Pomoć kod kupovine novog/rabljenog motora i savjeti mladim vozačima

papillon

Active member
Tema je otvorena i stikirana zbog nakupljenih sličnih ili istih tema sa također istim sadržajem.Svaka tema završi sa odgovorima nebitnim za pitanje i veličanje neke marke od fanova istih ili letom u kukuruz/vinograd.Nadam se da neće biti potrebno dalje pojašnjavati a pomoć i dobronamjerni savjeti su najmanje što se može nekom dati ako sam pokretač teme nije neozbiljan.Bilo bi u redu da tema bude svima prihvatljiva jer novi naraštaji dolaze a da im se soli pamet odmah u startu nije korektno.Ista stvar se odnosi i na starije osobe koje odjedanput žele jahati nešto žešće i jače a mi se čudimo.Tko zna nekoga je žena mučila pola života i kad se nje riješio odlučio je ispuniti svoj san.Mislim da ste shvatili poantu pa ćemo u dogledno vrijeme vidjeti dali tema ide normalnim tokom.
Hvala na vašim budućim savjetima i pomoći novim/starim vozačima i onima koji se odlučuju na kupovinu tog uz ženu najdražeg hobija.Nemojte zaboraviti na offanje i kriterij koji se odnosi na njega vi prvi,drugi,treći i oni idući koji to rado zakuhate i prolijete kao litru Valvolina iz '96 8) Valjda ste primjetili kako sam zaoffao u par navrata u vrlo kratko vrijeme  :uff:
 
  • Like
Reactions: Nogmaz
Di se nalazi i kad mozes doci viditi motor?
Jel cijena uz preuzimanje leasinga/kredita ili krajnja?
 
link ne radi?
a pitas jel padano to ti je prvo.
 
pa pise u oglasu da ima servisnu,a i ima samo 3000km,to je prakticki novo.
nema druge nego pogledat u zivo.
u oglasu sve lijepo zvuci.
samo treba zvat i pitat koja je konacna cifra.
 
Ok hvala obojici. Vodjet cu sutra sto ce biti, ovako se po oglasu sve cini savrseno, samo me jos zanima ta cijena.
 
Dali se netko sa foruma profesionalno bavi posredovanjem i prodajom uveženih motora?
Nakon milion tablica i savjeta po novinama ništa nije jasno. dali  itko zna koliko u stvarnosti košta uvoz npr. UJM (japanac između 600 i 1200 ccm godište dvijetisuće i neko ) koji u njemačkoj košta 4000 eurića (ima ih prekrasnih za te pare)  i koliko bi to na kraju ispalo sa HR tablicama. Nebi bilo loše da imamo nekog tko je kompetentan za davat ovakve odgovore. možda bi štogod i tržili
 
relata said:
Ok hvala obojici. Vodjet cu sutra sto ce biti, ovako se po oglasu sve cini savrseno, samo me jos zanima ta cijena.
Prvo pitaj gospođu na šalteru kad joj pokažeš vlasnikovu prometnu(najbolje zajedno s vlasnikom) u MUP-u ima li kakva ovrha nad vlasnikom motora inače ćeš teško i nikako doći do tablice.

To ti je kad sve obaviš i dođeš do ovog članka 4. Policijska uprava/postaja ovjerava prometnu dozvolu nakon čega stanica za tehnički pregled vozila izdaje registarske pločice - između ostalih članaka i priloga na odličnom linku koji je postavio vux a do onda te nitko ništa ne pita - interesantno  :no:
 
pozdrav ekipi, nakon 11god došlo je vrijeme za promjene tj prodao  bi r6 i uzeo bi virago 1100 .e sad koliko sam čitao radi se o dobro pogođenoj mašini dugog vijeka trajanja male potrošnje itd. Ono što me još muči je to da je motor" kratak" i da nije za visoke vozače (imam 186 cm) i duge ture? Zanimaju me iskustva onih koji je imaju ili su je imali i na kraju ima li netko u splitu ili bližoj okolici tu na forumu a da vozi virago 1100 pa da malo popričamo ....
 
sv.Petar said:
pozdrav ekipi, nakon 11god došlo je vrijeme za promjene tj prodao  bi r6 i uzeo bi virago 1100 .e sad koliko sam čitao radi se o dobro pogođenoj mašini dugog vijeka trajanja male potrošnje itd. Ono što me još muči je to da je motor" kratak" i da nije za visoke vozače (imam 186 cm) i duge ture? Zanimaju me iskustva onih koji je imaju ili su je imali i na kraju ima li netko u splitu ili bližoj okolici tu na forumu a da vozi virago 1100 pa da malo popričamo ....
Dok se netko ne javi tu imaš isto pitanje pa pročitaj ili kontaktiraj ekipu s foruma koja ih je već imala. http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,234869.0.html
.. :misli: ovo što si napisao za mašinu to važi za sve V mašine na choperima,okretni moment,niska turaža a ide i ide dok je baš am Virago i mom oku nekako kratak za razliku od Shadowa,VN-a,Dragstara i.t.d.Nadam se da ćeš naći nešto se bi prikladno a uostalom uvijek postoji meštri sa fleksom,elektrodom i argonom  :mrgreen:
 
papillon said:
Dok se netko ne javi tu imaš isto pitanje pa pročitaj ili kontaktiraj ekipu s foruma koja ih je već imala. http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,234869.0.html
.. :misli: ovo što si napisao za mašinu to važi za sve V mašine na choperima,okretni moment,niska turaža a ide i ide dok je baš am Virago i mom oku nekako kratak za razliku od Shadowa,VN-a,Dragstara i.t.d.Nadam se da ćeš naći nešto se bi prikladno a uostalom uvijek postoji meštri sa fleksom,elektrodom i argonom  :mrgreen:
  Na žalost nisam našao informacije koje tražim. Probao sam dragstara 1100 neki dan i intrudera 1400 i više mi paše dragica .ma da mi je napravit đir na virago ma samo 1km to mi je dovoljno ...
 
Poštovani.Sa 27 godina me uhvatila "kriza mlađih srednjih godina" pa razmišljam o konačnom ostvarenju sna o kupnji motocikla :D
Dakle,rastrgan sam između Ktm-a Duke 390 i Honde CB500 F.Dakle,ne zanjima me brzina i ekstra brza akceleracija.Razlog odabira ova dva modela je jeftina registracija,mala potrošnja i što niži troškovi održavanja.Motor bi se večinom koristio za odlazak na posao i,možda,jednom mjesečno,za turu od 300-400 km u dvoje sa ženskim suputnikom.Dakle,koja su vaša mišljenja i preporuke.S tim da sa otvoren za druge opcije što se tiče marke i stila motocikla.
 
swat986 said:
Poštovani.Sa 27 godina me uhvatila "kriza mlađih srednjih godina" pa razmišljam o konačnom ostvarenju sna o kupnji motocikla :D
Dakle,rastrgan sam između Ktm-a Duke 390 i Honde CB500 F.Dakle,ne zanjima me brzina i ekstra brza akceleracija.Razlog odabira ova dva modela je jeftina registracija,mala potrošnja i što niži troškovi održavanja.Motor bi se večinom koristio za odlazak na posao i,možda,jednom mjesečno,za turu od 300-400 km u dvoje sa ženskim suputnikom.Dakle,koja su vaša mišljenja i preporuke.S tim da sa otvoren za druge opcije što se tiče marke i stila motocikla.

Ak nisi prenizak moj savjet je KLE 500  (y)
 
Moj ti je savjet XJ6  :D
Sa prevoženih 6000 km u 3 mjeseca mogu ti reći da je upravo napravljena za te tvoje planirane ture jer i sam koristim motor za takve vožnje.
Pošto vidim da ciljaš na taj cjenovni razred do 50000 kuna a kupio bi novi to je to  (y)
A ima ih i na njuškalu starih godinu -dvije za stvarno povoljne novce tako da ne možeš pogriješiti.
 
swat986 said:
Poštovani.Sa 27 godina me uhvatila "kriza mlađih srednjih godina" pa razmišljam o konačnom ostvarenju sna o kupnji motocikla :D
Dakle,rastrgan sam između Ktm-a Duke 390 i Honde CB500 F.Dakle,ne zanjima me brzina i ekstra brza akceleracija.Razlog odabira ova dva modela je jeftina registracija,mala potrošnja i što niži troškovi održavanja.Motor bi se večinom koristio za odlazak na posao i,možda,jednom mjesečno,za turu od 300-400 km u dvoje sa ženskim suputnikom.Dakle,koja su vaša mišljenja i preporuke.S tim da sa otvoren za druge opcije što se tiče marke i stila motocikla.

Obzirom na opisani način korištenja motora, od ova dva ponuđena - razum govori Honda CB500 F.

Srce bi vjerovatno izabralo Duke 390, koji je sigurno zabavniji ali vjerovatno i neudobniji, posebno po pitanju suvozaca.

Pretpostavljam da je održavanje na strani Honde.

Moj doprinos dilemi - Yamaha XJ6 (naked, poluoklop ili ful oklop - po izboru i financijskim mogucnostima).
 
Kawasaki KLE 500

Budući da je nakon par dužih putovanja kineskim chopperom 250 ccm Lifan (dulja putovanja od 1400 do 2500 km) po raznim cestama, u izboru između Yamaha xj 600 i Kawasaki KLE 500 odlučio sam se za nabavku drugog motora i to Kawasaki KLE 500. Pitanje:
- Na što treba obratiti pažnju pri kupnji rabljenog KLE 500?