidi mjesalica ulja(crvenim je zaokruzen kanal kojim se izbaciva ulje) te na slici bloka s vanjske strane gdje sjeda mjesalica takoder je zaokruzena rupa u koju se tjera ulje kroz blok, tj. ulje se tjera u kuciste radilice i tako vrsi podmazivanje motora i sve bi bilo krasno da nije problematican taj lezaj na strani do mjesalice jer on ima semering sa unutrasnje strane do radilice sto se vidi na trecoj slici i time mu je onemoguceno normalno podmazivanje kao ostalim komponentama..
Pokretanje mjesalice se vrsi pokretanjem puznim vijkom koji se zavidaje na kraj radilice i vrti oznaceni dio na slici..
Jedini meni moguci nacin podmazivanja tog lezaja jest da ulje nekako dolazi u ovu casicu na mjesalici(gdje je napisano "puzni vijak") gdje se ona zapravo pokrece puznim vijkom i da se tako podmazuje lezaj koji je jedino s te strane otvoren?
Zna li netko sa sigurnoscu kako to funkcionira?
Pokretanje mjesalice se vrsi pokretanjem puznim vijkom koji se zavidaje na kraj radilice i vrti oznaceni dio na slici..
Jedini meni moguci nacin podmazivanja tog lezaja jest da ulje nekako dolazi u ovu casicu na mjesalici(gdje je napisano "puzni vijak") gdje se ona zapravo pokrece puznim vijkom i da se tako podmazuje lezaj koji je jedino s te strane otvoren?
Zna li netko sa sigurnoscu kako to funkcionira?