Pomoć kod kupovine novog/rabljenog motora i savjeti mladim vozačima

Onako, općenito govoreći, vidim da ste se dotakli problematike. Obično nije problem motora i kilometara, danas su uglavnom svi renomirani modeli dobri, već kome kasnije prodati i za koliko novaca - kad se kilometraža popne iznad neke granice koja je kod nas uobičajena u oglasima, a to bi bilo valjda 29k km. Mislim, osobno to pregazim u jednoj sezoni, i uvijek je drama prodati... Mislim da sam do sada imao 11 ili 12 svojih motora, vizualno i mehanički je većina njih bila u stanju kao da su novi, a nakon što bi neki vidjeli stanje ukupno prijeđenog puta bi padali u nesvijest...

Da nije žalosno bilo bi smiješno. :mrgreen:
 
  • Like
Reactions: s3c and Luke
Onako, općenito govoreći, vidim da ste se dotakli problematike. Obično nije problem motora i kilometara, danas su uglavnom svi renomirani modeli dobri, već kome kasnije prodati i za koliko novaca - kad se kilometraža popne iznad neke granice koja je kod nas uobičajena u oglasima, a to bi bilo valjda 29k km. Mislim, osobno to pregazim u jednoj sezoni, i uvijek je drama prodati... Mislim da sam do sada imao 11 ili 12 svojih motora, vizualno i mehanički je većina njih bila u stanju kao da su novi, a nakon što bi neki vidjeli stanje ukupno prijeđenog puta bi padali u nesvijest...

Da nije žalosno bilo bi smiješno. :mrgreen:
Ovo je stara priča ukorijenjena u našem narodu bez obzira radi li se o autu motoru ili nekom dugom prometalu. Moj motor ima preko 80 kkm i po tome bi trebao biti sretan da dobim za nju soma eura, isto je i sa autom ima 260 kkm, no činjenica je da me i jedno i drugo vozilo služi odlično te u prošlh evo ide 6 godina nisam imao niti jedan kvar, naravno uz redovne servise, motor svakih 10kkm a auto svakih 30 kkm. Tako da sam odlučio oboje voziti još dugo, dok god me služe, za to ima više razloga no najvažniji mi je povjerenje koje sam stekao u ta vozila. Bio sam na operaciji i nakon 3 tjedna što mi je motor stajao pod ceradom vani jer nemam garažu, jučer sam skinuo ceradu i upalio na zub, i tako je svako proljeće nakon zime, bez skidanja i punjenja akumulatora.
 
Percepcija prijeđenih kilometara se mijenja, sve je manje muljaža i auti s malo kilometara postaju rijetkost. Nekada nije bilo moguće vidjeti oglas sa 200+ tkm dok je danas takvih auta jako puno. Kod motora je GS probio psihološku barijeru jer tko god se vozi, teško da ima manje od 70-80 tkm u dvije godine. Ljudi će i dalje vidjeti ono što žele vidjeti no u globalu veća kilometraža postaje prihvatljiva realnost.
 
  • Like
Reactions: biker4life
Onako, općenito govoreći, vidim da ste se dotakli problematike. Obično nije problem motora i kilometara, danas su uglavnom svi renomirani modeli dobri, već kome kasnije prodati i za koliko novaca - kad se kilometraža popne iznad neke granice koja je kod nas uobičajena u oglasima, a to bi bilo valjda 29k km. Mislim, osobno to pregazim u jednoj sezoni, i uvijek je drama prodati... Mislim da sam do sada imao 11 ili 12 svojih motora, vizualno i mehanički je većina njih bila u stanju kao da su novi, a nakon što bi neki vidjeli stanje ukupno prijeđenog puta bi padali u nesvijest...

Da nije žalosno bilo bi smiješno. :mrgreen:
Od tome bi se dali napisati romani.
Po meni, prvo i osnovno treba gledati koliko ti kao kupac prelaziš km godišnje i koju klasu motora gledaš. Nemožeš isto gledat kilometre na endurači, Ru ili touringu.
Meni koji radim 5-6K godišnje (sada i puno manje), što znači ako je motor prešao 40-50K. Ništa. Za života nebi s njime natukao 150-200K, koliko danas vrte bez problema motori turing klase.
Ja naprimjer uvijek kupujem polovno 3-4 godine staro (jer tada cijena već debelo padne) i važno mi je stanje motora, dodatna oprema i naravno cijena.
Onaj koji tuće 30K i plus godišnje, kilometraža igra ulogu, ako ne misliš mjenjat motor svako 3 godine.
 
Percepcija prijeđenih kilometara se mijenja, sve je manje muljaža i auti s malo kilometara postaju rijetkost. Nekada nije bilo moguće vidjeti oglas sa 200+ tkm dok je danas takvih auta jako puno. Kod motora je GS probio psihološku barijeru jer tko god se vozi, teško da ima manje od 70-80 tkm godišnje. Ljudi će i dalje vidjeti ono što žele vidjeti no u globalu veća kilometraža postaje prihvatljiva realnost.

Da... GS je probio barijeru... kažu da je na njima malo teže spustit kilometre pa valjda zato. :mrgreen::mrgreen:
 
Ne, nego nema potrebe jer drže cijenu i čak su oni s malo kilometara sumnjivi. :mrgreen: Editirao sam prvi post, mislio sam na dvije godine jer je to po meni neki prosjek zaposlenog čovjeka s obiteljskim obavezama... što god to značilo. 😇 :mrgreen:
 
  • Like
Reactions: biker4life
Dajte preporuku za dobar servis koji ne guli kozu, za moju er5-icu. Kako je novi u garazi bez servisne htio bih ga negdje odvesti na pregled da mi realno kazu sto treba mijenjati, sto ne itd.
Za sad sam po forumu cuo za Markeza i Cohu al ne znam nista o njima, bio je jos jedan koji se spominjao za kawe al ne mogu naci ime. spominjao se i viktor moto
Za skut sam imao odlicnog majstora al on se drzi samo skutera, pa bih volio naci tako nekog od povjerenja i za motor.
 
Pa za kawu je opće poznato da KMS Karlovac.
Mada je taj er5 skroz jednostavan motor i to može pošarafiti bilo koji dobar serviser.
 
Pa za kawu je opće poznato da KMS Karlovac.
Mada je taj er5 skroz jednostavan motor i to može pošarafiti bilo koji dobar serviser.
imas li nekog za preporuciti u ZG? moze i na privat
 
sjetio se sad... Robi - Cro Moto... dosta dečkiju kaj znam ide kod njega, nije bilo govora o nekim problemima...
 
Hvala svim forumašima na savjetima.
Uzeo F800R, za sad oduševljen motorom, gore nove mitas gume, doduše nisam ga puno vozio ali čine mi se ok.
Zna li netko kako se štela onaj centralni armortizer i ima li ga smisla štelat?
Ima smisla, ako nije naštelano po tvojoj težini osjetit ćeš razliku kad ga podesiš


Screenshot_20201031-191524_Gallery (002).jpg
 
  • Like
Reactions: BERE
lijepi motorcek - sretno
e da, sto se njemu nalazi u grbi ispred sica ako je tank iza? il se samo tanka iza?
 
  • Like
Reactions: BERE
kakav je BMW za odrzavanje po pitanju cijena? jel ko i kod auta il ?
gledao sam svojevremeno malog GS-a al me bilo strah da ne bi zavrsio ko lijepi ukras u garazi kad cujem cijenu popravaka :mrgreen: (jer naravno, bio je sa prilicno godina )
 
Pa ne znam, nisam stekao neki dojam da je održavanje luđački skuplje nego za ostale motore. Kao i kod ostalih, nije isto šarafiš li sam, ideš kod nekog lokalca na servis, ili ćeš u ovlašteni. Potrošni k'o potrošni, ovisi što ćes stavit/sipat...


Ovdje su original komponente, za sitnice izvlačim šifre pa naručim kod Tomića, cijene su cca ove + PDV, i to je to.