Pomoć kod kupovine novog/rabljenog motora i savjeti mladim vozačima

DukeNaKuk said:
Upravo upisujem A2 kategoriju, nemrem to vozit jos
Okej, u prvom redu onda kupi šta srce želi, ako možeš... Ako računaš da ćeš kroz godinu, dvije promjeniti motor, možda da razmisliš o Pegasu, ER5 i KLE500, to su fini motorini koji dobro drže cijenu, a daju se kupit za malo love...
 
Onaj koji je taj motor restriktao na 35Kw je debil a sad o tome dal bude netko s više iskustva vozil bolje od nekog s manje iskustva mislim da nije upitno :D
 
Pozdrav svima,

upravo sam položio i tražim si prvi motor.

Oduvijek su mi se sviđali nakedi pa gledam nešto u tom smjeru.
Jedini obavezni uvijet je da ima ABS.

Idealno bi uzeo nešto od Duke 390/Z400 ili MT-07/SV650, par godina star.
Za prvi motor bi možda radije uzeo neki 10 godina star kad cijene ne bi bile nebulozne.

Ovo što sam gledao po njuškalu, jako su rijetki stariji primjerci sa ABS-om, a za novije ljudi traže valjda 85% cijene novog.
Kužim da je ljeto, sezona, ali sam svejedno iznenađen traženim cijenama.
Drže li zbilja motori tako dobro cijenu?
Je li realno za očekivati da se može naći motor, +-600 kubika, sa ABS-om za 4000 EUR?

Druga stvar, ima li neka dobra duša u ZG koja ima Suzukija SV650 treću generaciju (od 2017.), a voljna je odvojiti pola sata da se nađemo?
Nema ga u salonima, a htio bi ga vidjeti uživo, barem sjeti na njega da vidim kakav je položaj sjedenja.

Treća stvar, može komentar na ovaj oglas?

Vidim da ima Akrapoviča bez katalizatora.
Može li s njim proći tehnički kod nas?


Hvala unaprijed!
 
@Jiminimy, moj susjed ima novog SV-a, ako ga uspijem ulovit, riješim ti dejt... Ako imalo razmišljaš uzet motor bez ABS-a javi mi se u P.M. imam nekaj za manje od 4 soma ;) a 2012. godina...

EDIT: kaj se oglasa tiče, ispast će te na kraju više od 4 soma...
 
Ajd super, riješi dejt i imaš piće.

ABS mi je ipak obavezan je ću sigurno kad tad biti u situaciji gdje će ABS biti odlučujući faktor.
A stvarno ne želim razbiti i sebe i motor jer sam svjesno išao štediti na kočnicama. :)

Ovaj KTM mi mi se čini super bar za sezonu, dvije.
Mali, lagan, okretan, jeftin, samo da ga se može registrirati bez problema.
 
Nemoj misliti da filozofiram ABS nije svemoguć netko je već napisao da ABS pomaže da ne padneš odmah već malo kasnije
 
Nemoj misliti da filozofiram ABS nije svemoguć netko je već napisao da ABS pomaže da ne padneš odmah već malo kasnije

Nisam siguran da li misliš na moj post, ali nije ni bitno... ABS ko takav služi tome da skrati put kočenja pri naglim kočenjima ili kočenjima u lošim uvjetima da ne ulazimo sad u fiziku materijala itd itd.
ABS je super stvar, u onom momentu kad reagiraš mrvicu prekasno i da ti doda taj metar-dva-tri (doda ili oduzme, kak ko hoće). Kad panično i jako brzo stisneš kočnicu, nema tog ABS-a koji će te spasit od fizike koja proizlazi iz pomicanja centra težišta i pratećih efekata.
Kočit na motoru treba znat, sa ABS-om ili bez njega. Ne znam zašto se to nabija svima ko lijek za AIDS, a i meni je u nekoliko navrata ekipa iz raznih autoškola prodavala pameti o ABS-u, a naši starci su se vozili bez njega 30 godina i nikom ništ...
Najbolji ABS svih vremena je da se prvih 2-3 mjeseca, 2-3 tisuće kilometara, vozi glavom (gornjom da se razumijemo) i odgovorno, da se razmišlja šta ćeš kada i kako napravit, ne brzaš i ne dovodiš, dapače, zazireš od mogućih "škakljivih" situacija.
Uz dužno poštovanje svim vozačim, trgovcima vozila i inženjerima razvoja: ako ti ABS treba da ti glava ostane na ramenima, odi tramvajem ili pješke.

E, a ono kaj sam htio reći: ABS je super imati, ali ništa neće obaviti umjesto tebe.
 
Nisam mislio na tvoj post ali slažem se
 
Koji bi naked motor preporucili pocetniku?

Cilj je kupit lako upravljiv motor koji je lagan za vozit po gradu i na otvorenoj cesti na relacijama do 100km? Suvozac bi vjerojatno bio prisutan 10-20% vremena.

U uzem izboru z650, mt07, cb500f, ali ovo je poredak najvise "po izgledu".
Sto razlikuje ove motore osim snage...?
Napominjem da kod odabira nije presudna snaga ni cijena....
 
Cilj je saznati malo vise o navedenim motorima iz iskustava ljudi...
Cak i o generalnoj usporedba kawa vs. yamaha vs. honda...
 
Koji bi naked motor preporucili pocetniku?

Cilj je kupit lako upravljiv motor koji je lagan za vozit po gradu i na otvorenoj cesti na relacijama do 100km? Suvozac bi vjerojatno bio prisutan 10-20% vremena.

U uzem izboru z650, mt07, cb500f, ali ovo je poredak najvise "po izgledu".
Sto razlikuje ove motore osim snage...?
Napominjem da kod odabira nije presudna snaga ni cijena....
Nisam neki stručnjak za naked motore,ali imao sam prilike vozit CB500F i MT07,osobno mi je MT bio puno udobniji (iako ne mora bit da bi i tebi bio udobniji,udobnost je subjektivna stvar),ak ti to kaj pomaže.
 
Cilj je saznati malo vise o navedenim motorima iz iskustava ljudi...
Cak i o generalnoj usporedba kawa vs. yamaha vs. honda...
Zajebi generalnu usporedbu, sto baba kilavo dete... Svi navedeni motori su jako dobri, ni s jednim nećeš pogriješiti, ja ću opet morati po svom, pa ću ti reći da pogledaš i SV650, također spada u istu klasu. Honda je malo slabija, ali nemoj da ti to bude ograničavajući faktor.
Vidi koji od njih ti najbolje paše kad sjedneš na njega, i ono kaj je najbitnije gledaj da kupiš motor koji je pristojno održavan, ima dobre gume, da su lančanici i lanac dobri, i slično, ove stvari koji je brži, koji je ovakav onakav, zaje....
 
na mt-07 polagao pred 5 godina, na cb500f se vozikao kod Kec-a, više mi se svidjela honda, manje trese i vibrira, bar se meni tako činilo, ali u globalu sve je to isti drek. Bit će ti bilo koji od tih jednako dobar, a ako nakon nekog vremena poželiš nešto jače, imat ćeš okvirni smjer kuda i kako.
 
@jurica- eto gledamo skoro iste motore.

Isto planiram sa ženom na vikend vožnje od 300-400 km, ali ti nakedi, što noviji model, to ima manje, tanje i jadnije sjedalo, pogotovo za suvozača.
Koliko god mi se sviđali nakedi, ne znam baš koliko su pametan odabir za (makar povremena) putovanja.

CB500F mi je tako bezličan motor, kao i cijela CB500/NC750 serija, ali priznajem da bi mi CB500X vjerojatno bio taman.