Pomagajte :D:D

Dzonsi

New member
E ovako imam husqvarnu te510 vec nekoliko mjeseci.....Promjenio sam nekoliko paljenja i sad sam na kraju stavio paljenje od aprilije rs125 koje baca perfektnu varnicu zapali gorivo sve perfektno ali motor i dalje nece da pali...i na kraju je doslo do zakljucka da mi dekompresor ne radi kako treba jer poslije 444 puta kad ga zakurblas on upali i radi perfektno ide jos bolje znaci nema dalje...ugasis ga i tako vruceg ga nemozes upaliti ponovo da si Bog..i onda ponovo kurblanje do besvijesti i sastavi nekako jedva i tako stalno a na guranje odmah sastavi ko iz topa i radi normalno...Ako neko zna neki trik ili kako se steluje dekompresor molim vas da se javi!!

Evo i slika cisto da vidite koji je motor!!!

 
  kontam da nije do dekompresora , prestelaj si ti lijepo karburator
  i nadi si ne netu tocno podesenja za taj karb, znaci vijak smjese ,vijek lera, tj visina zasuna
  itd, pa isto pregledaj prirubnicu karb-cilindar da je dobro zategnuta, da nije popucala itd....
   
 
prodaj motor !!!!!!!!!!! (y)
ja sam imao CTX 80 pa sam imo nocne more, imo sam ga 4 mj i odmah ga prodao i kupio ybr 125 i uzivaj, upali i vozi........ :mrgreen:
a ne s onim ctx-om sam imo toliki problema (platine, bobina................................xxxxx) bolje da ne spominjem
 
Ko ce ga kupiti pokvarenog a mene izasao jebenih 800 eura mogao sam sebi posten motor kupiti....Neznam vise sta cu imam 2 karbu 40 dellorto i stavljao sam oba i sa oba isti problem nije mi jasno vise ako ima ko hoce da kupi nek se javi pa da trgujemo :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
  znaci  dellorto, imaju li tvoji karburatori polugu za hladan/vruc start?
    nalazi se sa lijeve bocne strane , ko veliko crno dugme,  mozes ga izvuc ili stisnut ,
    tj ima dva polozaja, mislim da je izvucen za vruci start, tj kad ga izvuces on digne zasun karba
    za 3-4mm i nema sanse da ga hladnog na kick upalis...
  pregledaj ih jos jednom i ako je tako budi siguran da ti je zasun karba skoro skroz zatvoren....