Pomoć kod kupovine novog/rabljenog motora i savjeti mladim vozačima

Moja prekoruka je da gledaš takav tip kao CB500X.
Imaš Tracer 700, Kawa Versys 650SE, Suzuki Vstrom, Baby GS itd.
Ne tim redom.
 
  • Like
Reactions: BreakM
Vjerojatno ću i završiti na tako nečem.

Jedino što me kod njih brine je što su visoki pa ne mogu čvrsto stati sa obje noge nego tapkam na prstima.
Znam da svi kažu da to nije bitno, ali eto, početničke brige. :)
 
Vjerojatno ću i završiti na tako nečem.

Jedino što me kod njih brine je što su visoki pa ne mogu čvrsto stati sa obje noge nego tapkam na prstima.
Znam da svi kažu da to nije bitno, ali eto, početničke brige. :)
Ne brini ja sam na Traceru 900 i naučio sam stati samo kada je motor uspravan. Nikakve kerefeke izvađat.
 
Sta mislite o XJ6NA 2016?
Koliko je ona ista/drugacija od npr mt-07/z650/cb500f?
Ponavljam, nije cilj ima sto brzi motor...
Bitnije je da je motor agilan u gradu, lagam za upravljanje, a opet koliko toliko udoban za neku vikend voznjicu...
 
Evo hvala dragom bogu, a i našim forumašima na savjetima, pa sam se i ja konačno odlučio što da uzmem. Odustao od Yamahe FZ8 jer možda ipak nije za početnika, Yamahu XJ6 sam probao i čini mi se preniska, te sam na kraju uzeo Yamahu FZ6 Naked. Ali imam namjeru staviti nekakav vjetrobran da barem malo ublaži udar u prsa. Preko 120 km udar je prilično jak, dok se na još višim brzinama moram priljepiti za rezervoar.
 
Evo hvala dragom bogu, a i našim forumašima na savjetima, pa sam se i ja konačno odlučio što da uzmem. Odustao od Yamahe FZ8 jer možda ipak nije za početnika, Yamahu XJ6 sam probao i čini mi se preniska, te sam na kraju uzeo Yamahu FZ6 Naked. Ali imam namjeru staviti nekakav vjetrobran da barem malo ublaži udar u prsa. Preko 120 km udar je prilično jak, dok se na još višim brzinama moram priljepiti za rezervoar.
Dobra odluka, a ovo sve ostalo dođe s vremenom i iskustvom... samo nemoj izlazit previše iz svoje zone komfora u vožnji i ići u stvari koje ti se na prvu ne čine zicer i sve će bit okej... :)
 
Ganjam da uzmem neku šestotku:
R6 2006 / ZX6R 07-08 / K7

Pošto sam visok 196cm, zanima me da li je mozda neko sa foruma (priblizne visine) imao priliku da vozi bar 2 od pomenutih modela i kakva su poredjenja sto se tice polozaja sjednja i slicno ...
 
Ganjam da uzmem neku šestotku:
R6 2006 / ZX6R 07-08 / K7

Pošto sam visok 196cm, zanima me da li je mozda neko sa foruma (priblizne visine) imao priliku da vozi bar 2 od pomenutih modela i kakva su poredjenja sto se tice polozaja sjednja i slicno ...
Ako nećeš u komadu bit više od pol sata na motoru, onda ti je svejedno, ako planiraš sjedit 3-4 sata dnevno na motoru, onda nijedan od navedenih :)
Pogledaj si one zamjenske fuziće i pizdarije, da se to na svakaj montirat, relativno jeftino, a za Velebit poput tebe jako korisno ako će biti R motor...
 
Ako nećeš u komadu bit više od pol sata na motoru, onda ti je svejedno, ako planiraš sjedit 3-4 sata dnevno na motoru, onda nijedan od navedenih :)
Pogledaj si one zamjenske fuziće i pizdarije, da se to na svakaj montirat, relativno jeftino, a za Velebit poput tebe jako korisno ako će biti R motor...


Ne postoji nijedan R koji je dobar za tebe.

CBR1000RR 08' koji vozim (a ja sam samo 193) je premali za mene. Nije nepodnosljivo, al kuzim da nije to to. Kad sam promijenio volane i štafne (volani skroz otvoreni, štafne su pomaknute 3 cm unazad i 1cm više od stock :D) se puno lakše krećem po motoru. Također, koljeno više ne udara u tank.

Realno, treba ti neki supernaked (Tuono V2, Superduke GT) da bi dobio to što tražiš.

P.S. Duljina boravka na motoru je tu skoro nebitna, na CBR-u (u stock izdanju) bez problema odradim duge ture (500injak Km po danu) bez ikakvih posljedica ili umora, ali kad se voziš ''angažirano'' puno se teže prebacivati po motoru koji nije ergonomski za tebe.
 

Attachments

  • index.jpg
    index.jpg
    46.2 KB · Views: 99
  • Haha
Reactions: Igor28
Ja sam 193cm i nisam želio vjerovat da mi je R6 mali. Stalno bi tražio po netu nekog tako visokog, a da mu super paše 😅

Nakon što sam je probao ostao razočaran, nažalost ništa od toga 😢
 
Meni je od 600-tki koje sam vozio nekak najbolje sjela Honda CBF600, ali to je daleko od R-a, s mojih 192 cm sam se na njoj nekako najugodnije osjećao, a ni suvozačica se nije žalila na komfor.
 
Otiša Z sad san u potrazi za nečim udobnijim za dvoje... S obzirom da neizmjerno cijenim mišljenja uvaženih forumaša osjećam potrebu da sa vama podijelim svoje dileme... Šta kupit za tri semafora do posla i nazad, i povremeni vikend jednodnevni izlet... Znam da je odgovor na to pitanje X-Max pa onda da dodatno zakompliciram situaciju dodajem kriterij da ipak mora imat brzine :ROFLMAO:

Zapravo sam jako blizu da odluka padne na Fazera S2 s oklopima, al jako puno ljudi je "glasalo" u korist V-Stroma pa moram priznat da su me pokolebali :mrgreen: Osobno san više za nešto "strogo" cestovno pa mi prednji 19" kotač na Stromu daje neke enduro asocijacije a opet "glomaznost" motora veze nema s endurom (a nisam siguran ni s gradskom vožnjom iako se navodno vozi ko bicikla) pa ne znam sam šta da mislim o njemu... A fazer ko fazer, šta loše reć o njemu :p

Razmišlja san i o Versysu ali prije modela 2014. je nešto najružnije šta postoji na 2 kotača...

*edit: ako niste shvatili cjenovni rang je cca 5000 € tako da raznorazni novi versys, traceri i slična ekipa nažalost ne dolaze u obzir 😢
 
@MaRi0_St nema se tu kaj reć, Ducati 1098 ili 1198, eventualno Gixxer 1000 xD

Šalim se... Pogledaj si FZ8, meni je to super motorin i djeluje mi jako svestrano i uporabljivo, a cjenom su tu negdje... Jedino ne znam kak ide kaj se tiće nekih dječjih bolesti i sl.