Pomoć kod kupovine novog/rabljenog motora i savjeti mladim vozačima

Hvala vam momci puno na podršci :) Da, svjestan sam te mane male kubikaže, čitao sam malo o tome... ali motor bi prvenstveno bio za po gradu, prigradska vožnja i eventualno tu i tamo koja đitica max uru dvi, žena i ja.
Zato sam se zainteresirao i za onu yamahu YS125. Al Virago/Dragstar tj. čoperi su mi ljepši, a i više odgovara mom karakteru (duga kosa, duga brada, sviram bas, metal bend jelte hehehe) i mislim da bi sa tih 250 kubika lakše pilotirao kroz grad nego sa nekim jačim tj. težim. A onda jednom "kad odrastem" lako uzmem jači motor...Za početak se i ovog bojim hahaha
 
haha, da ti gitaristi i vokali hahaha uvik nešto sa njima hahaha
al problem sa njima sam rješio sviranjem i opremom, mirni i krotki su ka bubice, al nebih ovdje o tome, da ne "šporkajemo" previše.

nisam razmišljao o enduru. naročite te kubikaže. takve sam motore u startu prekrižio.
kažem, opet možda griješim, misleći da je čopera lakše vozit, niže težište, noga je prije na asfaltu, ženi lakše "uskočit"...
 
kažem, opet možda griješim, misleći da je čopera lakše vozit, niže težište, noga je prije na asfaltu, ženi lakše "uskočit"...

Pa pogledaj malo po oglasima što ti je u blizini i napravi malu test vožnjicu. Kad sam ja kupovao, pogledao sam par motora i provozao se par minuta da vidim kako je na njima, zahvalio se i tražio dalje. Na kraju je ispalo onako kako je pisao u opisima i recenzijama motora tako da sam opet uzeo ono što mi je bilo prvi izbor.
 
Pozdrav
Htio bi kupit motor marke suzuki iz Slovenije, pa me zanima tko je ovlašteni distributer za suzuki i možete li ukratko reći koja je procedura oko prijevoza, granice, registracije i sve potrebne papirologije, koliko to otpirlike ispadne troškova
Edit Pronašao sam na drugoj temi točno 7 koraka što se tiče kupnje motora iz Eu/Slovenje. Zanima me da li je i dalje takva procedura pošto je to napisano 2019
I još jedno pitanje da li su suzuki cca 600-700 kubika sasvim dobri za početnike i kakvo je inače mišljenje o suzuki motorima
Lp
 
Last edited:
Pozdrav
Htio bi kupit motor marke suzuki iz Slovenije, pa me zanima tko je ovlašteni distributer za suzuki i možete li ukratko reći koja je procedura oko prijevoza, granice, registracije i sve potrebne papirologije, koliko to otpirlike ispadne troškova
Edit Pronašao sam na drugoj temi točno 7 koraka što se tiče kupnje motora iz Eu/Slovenje. Zanima me da li je i dalje takva procedura pošto je to napisano 2019
I još jedno pitanje da li su suzuki cca 600-700 kubika sasvim dobri za početnike i kakvo je inače mišljenje o suzuki motorima
Lp

Za početnike ako je samo 600-700ccm onda samo ako su neki supersportovi RR 100+ ks i te fore, inače trebaš barem 800cc, nakon par mjeseci toga, znači kad budeš iskusan biker, ionako ćeš prijeć na 1000 pa da ti nebude prevelika razlika. Najbolje bi bilo ako su stariji primjerci jer su povoljni, još ako nemaju ABS i te gluposti pa se odmah naučiš vozit kako treba. Svakako izbjegni one novije lagane za vozit ženskaste motore do 500cc ako si totalni početnik.
 
Koliko me sjećanje služi,mislim da si ono bio suzio izbor na gsr600,pa onda već studirao i gsr750 .Za kratko vrijeme si prostudirao sedam tisuća modela a sad si na kawcu er6.Tu puno toga ne štima ,kompliciraš si život.Kupi si nešto jednostavno za početak,stekni elementarno iskustvo i dalje nadograđuj. Sve ostalo je laprdanje i mlaćenje prazne slame. :cool: 🍷
 
Last edited:
Koliko me sjećanje služi,mislim da si ono bio suzio izbor na gsr600,pa onda već studirao i gsr750 .Za kratko vrijeme si prostudirao sedam tisuća modela a sad si na kawcu er6.Tu puno toga ne štima ,kompliciraš si život.Kupi si nešto jednostavno za početak,stekni elementarno iskustvo i dalje nadograđuj. Sve ostalo je laprdanje i mlaćenje prazne slame. :cool: 🍷
Bravo (nemam one emotikone ali zamislite da nije zagrada nego one ruke sto plescu i palac) :)
 
Hvala na odgovorima,
Zanima me što ljudi misle o kawasaki er6n

Ja sam novopečeni motociklista, pa ti evo moj savjet, kako bih ja sad napravio da počinjem. Uzmi nešto do 600cc, najjeftinije što možeš naći, kilometraža i godište nisu bitni. Izvježbaj se i nauči na njemu i kad se osjećaš spremnim tada kupi motor koji te privlači. Jel s prvim motorom ćeš imat i nezgode i padove pa će ti onda biti žao tvog motora snova, a da ne govorim koji su troškovi zamjene plastika, pituravanje , itd. Ne poznam nikoga tko niije s prvim motorom imao neki mali pad ili slično. Također će ti ubrzo apetiti porasti. Naravno, sve ovo ovisi o dubini džepa, u to ne ulazim.
 
  • Like
Reactions: Nino777
Ja sam novopečeni motociklista, pa ti evo moj savjet, kako bih ja sad napravio da počinjem. Uzmi nešto do 600cc, najjeftinije što možeš naći, kilometraža i godište nisu bitni. Izvježbaj se i nauči na njemu i kad se osjećaš spremnim tada kupi motor koji te privlači. Jel s prvim motorom ćeš imat i nezgode i padove pa će ti onda biti žao tvog motora snova, a da ne govorim koji su troškovi zamjene plastika, pituravanje , itd. Ne poznam nikoga tko niije s prvim motorom imao neki mali pad ili slično. Također će ti ubrzo apetiti porasti. Naravno, sve ovo ovisi o dubini džepa, u to ne ulazim.
Ja bi ovdje dao mali dodatak... taj motor koji ćeš kupovat, mora ti bit lijep... ako ga ne budeš volio vidjet, ne budeš ga volio ni vozit...
 
  • Like
Reactions: domo1995
Eto, i ja sam novopečeni vozač. Mislim da sam već i napisao jednom, ali mogu ponoviti;
Uzeo sam strom 250, star nekoliko mjeseci s 3.300km;
Povoljna cijena, a još uvijek novi i pod garancijom. Ne želim brinuti hoće li zapaliti, nešto se pokvariti itd. a ako se i dogodi, ide u servis.
Ne moram se u vožnji zabrinjavati da budem pažljiv s gasom (u smislu prenaglog otvaranja), već se možeš više koncentrirati na položaj na cesti, promet oko sebe itd. Također, kako je slab i ne ide brzo, potrebne su češće izmjene brzina što je dobra vježba za početnika.
Svi pričaju past će ti prije ili kasnije, za sada srećom još nije, mada ga nisam previše niti vozio. U cca godinu dana oko 5.000km, ali relativno često sam, pogotovo u početku, išao na parkinge vježbati U-turnove, sporu vožnju itd.
Meni je ružan za popizdit, pogotovo u žutoj boji, ali ga volim vozit. Na žalost, nemam vremena koliko bih htio, pogotovo što od proljeća imam i psa na kojeg trošim dosta vremena, jbga.
Svi vele brzo će ti dosaditi, ali za vožnju do 100-120 mislim da je i više nego dovoljno, a sumnjam da ćeš se kao početnik voziti puno brže. Kada se zavrti do 8-9.000 ide čisto dobro. Ne vjerujem da bi se na jačem motoru vozio brže, najčešće bi ga držao u nižim okretajima i ne bi iskoristio sve što nudi.
Jedino što mi ne paše, jest da na kraćim relacijama kada moram na autoput, vožnja iznad 110 je naporna jer je preslab i vrti se na visokim okretajima.
Kada se i odlučim na promjenu, planiram da neću izgubiti previše novaca u odnosu na ono što sam platio, a i vjerojatno ću ga dati staro za novo, nadam se na proljeće. Niti slijedeći motor neće biti nešto spektakularno i slična filozofija. Vjerojatno CB500X.

Svakako preporučam tečaj kod Keca. Odradio sam poligon 1, a na proljeće planiram na poligon 2.
Ispričati će ti sve što si već pročitao ili vidio na youtube filmićima, ali ćeš odmah sve od toga isprobati bez straha od pada ili oštećivanja svog motora. Zvuči puno (mislim da je bilo 1900kn), ali ako ti spriječi samo jedan i manji pad, isplatilo se. Najbolje uložene pare ikad. Pogotovo kaj bi meni žena nakon prvog pada konfiscirala motor :)

Sretno
P
 
  • Like
Reactions: domo1995
Pozdrav
Što mislite o kupnji motora bmw f800r ABS ili suzuki gsr 750
Da li ću pogriješiti ako kupim jednu takvu mašinu?
 
Last edited: