Pomoć kod kupovine novog/rabljenog motora i savjeti mladim vozačima

Zašto živahno? - sad lupetam na pamet jer sam od ova 3 motora vozio samo Fazera, ali na papiru;

TDM
89,0 Nm / 6000 rpm

Fazer
63,1 Nm / 10000 rpm

Z750
78,0 Nm / 8300 rpm

Za vožnju u dvoje bi TDM trebao biti najudobniji jer ga ne treba vrtit u visoke okretaje :unsure:
 
Ja sam na FZ6 nakedu...
I koliko je motor odlican za manje ture u krugu 100km i po gradu,
tolko me ubije u pojam kad negdje dalje idem, a pogoto 2up.
Kad sam solo, više manje je ok, pogotovo ako je zavojito i to, onda se uživim i prilagodim motoru. Cim dodjem na ravnije predjele (tipa idem doma u slavoniju), poslije virovitice mi postane muka od ravnina i glupog položaja...
Kad je 2up, onda promjeni geometriju, đurđa mi non stop drži nekako težinu na meni (jer je nagnut sic), ruke mi trnu jer je volan katastrofa (katastrofa je i kad sam vozis, svi preporucuju volan od fz8 jer nije tolko savijen i mozda bar risere) i još je geometrija promjenjena kad je gore 150kg..... a nejde ni u prilog što sam 185cm, pa se nikak dobro namjestit..
Uglavnom ja se planiram maknit sa FZ6 na isto ovo sto si ti rekao, (versys i vstrom)i iste stvari me muče.
 
Ja sam na FZ6 nakedu...
I koliko je motor odlican za manje ture u krugu 100km i po gradu,
tolko me ubije u pojam kad negdje dalje idem, a pogoto 2up.
Kad sam solo, više manje je ok, pogotovo ako je zavojito i to, onda se uživim i prilagodim motoru. Cim dodjem na ravnije predjele (tipa idem doma u slavoniju), poslije virovitice mi postane muka od ravnina i glupog položaja...
Kad je 2up, onda promjeni geometriju, đurđa mi non stop drži nekako težinu na meni (jer je nagnut sic), ruke mi trnu jer je volan katastrofa (katastrofa je i kad sam vozis, svi preporucuju volan od fz8 jer nije tolko savijen i mozda bar risere) i još je geometrija promjenjena kad je gore 150kg..... a nejde ni u prilog što sam 185cm, pa se nikak dobro namjestit..
Uglavnom ja se planiram maknit sa FZ6 na isto ovo sto si ti rekao, (versys i vstrom)i iste stvari me muče.
Hmmm, po ovome kaj pričaš, rješenje za tebe je nova i mlađa Đurđa ;)
 
Otiša Z sad san u potrazi za nečim udobnijim za dvoje... S obzirom da neizmjerno cijenim mišljenja uvaženih forumaša osjećam potrebu da sa vama podijelim svoje dileme... Šta kupit za tri semafora do posla i nazad, i povremeni vikend jednodnevni izlet... Znam da je odgovor na to pitanje X-Max pa onda da dodatno zakompliciram situaciju dodajem kriterij da ipak mora imat brzine :ROFLMAO:

Zapravo sam jako blizu da odluka padne na Fazera S2 s oklopima, al jako puno ljudi je "glasalo" u korist V-Stroma pa moram priznat da su me pokolebali :mrgreen: Osobno san više za nešto "strogo" cestovno pa mi prednji 19" kotač na Stromu daje neke enduro asocijacije a opet "glomaznost" motora veze nema s endurom (a nisam siguran ni s gradskom vožnjom iako se navodno vozi ko bicikla) pa ne znam sam šta da mislim o njemu... A fazer ko fazer, šta loše reć o njemu :p

Razmišlja san i o Versysu ali prije modela 2014. je nešto najružnije šta postoji na 2 kotača...

*edit: ako niste shvatili cjenovni rang je cca 5000 € tako da raznorazni novi versys, traceri i slična ekipa nažalost ne dolaze u obzir 😢


Šta nije MT07 Tracer u tom rangu cijene?

V-Strom 650 je odličan, samo dan danas košta kao i prije 5 godina :D

TDM je super (nije preživahan), al meni je odličan i Bandit 650 S K8 ili mlađi. Velik je, udoban i pitom. Fazer 600 je malo ''prenapet'' za ovo što si opisa :D, mislim položaj na njemu.
 
neman pojma, i ja lupetan napamet jer nisan vozia al 900 cc i 2 cilindra mi zvuče nervozno :mrgreen: a i zar mu nasljednik nije tracer 900?

2 Nero - mt07 ima na bacanje i cijena in je nikakva (kolko i vride :p ) al na tracera 700 nisan naletia nijednog...
 
za 190+ po meni najbolje pašu motori tipa enduro ili pak čoper neki... ja sam te visine, niti volim jedne ni druge, ali kad sjednem na neku sportivu ili manji naked ili neki dukac, to izgleda ko da sjedim na 125tici. možeš se ti osječat dobro i sportski, ali izgleda smješno...
parkiraj uz izlog pa gledaj
 
neman pojma, i ja lupetan napamet jer nisan vozia al 900 cc i 2 cilindra mi zvuče nervozno :mrgreen: a i zar mu nasljednik nije tracer 900?

2 Nero - mt07 ima na bacanje i cijena in je nikakva (kolko i vride :p ) al na tracera 700 nisan naletia nijednog...
Tracer 900 i TDM imaju kompletno različite mašine (y)
Tracer 900 je trocilindraš i raniji modeli su navodno nestabilni pri većoj brzini šta nema veze sa mašinom.

Edit;
Tako je, Tracera 700 nema ni blizu za 5000, bliže su 6.5-7, ako nas ne ubije korona ide mi ka slijedeći motor :mrgreen:
 
Last edited:
vidio, čuo sam se s njim da ga sutra dođem vidit... i ovaj isto


kaže kupljen prije 2 god. u Novema Nova sa 12 000, sad na 20 000... nekako mi je crveni strom uočljiviji čak i od zelenog kawasakija :mrgreen:

A kolko sam čitao ovdje po forumu i Novemu i Moto expert samo hvale, pa valjda ni jedni ni drugi nisu neke prevare, jer je to smiješno mala kilometraža za stroma...


 
Što nezna računat ili?
 
Pozdrav ekipa, kupio bih neki 10-ak god stari ADV motor za sezonu 2021.

Zašto 10 godina star? Zato jer ne želim padati po šumskom putu sa novim motorom, iako imam A kategoriju ništa ozbiljno nisam vodio osim frendovog KLE500. To je bilo prije 12+ godina. Mislim voziti 5-10 000 km godišnje, na duge staze.

Jedna od stavki koje sam gledao je v-strom 650.

Također pretpostavka je da je najbolje vrijeme za kupnju kasna jesen? naprema ranom proljeću kad su najskuplji?

Hvala.
 
sta ja znam meni je fz6 na duze ture bila skroz okej. Doduse, preraden sic i drugaciji volan. Mene je vise zivciralo rad na mjenjacu nego udobnost. Vazda fali niza brzina.

Nedavno sam sjeo nakon duzeg vremena na fz6 i vise mi se ne svidja polozaj jer te volan tjera prema naprijed a noge su nekako previse ispruzene. Na fz1 to je tako savrseno izbalansirano da mi je udobnija sto puta iako su zgrcenije noge i naravno gorni dio tijela ide prema naprijed.

Stroma sam vozio ali nije me odusevio sto se tice ciklistike ali je udoban ako ignoriram onaj vrh sica sto mi stisce jaja. Doduse, na njemu su gume neke pola pola nisu cisto cestovne pa moze biti zbog toga...budem ga opet probao.

Da biram izmedu stroma ili versysa isao bi na versysa jer ima duze brzine a mislim da je puno bolji za vozit po cesti nego stroma..
 
Pozdrav ekipa, kupio bih neki 10-ak god stari ADV motor za sezonu 2021.

Zašto 10 godina star? Zato jer ne želim padati po šumskom putu sa novim motorom, iako imam A kategoriju ništa ozbiljno nisam vodio osim frendovog KLE500. To je bilo prije 12+ godina. Mislim voziti 5-10 000 km godišnje, na duge staze.

Jedna od stavki koje sam gledao je v-strom 650.

Također pretpostavka je da je najbolje vrijeme za kupnju kasna jesen? naprema ranom proljeću kad su najskuplji?

Hvala.

Ako ides na ADV varijantu mislim da ti je KLE puno bolja varijanta. Brat ga ima i koristi 50/50 makadam/cesta. Motor pouzdan, za makadamske uvjete i neki laksi offroad dusu dao.

Stroma nisam vozio al cini mi se da on vise naginje na cestu nego off.
 
Hvala na odgovorima,

Mislim da ću isprobati prvo pa odlučiti, KLE ili XT660. Makar sad kad sam tako krenuo bacam oko i na F800GS :)