Polovne 125-ice...

Rage

New member
Razmišljam o kupnji polovne 125-ice(kao privremeno rješenje, dok ne smognem sredstva za ono što stvarno želim), pa me zanima pokoji savijet... Šta ja po vama najbolji izbor? Koliko znam Aplrili rs 125 slovi za ponajbolju u klasi, al volio bih još koje mišljenje. Zanimaju me R ili SM-ovi eventualno(ali mislim da ih je vrlo malo polovnih :( ) Tnx
 
pa čuj za RS ti je najlakše nabavit djelove puno troši i puno se kvari ali je brz
Mito-puno toši ali je brz djelove je relativno teško nači
NSR-zadnja godina proizvodnje predivan dizajn malo troši i malo se kvari djelove nađeš lagano
Derbi GPR-preslab u odnosu na konkurenciju ali zato po potrošnji i kvaliteti je najbolji

za supermoto je Yamaha DT-2T cca 24ks pazi koju biraš nisu sve dobre

RS=29 ks(otvorena verzija)
Mito=31 ks(otvorena verzija)
NSR= oko 30 ks(otvr.verz.)
GPR=22 ks(otvr.verz.)

moj savjet polovni mito :twisted: ili RS ali ni NSR nije za izbacit pogotovo 00.01.02.03. godište nsr-a :roll: i gaaaaaaaaaaas
 
Tenks. Ma stvar je u tom kaj smo mi malo tržiste i nema nekog izbora... Cini mi se da rs-ova ima najvise, a time i da se moža nac neki u dobrom stanju.
Samo neznam koliko je to "puno", što se tice kvarova? Neda mi se visi u servisu stalno. :evil: Nisam znao da se nsr može otvorit isto... znaci uzet cu i nju u obzir 8)
 
jedan moj poznanik koji je godinama vozio rs 125 je ovako rekao kada sam imao priliku uzeti rs125 :" za 125ccm moras imati para kao blata ako se mislis voziti. popravci, odrzavanje, gorivo... gore nego da vozis 600ccm"
 
a to je istina.......samo na RSu sportski sjediš,pa posliej vožnje sve boli,al po tom pitanju NSR je puno bolji......i najmanje troši u klasi.......dok kako mi kaže frend da zatvorena RS mu troši do oko 8 litara a ide samo 135 na sat.......
 
M12 said:
pa čuj za RS ti je najlakše nabavit djelove puno troši i puno se kvari ali je brz
Mito-puno toši ali je brz djelove je relativno teško nači
NSR-zadnja godina proizvodnje predivan dizajn malo troši i malo se kvari djelove nađeš lagano
Derbi GPR-preslab u odnosu na konkurenciju ali zato po potrošnji i kvaliteti je najbolji

za supermoto je Yamaha DT-2T cca 24ks pazi koju biraš nisu sve dobre

RS=29 ks(otvorena verzija)
Mito=31 ks(otvorena verzija)
NSR= oko 30 ks(otvr.verz.)
GPR=22 ks(otvr.verz.)

moj savjet polovni mito :twisted: ili RS ali ni NSR nije za izbacit pogotovo 00.01.02.03. godište nsr-a :roll: i gaaaaaaaaaaas
Pre bih rekao da je RS 34KS,NSR 29 KS,Mito takodje 34 KS,i GPR 22 KS...
 
m1losh99 said:
M12 said:
pa čuj za RS ti je najlakše nabavit djelove puno troši i puno se kvari ali je brz
Mito-puno toši ali je brz djelove je relativno teško nači
NSR-zadnja godina proizvodnje predivan dizajn malo troši i malo se kvari djelove nađeš lagano
Derbi GPR-preslab u odnosu na konkurenciju ali zato po potrošnji i kvaliteti je najbolji

za supermoto je Yamaha DT-2T cca 24ks pazi koju biraš nisu sve dobre

RS=29 ks(otvorena verzija)
Mito=31 ks(otvorena verzija)
NSR= oko 30 ks(otvr.verz.)
GPR=22 ks(otvr.verz.)

moj savjet polovni mito :twisted: ili RS ali ni NSR nije za izbacit pogotovo 00.01.02.03. godište nsr-a :roll: i gaaaaaaaaaaas
Pre bih rekao da je RS 34KS,NSR 29 KS,Mito takodje 34 KS,i GPR 22 KS...


NSR=31KS@11000,ak hočeš u detalje
 
meni je najveci trosak na mom rs-u bio dok sam ga vozio po cesti ulje. svakih 800 km litra ulja od 100 kn nije malo. pogotovo ako se sam financiras. meni se ama bas nista na motoru nikad nije kvarilo (vozio sam ga 15 000 km) osim svjecice koje sam promjenio 3 (65 kn jedna). semeringe u vilicama sam mjenjao 2 puta i to je to. ja neznam sta ljudi rade tim motorima da se tako kvare kad je moj trpio maltretiranja i voznje od po par sati u komadu na velikim okretajima. valjda je briga za motor presudna