Pomoć kod kupovine novog/rabljenog motora i savjeti mladim vozačima

Pozdrav svima,

jedno pitanje nekom iskusnijem.
U kupnji sam novog polovnog motora,do sad vlasnik er5. Mislio sam uzet neki er6n do 20 tis km, ali naletio na ovaj oglas, da li se to isplati uzimat s obzirom na kilometražu
Ili je ipak bolji izbor er6
 
Isplati se,koja kilometraza,pa tek je sad razradjen...a i to nisu nikakvi soldi,ako je motor odrzavan...
 
  • Like
Reactions: BERE and hondimir
Pozdrav svima,

jedno pitanje nekom iskusnijem.
U kupnji sam novog polovnog motora,do sad vlasnik er5. Mislio sam uzet neki er6n do 20 tis km, ali naletio na ovaj oglas, da li se to isplati uzimat s obzirom na kilometražu
Ili je ipak bolji izbor er6
Isplati se ako je u dobrom stanju. Ali to iz oglasa nećeš vidjeti, treba ga pogledati i probati. I vidi da li je to LED svjetlo upisano, ili bar ima E oznaku da se može upisati.
 
Pa zar nije to firma ili neki obrt...vidim ima dosta motora,vjerovatno uvozi, riješe papirologiju...tko kupi ide samo na tehnički...a i neznam zasto je ovolika razlika na kartice ili gotovina...,bolje je tražiti motor preko kakvog prijatelja i kupiti kod nas...provjereno i sa opremom kompletan,dati malo više,sjedi i goni za Moldaviju..., a i sad vidim taj Motor je skroz Gol,koda je iz dućana,nema opreme ništa...znaci pored kupovne cijene još registracija...oprema neka...koštace on još dobro...
 
@BERE Koliko kilometara planiraš raditi godišnje? - Skini manual za ovaj motor s neta (manualslib.com) i pogledaj servisne intervale, ako misliš raditi 10+ tisuća godišnja vidi što te eventualno od većih zahvata na održavanju može čekati u budućnosti(y)

Prvi motor (isto ER5) sam odvozio do 86000, drugi do 95000 a treći mi sada ima 43000, i nemoj ovo shvatiti osobno jer nije upereno u tebe, ali počinje mi ozbiljno ići na živce kada ljudi za motor od 30+ tisuća kažu da je puno prešao:ROFLMAO:
 
Nije Motocikl - Automobil... ...aaaa-jme,koje su to lipe muke...imas 5.000 eur,pa bi tia ovaj,pa onaj...pa fali ti 2-3.000 eur...za još malo noviji,bolji...auuuu...,pa se odlucis za onaj od 2.200 eur,jer je lip i odrzavan,pa ti ispadne točak negdje,il ide u-krivo...,popušiš lovu...motor gledaš uvalit drugom opet bar za nešto...e...onda ipak nadješ negdje onih 2-3.000 eur više...i napokon uzmeš što valja i što si htjeo... ufff... ka se sjetim...šta sve ima i kakvih majstora...nikad više...
 
@BERE Koliko kilometara planiraš raditi godišnje? - Skini manual za ovaj motor s neta (manualslib.com) i pogledaj servisne intervale, ako misliš raditi 10+ tisuća godišnja vidi što te eventualno od većih zahvata na održavanju može čekati u budućnosti(y)

Prvi motor (isto ER5) sam odvozio do 86000, drugi do 95000 a treći mi sada ima 43000, i nemoj ovo shvatiti osobno jer nije upereno u tebe, ali počinje mi ozbiljno ići na živce kada ljudi za motor od 30+ tisuća kažu da je puno prešao:ROFLMAO:
Hm, volio bi bar 3tis, prošlu sezonu oko 4, onu iza ako 1000.
Mislim da bi bio više u garaži kao i ovaj sad, ali napravio bi se poneki đir.
Er5 mi ima 45000 skoro kao i ovaj :) , ali sa kim god pričam nemoj preko 20, 30 puno previše …
 
ma kilometraza zaista ne igra ulogu osim u padanju cijene.. jbg ljudi koji nemaju garazu kisa a pogotovo sunce ubije motor...a motor moze izgledati i sa 100 tisuca kad je garazina i mazen kao da ima 30 tisuca....
 
  • Like
Reactions: Shepa
Neznam za te jurilice u kakvom su stanju na 40.000 KM.,al znam za Stroma da je tek tad bolji nego onaj iz ducana...
 
Može li necije strucno oko pogledati ovaj oglas?

ima li nesto na slikama sto vam odmah istice kao cudno?

Jedino sto meni iskace je to sto na slikama nema top i 18k kilometara jer ne znam da li je to puno za ovaj agregat (stari je imao neke kriticne probleme pri vecim kilometrima)
 
Sta ce ti to,nadji jos 3.000 eur i dobijes od mene pravi stroj... a ja odo trazit novog Stroma oli Bmw,jedino me taj Kardan uvik misli ...