StickyFingers
Well-known member
Da odma riješimo jednu stvar oko ovog "prejakog" motora, ak si bedast i z APN-cem buš se ubil... Najbitnija stvar kod kupovine motora je kak stari meštri kažu, da kad sjedneš na njega i lagano kreneš da ti "paše", sve ostalo je manje bitno.
Znači gledaj da motor koji kupuješ, u prvom redu, da je oku ugodan, jer realno, nitko za prvi motor nemre 100 posto pogodit sve, da se osjećaš ugodno i ne ugroženo kada sjedneš na njega i voziš se. Motori od 100-tinjak konja jesu zbilja ozbiljno snažni, ali kako je kolega naveo, uglavnom ozbiljnije ispoljavanje snage počinje u gornjem režimu vrtnje. Jako jednostavan način za ne ugrozit sam sebe je da sam skužiš svoj "learning curve", a to u biti vidiš već nakon prvih par kilometara.
Onaj najopasniji dio početničkog motociklizma je kad malo skužiš stvari i misliš da znaš (okej, sad već nešta znaš, ali daleko je to od Rossija) i onda se probudi ona hrabrost za prelaskom granica :cheesy:
Isto tako, moram se ne složiti s ABS-om i ostalim pomagalima, mislim da je bolje krenuti sve "analogno" i polagano, pa da dođe taj filing u ruke, jer, znaju ta pomagala probuditi lažan osjećaj sigurnosti, a nisu svemoćna.
Ispravan motor, dobro podešene ručkice, dobre gume, sigurne kočnice, odgovarajući položaj nožice mjenjača su mi nekako bitnije stvari...
Znači gledaj da motor koji kupuješ, u prvom redu, da je oku ugodan, jer realno, nitko za prvi motor nemre 100 posto pogodit sve, da se osjećaš ugodno i ne ugroženo kada sjedneš na njega i voziš se. Motori od 100-tinjak konja jesu zbilja ozbiljno snažni, ali kako je kolega naveo, uglavnom ozbiljnije ispoljavanje snage počinje u gornjem režimu vrtnje. Jako jednostavan način za ne ugrozit sam sebe je da sam skužiš svoj "learning curve", a to u biti vidiš već nakon prvih par kilometara.
Onaj najopasniji dio početničkog motociklizma je kad malo skužiš stvari i misliš da znaš (okej, sad već nešta znaš, ali daleko je to od Rossija) i onda se probudi ona hrabrost za prelaskom granica :cheesy:
Isto tako, moram se ne složiti s ABS-om i ostalim pomagalima, mislim da je bolje krenuti sve "analogno" i polagano, pa da dođe taj filing u ruke, jer, znaju ta pomagala probuditi lažan osjećaj sigurnosti, a nisu svemoćna.
Ispravan motor, dobro podešene ručkice, dobre gume, sigurne kočnice, odgovarajući položaj nožice mjenjača su mi nekako bitnije stvari...