Pomoć kod kupovine novog/rabljenog motora i savjeti mladim vozačima

Citam i ne vjerujem..
Sa 125 ccm, 11 Ks, 129 kg na 650 ccm, 94 Ks, 207 kg?
Sretno u svakom slucaju.. ;)

Zasto?
ja sam s runnera 70cc midrace kit ,ubo versysa 650
to biilo 2011.KAo sto vidis jos tipkam
 
Zasto?
ja sam s runnera 70cc midrace kit ,ubo versysa 650
to biilo 2011.KAo sto vidis jos tipkam

Ti si lud! Ja se ne bi usudio. Pa jbt i 125 ide preko ogranicenja.🤭
 
Pozdrav
Kupio sam motor od jedne slovenske tvrtke za rabljene motore; Zanima me samo što bi sve od papira i dokumenata trebao dobiti od njih,
Nisam pronašao nigdje sličnu tematiku i pitanja pa postavljam ovdje.
Lp
 
Pozdrav, ekipa!

Proljeće se bliži, a nadam se i kupnja prvog motora. Položio sam prošle godine, a osim mopeda/skutera i vožnje u autoškoli (MT 07) nemam iskustva tako da je teško procijeniti koji bi motor odgovarao. Zato ću rado poslušati/pročitati savjete iskusnijih :)

Visok sam 180 cm (80 kg), a motor bi preko tjedna većinom vozio po Zagrebu i okolici, dok bi slobodnim vikendima skupljao iskustva na izletima diljem lijepe naše (kasnije i dalje, nadam se). Za napomenuti je da motor ima mjesta i za suvozačicu.
Neki od trenutnih kriterija su da je motor "pogodan" da početnika, pouzdan s ne prevelikim troškovima održavanja i osiguranja.
Što se tiče godišta gledam do 2010-og, a kilometraža je manje bitna ako je motor održavan (i kilometraža nije skidana :))?
Budžet je oko 4000€.

Mislim (a i slično se pisalo po forumu) da bi oklopljeni naked/sport-tourer od 600cc bio dobar izbor.
Za oko su mi zapeli često spominjani: FZ6s, Bandit 650S, Honda CBF 600S. Za sad je favorit fazer :)

Neću pitati na što obratiti pažnju prilikom kupnje pošto je već spomenuto (makar nije naodmet ponoviti neiskusnima), ali bi zato htio čuti mišljenja i iskustva u vezi kupnje iz moto shopova (npr. DMC, DKS, RB moto, SK-motori...). Znam, postoji zasebna tema na forumu, ali svejedno dobro dođe još koji savjet. :)

Komentari, mišljenja, savjet, prijedlog ili bilo kakva informacija je više nego dobrodošla.

Hvala svima!
 
Neki motori su jeftiniji u odrzavanju nego neki ali realno motor je luksuz i trosak ako radis dosta km.
Moj frend je uzeo u DMC (damir moto centar) motor i vec par godina on je zadovoljan. DmC i motoexpert su okej likovi i nece zajebat ali ces i platit nesto vise.

Ja bi radije spremio sa strane novce i gledao oglase i uzeo od privatne osobe, najgore je zuriti sa prvim motorom. Mozes uzet takvu kantu da ti prisjedne... Zato se konzultiraj sa nekim bajkerom koji ima vise iskustva i mehanicarskog znanja da pogleda motor. Nemoj trcat pred rudo...vjeruj mi. Vise manje smo to svi prosli.. bolje i bez motora po godine godinu nego kupit neku izraubanu kantu.
 
  • Like
Reactions: Paf
Obzirom da imaš limit 4teura, gledaj si naći što bolje očivan motor iz te grupe koju si naveo, ne mora to nužno biti Fazer.
Sve su to solidni motori za početak (y)
Ja bi se dvoumio između bandita i fazera, honda je slabija i manja nego ova dva.
 
Obzirom da imaš limit 4teura, gledaj si naći što bolje očivan motor iz te grupe koju si naveo, ne mora to nužno biti Fazer.
Sve su to solidni motori za početak (y)
Ja bi se dvoumio između bandita i fazera, honda je slabija i manja nego ova dva.
Ujedno i najlakša od svih navedenih kaj je bitno ako će se čovjek vozit po gradu većinu vremena, a ovo sa snagom mu je bitan podatak tek iznad 7 tisuća, i ne na prvom motoru... Neće nikakve brzinske rekorde obarat u prvoj godini vožnje, a i ako hoće, ima krasnih hayabusa za 3 soma...

EDIT: nespretno sam se izrazio ne znam da li je najlakša baš po kilama, ali je daleko lakša za držanje i manevriranje na mjestu od Bandita, a nekako sam dosta siguran i fejzera...
 
Last edited:
Wet - Honda 217kg vs Yamaha 208kg - tak da ne laprdaj bezveze kaj vecinom i radis po forumu
Obzirom da je spomenuo je suvozačicu, cbf je jadan dok si sam na motoru, di pak u dvoje.
 
a sigurno tih 9 kg ne bi mogao vozit. XD isti kurac

edit:

imam frenda koji je 170 cm i mora paziti na visinu sica jer o tome ovisi koliko nogama moze dodirivati pod pa mu i kg igraju ulogu. Normalne visine ne bi to trebalo biti problem.
 
Last edited:
sva tri su dobra.....
fejzer je najneudobniji, ali i najsportskiji kad se razvrti....
cbf sam vozio godinama i naputova se u dvoje.... ekstra iskoristiv po gradu....najslabiji....
bandit nešto jači od cbf, ali ne tako dobar po gradu.... udobniji od fejzera, ali bez naznaka sporta....

ja bi još u obzir uzeo i horneta.....
 
Vozio fazera, prodan prije par dana i stvarno svestran motorcek i za dvoje i za solo tako da preporucam
 
Teško ti je to savjetovati meni su svi govorili za zadnji motor nemoj kupovati naked-a nema nkakove zaštita od vjetra i to je gola istina ali ja svoj motor zbilja volim malo sa sporije vozim i ok tako da biraj srcem.
 
Teško ti je to savjetovati meni su svi govorili za zadnji motor nemoj kupovati naked-a nema nkakove zaštita od vjetra i to je gola istina ali ja svoj motor zbilja volim malo sa sporije vozim i ok tako da biraj srcem.

Skuzio sam sa pri vecim brzinama bez vizira je puno bolje nego sa njim. Turbulencija se stvara neka po kacigi a bez njega svukuda isto puse
 
Bok,

Evo da napišem svoje dvojbe pa bi molio iskusnije za savjete.
Uglavnom u planu je kupiti motor u nekoj bliskoj budućnosti.
Prvo nešto o meni...nisam mlad(kasne 30te), prvi mi je motor, iskustva su 15 sati autoškola A kategorija na MT-07 koji mi je bio mal i neudoban (B imam već jako dugo tako) i nešto jako malo Tomos automatic kao klinac od 12 godina...Dakle totalni početnik što se ozbiljnog motora tiče. Visina 194, 115-120 kg. Ja gledam uzeti Versys 650 ali prateći njuškalo već neko vrijeme, sve ono što vidim su dosta stari motori koji sa cijenom 25k kuna na više (po meni malo previše za motor star 13 godina), nešto novije a rabljeno bi radije preskočio i uzeo novo jer su cijene po oglasnicima po meni prevelike.

Sad slijede dileme.
Novi motor
- strah od krađe (živim u zgradi i nemam garažu), dakle cerada i nekakav lanac i/ili disk-lock, eventualno osiguranje od krađe tipa ona ponuda od Sava osiguranja sa onim nekim uređajem za praćenje
- eventualni padovi, prevrtanja iako sa MT om nisam imao problema i ajmo uzeti u obzir i da sam u glavi normalan i nemam želju za suludim brzinama pa bi se vozio polakše u početku
- čekanje na isporuku



Rabljeni motor
- što ako kupim neki drlog i požalim iste sekunde...nemam nikoga da se kuži u motore da bi mi mogao pomoći da to izbjegnem
- uvoz iz vana gdje su ipak motori malo jeftiniji, ali dok ga registriraš i platiš sve namete izađe te na isto kao tu sa njuškala
- dileri tipa DMC, SK-motori, koliko su pouzdani, jel imaju garanciju

Eto za sada me više vuče na rabljeni motor, neki stariji tipa ovoga:
Naravno ne zbog cure na motoru :) .
Pa bi onda gurao na njemu bar jednu sezonu i onda bi mogao razmišljati o novom motoru kada se malo još izvježbam, ali evo nisam ni sam pametan više.

Ne znam je li vam bitno, ali za polovnog do 4000 eura imam keš odmah, za novog bi ipak trebalo neki zajam uzeti.
Eto isprike na dužem postu i veselim se vašim savjetima.
 
Ja bi isao na novog 1000 Stroma,ako si zainteresiran,javi se...V-Strom 650 xt,2017 god...prvi vlasnik,oprema...18.400 KM.,novo... (y)
 
Ja bi isao na novog 1000 Stroma,ako si zainteresiran,javi se...V-Strom 650 xt,2017 god...prvi vlasnik,oprema...18.400 KM.,novo... (y)


Covjek ima 18,5 km u guzici iskustva i preporucas mu motor od 1000 ccm xD
 
  • Wow
Reactions: Paf