Pojam "motor u original stanju"

moover

Active member
Uvijek sam mislio da taj pojam označava motor koji ima apsolutno sve (osim potrošnih dijelova) kao onog dana kad je izašao iz dućana...

Gledajući oglase, sve što nije prerada ili seljo-tuning se smatra originalnim stanjem...

Što bi onda bilo originalno stanje?  :misli: Onakvo kao iz dućana ili "razbio sam ga sto puta, ali sam uzeo rabljene dijelove i nakeljio ih na motor... i prefarbao ga u međuvremenu jedno šest puta..."
 
Originalno stanje je da je model prepoznatljiv. :misli:
 
Ne pratim baš oglase s rabljenima, osim što bi uzeo ako naleti još jedan 998R. Najvažnije mi je upravo to "originalno stanje" koje podrazumijeva da izgleda isto kao kad je izašao iz dućana. U kakvom je to sve skupa stanju, to je drugo pitanje. S obzirom da se radi o starijem i relativno rijetkom modelu vidim da i drugi razmišljaju slično jer se u pravilu komunikacija u oglasu svodi upravo na naglašavanje originala a pored toga nabraja dodatna oprema.
 
Ja to smatram tako da nije prerada i da je u što boljem stanju,kao da je tek izašao iz tvornice.
 
Jos jedan pojam tj nacin da se dize cijena motoru.. No i objektivno gledajuci kada bi uzeo motor u takvom orginalnom stanju prvo sto bi palo na pamet je da lik koji ga prodaje ne vodi brigu o njemu jer da vodi vec bi nesto promjenio.
Kada vidim tako nesto u oglasu prvo sto pomislim je da je motor slozen nakon neke jace prometne... :polomljen:
No to ne mora biti slucaj. Ipak je najbolje otici i uzivo to vidjeti/pregledati upaliti pa onda gledaj sto je orginalno a sto ne....
Full orginalni R-ovi su mi najsumljiviji makar stvarno nade se neki koji je eto orginalan.
:koka:
 
Mooveru, ti kao da vučeš neke korjene iz Požege  :mrgreen:

ja sam uvijek podrazumijevao da je original stanje motora da ništa nije mijenjano na motoru, dakle ništa prerađivano, dodavano, rezano, kako je proizvođač napravio, tj dizajner dizajnirao - to je to, ali podrazumijevam da s obzirom na neki broj prijeđenih kilometara mora biti nekih tragova korištenja, nikad kao da je sad napustilo salon, kao npr da ima originalne (nemijenjane) svjećice, filtere, ulje, pa valjda ga je čovjek održavao? bar malo  :wink: To bi bio pojam original - original  :mrgreen:.
A što se tiče da je očuvan maximalno, gotovo bez tragova korištenja - ima i takvih motora - to bi onda bio popularan pojam: kao iz dućana!  :mrgreen:

Naravno, ljudi su skloni rastegnuti te pojmove do  - nepojmljivog.
:LOL: :LOL: :LOL:
(y)
Ali razumjeti u originalnom stanju da je kao da je sad ovaj tren napustio dućan ilitiga tRRgovinu, to ne, nikada.
Koji te to bajk bacio u takvu depresiju da te ispunja čak i gnjev?  :LOL:

Ja kad idem gledati neku robu, uvijek ozbiljno i detaljno, ali vrlo ljubazno pitam - čovječe, nemoj da ja sad dolazim iz Pž k tebi, a da nije tako kako si rekao, pa smiješ postaviti par pitanja i onda opet naglasiti ako nije tako nemoj da dolazim jer me to ne zanima. Ljudi onda ili kažu tako je, ili priznaju da nije baš tako.
AKo su se ono izlagali izlagali i ti dođeš tamo a ono mućak - moš ga izmlatit, a moš i na sredstvima javne komunikacije, kao fb i forumi oglasit prevaranta, lažova i upozoriti druge da ne nasjedaju na takve laži: Čini mi se to fer.  (y)
 
singlica said:
Jos jedan pojam tj nacin da se dize cijena motoru.. No i objektivno gledajuci kada bi uzeo motor u takvom orginalnom stanju prvo sto bi palo na pamet je da lik koji ga prodaje ne vodi brigu o njemu jer da vodi vec bi nesto promjenio.
Kada vidim tako nesto u oglasu prvo sto pomislim je da je motor slozen nakon neke jace prometne... :polomljen:
No to ne mora biti slucaj. Ipak je najbolje otici i uzivo to vidjeti/pregledati upaliti pa onda gledaj sto je orginalno a sto ne....
Full orginalni R-ovi su mi najsumljiviji makar stvarno nade se neki koji je eto orginalan.
:koka:

Pa R-ovi i jesu najjednostavniji, od dodatne opreme može se staviti amortizer volana (na ovim japanskim sirotinjskim  :jesus: ), dok se osim toga stavi auspuh, nosaš tablice, gljive, ručke... sve sitnice čiji se originalni dijelovi spremaju u kutiju. :mrgreen:
 
Najgore je kad stavljaju šire dizne a napišu- originalno stanje. :misli:
 
po meni bi to znacilo, da je motor onakav kakvog ga je tvornica sastavila, a prilikom odrzavanja potrosni materijal kupljen u mom slucaju u hondi, da bi nakon desetak godina izgledao ovako
 
Po meni to znači da je motor imao nemaštovitog vlasnika  :mrgreen:
 
clox said:
Po meni to znači da je motor imao nemaštovitog vlasnika  :mrgreen:
Pozdrav od nemaštovitog vlasnika :mrgreen: - ja sam svog vraćao u tvorničko stanje jer je imao seljo tjuning žmigavce i naljepnice po sebi.

Tvorničko stanje u rvackoj znači da ona pločica sa serijskim brojem nije dirana - sve ostalo je podložno promjeni :mrgreen:
 
gego said:
po meni bi to znacilo, da je motor onakav kakvog ga je tvornica sastavila, a prilikom odrzavanja potrosni materijal kupljen u mom slucaju u hondi, da bi nakon desetak godina izgledao ovako

Uglavnom to je to  (y)
 
    ...dosadni ste s 'originalnim' motorima.

    Kako bilo kakav POJAM može u deset godina zadržati isti smisao?

    A vi bi da STROJ bude ko tvornički. Može ako je vremeplov  :LOL:

    Jel vi i vaše pičke izgledate 'tvornički' nakon desetljeća, ili vas je vrijeme načelo?  :jesus:
 
evo jedan u oriđinale stanju

http://www.ebay.de/itm/Spondon-mit-Hayabusa-Motor-und-NOS-Einsprizung-TUV-NEU-03-06-2015/191594373760?_trksid=p2047675.c100009.m1982&_trkparms=aid%3D222007%26algo%3DSIC.MBE%26ao%3D1%26asc%3D20140117125630%26meid%3Df88d87eecccc428ba74884fcfb476f7a%26pid%3D100009%26rk%3D7%26rkt%3D10%26mehot%3Dpp%26sd%3D131529178367

 
OldBoy said:
    ...dosadni ste s 'originalnim' motorima.

    Kako bilo kakav POJAM može u deset godina zadržati isti smisao?

    A vi bi da STROJ bude ko tvornički. Može ako je vremeplov  :LOL:
Može, uz kvalitetno održavanje i neuništavanje padanjem...  :wink:

Tema je o tome što ljudi podrazumjevaju pod pojmom originalnog stanja, a ne dal je moguće ili ne...

Dakle, jel original ako je razbijen, ofarban, ak nema nosač tablice i ima aftermarket top?  :misli: