Pomoć kod kupovine novog/rabljenog motora i savjeti mladim vozačima

ako bude opcije udijeliti koju impresiju unaprijed zahvalan
Živija kolega,pitaj šta te zanima slobodno 😃
Kupija san ga lani i napravija cca 12 000 km tako da ga mogu recenzirati u svakom pogledu 😃
Z900rs mi je peti naked i ukupno sedmi motor u mom vlasništvu.Čisto za usporedbu nekih motora koje san ima krenimo od Kawe ZR-7 (2003 g.) i Z750 (2008 g.) i od nakeda još Horneta 600 (2006 g.) i Horneta 900 (2007 g.) uz jedan izlet na Choppere ima san i CBF 1000 (2011 g.)...
Od ovih navedenih najbolji su mi bili Hornet 600 i Hornet 900 s tim da je 900 ipak svjetlosnu godinu ispred 600 jer je ta 2007 g. imala i potpuno podesiv ovjes 😃
Kad usporedim Horneta 900 i Z900RS on je još 3 puta bolji i vozniji od Horneta te je definitivno najbolji motor koji san ima do sad a i usporedno sa puno motora koje san proba od prijatelja jedan od najboljih za voziti 😃
Motor se vozi perolako,ima brutalne kočnice (prednja pumpa je radijalna) i ima jako dobar položaj tijela,nimalo naporan a opet aktivan položaj,šta se tiče agregata snage ima napretek s tim da su prvih 5 brzina kratko proračunate a 6. je duga pa možeš krstariti s njom već na cca 60-70 km/h a ako se oćeš sportski voziti motor ide u crveno područje brzinom munje i igraš se s njim po zavojima,tu svakako pomaže potpuno podesiv ovjes,kontrola protuproklizavanja i antihopping spojka premda su intervencije neprimjetne 😃
Šta se tiče potrošnje ona je individulana ali evo da ti dočaran malo,lokalno se dosta agresivno vozim i u tom nekom mješovitom modu agresive po određenim dionicama i normalnih vožnji kroz mista motor troši 5.8 L a na putnom modu kad doslovno krstariš 6. brzinom i poštuješ propise padne na 4.5 L 😃
Da ne bude sve savršeno ima klasičan kosčat Kawa mjenjač i malo je nervozan na pri dodavanju gasa iz skroz zatvorenog položaja pri većim okretajima ali se brzo navikneš i prilagodiš....
Moj nema zaštite od vitra a u tom slučaju imaš dvije opcije;
1. Z900 rs bez zaštite od vitra (opcionalno možeš kupiti na WeBike što god želiš za njega) i odličan položaj tijela (visok i širok volan)
2.Z900rs caffe ima tvornički prednju masku ali ima jako nizak volan pa dosta više umara na dužoj vožnji (ima mi ga frend) a i sic mu je neudobniji za suvozača (drugačiji dizajn).
Gume biraš sam za sebe ali meni je za moj tip vožnje nakon originalnog seta Dunlopa GPR300 i jednog seta Pilot Powera preporod doša sa M7rr.Motor je ponaša savršeno 😃
 
Nabaca san nešto i opreme na njega pa ti mogu dati koji savjet.Nadam se da san pomoga bar malo...
Hvala ti puno. Prodao sam MT09 sad planiram nešto drugo a da je malo udobnije a da nije slabije (jebiga svi bi sve uvijek ista priča) a to nešto drugo za sada je Kawasaki z900rs. Srce me vuče na onaj (meni prekrasan) skroz zeleni caffe, ali ovo što si naveo o položaju tijela sam pretpostavljao i više mi odgovara cruising friendly opcija. Čitao sam 100 recenzija, ipak puno više mi znači preporuka iz prve ruke. Zaštita vjetra obavezno, pa MT09 je iz tog razloga pri brzini 150+ metak u vječnom opticaju. Nisam jablan al sa svojih 185 nisam se uspio nikad dovoljno sagnuti da bi spriječio lelujanje. Hvala ti još jednom, iskreno, priželjkivao sam nešto slično da čujem pa da sam sebi potvrdim da je Kawa izbor. Inače, nisam prekaljeni moto frik to će mi biti 3 motor. Prije MT09 sam vozio Guzzija V7. Osim z900rs i Honda cb1100 ima simpatije. Pozdrav!
 
Last edited:
Od dodatne opreme što je must have? I kakva su iskustva sa servisima intervali i cijena?
Po meni je prva i osnovna stvar koju tribaš staviti zaštita hladnjaka,ima masu modela ali Evotech ima top riješenje a Kinezi top kopiju istog za cca 200 kn.Stavljen i funkcionira savršeno...
Imam i produžetak prednjeg blatobrana pa štiti bolje od pjeskarenja,centralnu nogaru koja život čini lakšim,rukohvat za suvozača ili nosač kofera ako ga želiš uopće (SW motech ima brutalan sa brzo montirajućom pločom).
Od opreme je tu i old school gumeni Kawasaki amblem i Evotech original crash padovi,bobine za zadnji štender i nosač mobitela sa punjačem....
Šta se tiče ulja stavljam Silkolene com4 10w40 polusint,svjećice su iridium pa ih ne diram bar do 30 000 +km,ma uglavnom jeftino i normalno održavanje ka na većini Japanaca 👍
 

Attachments

  • Screenshot_20221031-213240_Gallery.jpg
    Screenshot_20221031-213240_Gallery.jpg
    1.3 MB · Views: 0
  • Screenshot_20221031-213104_Gallery.jpg
    Screenshot_20221031-213104_Gallery.jpg
    815 KB · Views: 0
Po meni je prva i osnovna stvar koju tribaš staviti zaštita hladnjaka,ima masu modela ali Evotech ima top riješenje a Kinezi top kopiju istog za cca 200 kn.Stavljen i funkcionira savršeno...
Imam i produžetak prednjeg blatobrana pa štiti bolje od pjeskarenja,centralnu nogaru koja život čini lakšim,rukohvat za suvozača ili nosač kofera ako ga želiš uopće (SW motech ima brutalan sa brzo montirajućom pločom).
Od opreme je tu i old school gumeni Kawasaki amblem i Evotech original crash padovi,bobine za zadnji štender i nosač mobitela sa punjačem....
Šta se tiče ulja stavljam Silkolene com4 10w40 polusint,svjećice su iridium pa ih ne diram bar do 30 000 +km,ma uglavnom jeftino i normalno održavanje ka na većini Japanaca 👍
Hvala!

Znam da ima svrhu ali kofer nemam pojma to je jedina stvar koju nikad ne bi stavio na motor, radije vučem ruksak ili paktreger i bisage. Pogotovo ova Kawa je pre prekrasna za kofer 😁. Pomogao si puno. Kad ga uzmem (a pp svemu sudeći Njemačka jer kod nas slabo ili nikako osim novih) zalijepim fotku.
 
  • Like
Reactions: cadjo
Hvala!

Znam da ima svrhu ali kofer nemam pojma to je jedina stvar koju nikad ne bi stavio na motor, radije vučem ruksak ili paktreger i bisage. Pogotovo ova Kawa je pre prekrasna za kofer 😁. Pomogao si puno. Kad ga uzmem (a pp svemu sudeći Njemačka jer kod nas slabo ili nikako osim novih) zalijepim fotku.
Slažem se za kofer ali kako motor koristin za sve moguće namjene jednostavno mi je život puno lakši kad je sve pod ključem,upravo zbog toga san tražija nosač kofera koji se praktički ni ne vidi kad skineš ploču...
Sretno s kupnjom i ako ti bilo šta zatriba javi se 👍
 
  • Like
Reactions: Hutterit mile
Imam pitanje vezano za kupovinu iz Njemačke. Naime dvojim ići sam ili kupiti već iz uvoza. Našao sam motor slučajno na našem oglasniku koji je zapravo samo kopija oglasa sa Mobil.de, ima toga znam ali ovdje je riječ o sljedećem.

Na Mobile.de motor je 9.660, eura, na domaćem oglasniku 11.030,00 eura bez dodatnih davanja samo ga treba registrirati. Osobno ne vidim mogućnost da ja sam sve to odradim za 1400 eura. Odem po motor, platim davanja itd. Gdje je kvaka i ima li je? Mislim nije suština da mislim kako netko mulja, sasvim je u redu da čovjek koji odradi transport, uvoz itd. zaradi nešto i naplati svoje vrijeme i trud ali mislio sam da su te razlike veće.
 
vidio sam uzivo xr900 i stvarno bez propelera izgleda kao fakin zongsheng
 
Koji od ova dva?
Yamaha Tracer 900 gt ili Bmw F900 xr ? Polovni (2020.)

Uzmi koji ti je ljepsi, ako ne mozes test voznju odraditi.
Opet 3cilindra vs 2 cilindra
115ks vs 95 i nesto??
Po svim testovima Yamaha
 
Last edited:
  • Like
Reactions: cika KURE