Pomoć kod kupovine novog/rabljenog motora i savjeti mladim vozačima

Pozdrav, molim savjete pri kupnji Yamahe R6 2008-nadalje, na sta treba kod R6 obratiti paznju pogotovo ako ima 40000 i vise km
I ako ima neko ko prodaje ili znate nekog u Istri da prodaje molim vas posaljite mi PM, hvala
 
Radije traži uredan R6 od prvog-drugog vlasnika sa servisnom knjigom nego do 40tkm, puno manja šansa da dovezeš groblje u dvorište.
 
  • Like
Reactions: Luke
Ima li preporuka servisa u Rijeci za F800r, nekad sam auto servisirao kod Matrljana, navodno da i on servisira motore.
Možda pitanje nije u pravoj temj ali tema u F800 je mrtva
 
Hvala ti lijepa ☺️ Sad samo trebam nac sto cu uzet. Ovaj Kawasaki Versys-X 300 mi je po dimenzijama najslicniji KTMu a cijena mu je pristojna u mom bugetu i motor je 2018 sa 10k samo ne znam da li je iko imo iskustva sa tim i da li je to uredu za pocetnike
Sličnih sam gabarita i tu nema puno izbora nažalost jer su uglavnom svi motori za neku prosječnu visinu.Moj prijedlog strom 650 ili versus 650 nije bitna godina proizvodnje ništa ispod toga jer kao početniku procjena ti nije jača strana i brzo češ shvatiti da je više snage puno sigurnije pogotovo kod pretjecanja a i miran si par godina.Sa gasom polako i to je to.
 
  • Like
Reactions: Boogie
Pozdrav, molim savjete pri kupnji Yamahe R6 2008-nadalje, na sta treba kod R6 obratiti paznju pogotovo ako ima 40000 i vise km
I ako ima neko ko prodaje ili znate nekog u Istri da prodaje molim vas posaljite mi PM, hvala
ne razumijem sta gledas te KM.,gledaj servisnu knijgu i jel uredan...,pa sta je 40.000 KM.,da ima i 80.000,ako je odrzavan,tek je tad najbolji...
 
  • Like
Reactions: Volcabar and Luke
Poštovanje,

treba mi savjet kod kupnje gradskog motora, spuštam se sa 600 cc na 500 cc. U igri je stari Kawasaki gpz 500 s ili nešto novije al ista klasa suzuki gs 500 f.
..Privi je arhaičan iz 1994, drugi injection 2008. Za po gradu i na posal mi triba, skutere ne podnosim mada me svi na to forsiraju.
 
GS500 s el. ubrizgavanjem? 🤔

To čak ni moj nije ima.
😆😆😆
 
Gpz mi je draži al opet imat sranja sa karburatorima i godinama, znam šta je to, a meštar nisam. Doduše oba su do 19000 naša ih na mobile.de a iman nekog ko će mi ga pribacit.
 
gs 500 meni bio jedan od favorita ali naked..ne volim plastike.... koliko sam citao odlican motoric.... na kraju mi uletio brother from another mother -er5 al njih ddva bili u uzem krugu.
gpz zbog konstrukcije mislim da je manje za grad zbog okretnosti (ispravite me ak grijesim) al mislim da su oba karbovi... bar ja nisam naletio na EFI a i u clanku pise karb
 
Kaj nije na ER-5 isti agregat ko na GPZ-u, samo "utišan" desetak konja? S lošijim ovjesom i kočnicama od GPZ-a? Ili sam nekaj pobrkal?
 
zadnji put kad sam gledo, rasplinjač je bil frga...

mani se čorava posla ako ne znaš pouzdano za neki od tih motora u DE da je dobar, bez obzira kaj su to dobre male mašine, očeju i oni gore bit izvozani i neočuvani, a opet, s druge strane, ak imaš nekog da može zujat i gledat motore, da se naći kojekakvih odličnih i odlično očuvanih motora, ali rijetko su na oglasnicima...
 
Kaj nije na ER-5 isti agregat ko na GPZ-u, samo "utišan" desetak konja? S lošijim ovjesom i kočnicama od GPZ-a? Ili sam nekaj pobrkal?
to je isti motor samo malo nabrijaniji (plus mislim da ima bolje kocnice i mozda ovjes + plastike)