pokazivac stupnja prijenosa

Sta znaci "starih" motora? Ja sam naknadno ugradio jedan takav indikator na Versysa 650 iz 2011-te i za mene je radio zadovoljavajuce. Spaja se direktno na dijagnosticki konektor ispod sica i koliko sam skuzio, racuna stupanj prijenosa iz trenutne brzine i broja okretaja. To ima za posljedicu da radi samo dok motor vozi, a kad stojis na mjestu ne registrira promjenu stupnja.
Kupio na Aliexpresu i platio 10-ak eura.
Ok. Sta si dobio s tim. Sta se dobije inace. Ja imam i na motoru i autu. Nikad nisam pogledao u to!
 
  • Like
Reactions: Luke
to je dobra stvar,noviji imaju na displeju,stariji nemaju,al moze se lako nabaciti,pa i u autu je na rucici urezbareno,di je koja brzina...
U autu pise za prva dva tri puta, a najvise radi rikverca. Koji k
 
Sorry ako ne znas u kojoj si brzini, nije za tebe motor
kad se migoljis u gradu u kolonama pa zaboravis dal je 2 il 3 i slicno... i kakve to ima veze dal je za nekog motor il nije?
po tome automatik nije za nikoga jer nema brzine :unsure::ROFLMAO:
ak ne zelis pomoci to je ok, al cemu glupi kometari :unsure:

a i mora da su svi vozaci high class motora ocito idioti kad im proizvodjaci to stavljaju u osnovnu opremu
a najzalosnije od svega sto motoGP vozaci za koje bi rekao da valjda jesu za motor - imaju to :eek:

Ok. Sta si dobio s tim. Sta se dobije inace. Ja imam i na motoru i autu. Nikad nisam pogledao u to!
u autu po poziciji mjenjaca znas di je tak da i ne mora pisati, a na motoru ne znas po poziciji di je mnjenac tak da nije za usporedbu
 
meni je bitnije da znam u kojoj sam brzini od koliko idem km/h ili obrtomjera..šaltam po zvuku i osjećaju, ne gledam obrtomjer, a u kojoj sam brzini nemam pojima ni po zvuku ni po osjećaju..
al dobro,ja sam RRejser..🤣🤣
 
  • Like
Reactions: Igor28
Još jedna činjenica u prilog tezi da su proprelerci gerijatrija friendly, daleko najveća znamenka na cijelom motoru je prikaz stupnja prijenosa...

S tim da bi npr na GS bilo dobro da uz N dodaju i znak/lampicu upozorenja na buku i udarac kod ubacivanja u 1. Da se covjek pripremi, a ne da svaki put pipas jezikom jel ispala koja plomba iz zuba i gledas ispod motora je li se nesto prosulo po cesti :mrgreen:
 
Last edited:
zbog cega motori imaju taj '' udarac'' kad sjedne u prvu?
 
zbog cega motori imaju taj '' udarac'' kad sjedne u prvu?
Sudeći po videima na youtubeu, tako da gornji dio lanca zbaci prašnu/vodu sa sebe u slow motionu.




..inače, mislim da je zbog "redukcije" samog mjenjača gdje je mašini najlakše pokrenut kotač u prvoj brzini jelda? A kuplung je takav da su ti diskovi relativno blizu i ulje je između pa se nešto minimalno snage prenosi čak i kad si stisnuo ručicu kuplunga, i onda kad to dvoje zbrojiš u prvoj najveći udarac al naravno nema snage u njemu samo se svi elementi "napregnu", u drugoj nešto manji udarac zbog drugačijeg omjera zuba... tak sam ja to nekak sebi posložio u glavi zadnji put kad me zanimalo, neznam jel istina.. možda bar polovično
 
Last edited:
  • Haha
Reactions: Luke
Nemaju svi, moja honda samo klika u prvu pa na dalje, nema lupanja niti cukanja i sličnih stvari.
Probaj ubacit iz lera u drugu dok stojis (ako nemas positive neutral finder kao npr Kawasaki pa je to nemoguce) pa javi :D
 
  • Like
Reactions: prpa
Probaj ubacit iz lera u drugu dok stojis (ako nemas positive neutral finder kao npr Kawasaki pa je to nemoguce) pa javi :D
Mogu probati, ali do sad nisam nikad u ovih 30 godina iz lera ubacivao u drugu brzinu, ne vidim razlog, ono obično iz neutrala ubacujem u prvu i krećem, iskreno nije mi nikad ni palo na pamet da probam u drugu.
Mada Kawa ozbiljno cukne, ali Aprilia je tu bila broj jedan, ponekad sam si pomislio da se ta getriba mora uskoro razletit kad bih na semaforu ubacio u prvu. Guzzi Breva mi je bio grozan po pitanju mjenjača generalno, dalje se ni ne sjećam previše iskreno.
 
Ocito vi niste vozili Yamahe kad je u pitanju getriba a i zvukovi ma koliko god star motor bio bio 🤣🤣
 
  • Like
Reactions: prpa
Ok. Sta si dobio s tim. Sta se dobije inace. Ja imam i na motoru i autu. Nikad nisam pogledao u to!

Na nekim motorima su brzine zbijene. Znam kad sam u 1., sve ostalo je li-la., nema razlike je li u 3. ili u 5.
 
Dobro dođe kad imas 16 brzina 😆
 

Attachments

  • 1649354826213.jpg
    1649354826213.jpg
    1.7 MB · Views: 0
  • Like
Reactions: pikacu79
kad se migoljis u gradu u kolonama pa zaboravis dal je 2 il 3 i slicno... i kakve to ima veze dal je za nekog motor il nije?
po tome automatik nije za nikoga jer nema brzine :unsure::ROFLMAO:
ak ne zelis pomoci to je ok, al cemu glupi kometari :unsure:

a i mora da su svi vozaci high class motora ocito idioti kad im proizvodjaci to stavljaju u osnovnu opremu
a najzalosnije od svega sto motoGP vozaci za koje bi rekao da valjda jesu za motor - imaju to :eek:


u autu po poziciji mjenjaca znas di je tak da i ne mora pisati, a na motoru ne znas po poziciji di je mnjenac tak da nije za usporedbu
Jebiga svak vozi danas. Pa stavljaju svasta da naplate vise, a skroz nepotrebno