Pomoć kod kupovine novog/rabljenog motora i savjeti mladim vozačima

Dosta km, da...
Sto ne mora znacit nista...
Bitnije je kako je vozen i da je redovno servisiran...
Sestice idu preko 100 000 bez ikakih problema...
Moja sestica je imala 47 000km, zarulju nisam promjenio...
Sam sto su ljudi ograniceni s tom kilometrazom...
 
FZ6 prodao sa 110 tisuca! Originalni fazni lanac isao na provjeru i mehanicar rekao da je u redu. Nisam bas ko baba vozio tako da nije ni to uvjet..
Najbitnije je da ima redovni servis ulja i filtera..
 
Ja sam baš gledao jednog Viraga, 95 godina, 9 tkm... ispada 360km godišnje da je vožen....ili duuugo godina garažiran i ne vožen...čim je počelo jel ovo, jel ono, odustao sam. a kako se ne razumim u motore, kad sam uzimao svoj motor, poveo sam prijatelja koji razumi i na motorima je od rođenja. u niti jednom trenutku on mene nije pita koliko je km učinio...rekao je samo mora bit hladan kad dođemo. vrlo bitno, vlasnik je bio normalan čovik, nikakvo derište, punjetar neki... došli, upalili, on odvrtio 10-15 min đir, stavili da klapeta još par minuti i to je to.
 
Ne kazem da te masine ne prelaze dosta, nego kazem da je cijena jako optimisticna za tu kilometrazu.
Pazi ovo: https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s...azer-abs-weiss-perleffekt/1696001084-305-8219
Nije stvar u kilometrazi koliko u cinjenici da ce je netko sada kupiti sa 62kkm, preci sa njom jos 20kkm i nece je nikome moci prodati nakon toga. Evo vec skoro dvije godine na oglasu stoji jedan Versys 650 za 80ak kkm za jako dobru cijenu i nece nitko ni da ga pogleda.
 
a jebiga, i mi smo u firmi prodavali auta sa 300tkm skoro pa đaba... ja sam Zafiru 300tkm 1,8 benz, staru 10 god, uredno servisirana, može još 20 godina vozit, prodao kumu za 2.700€. stavio u oglas cijenu 30.000kn i nitko ozbiljan...samo cemenat nude, brašno, ajvar, druga auta...a to je bilo preklani, prije korone i sranja... moglo se i imalo se...al neće nitko auto 300 tkm i staro 10 god...
 
Pa da, o tome pricam. Iskreno, evo i ja sada trazim sebi motor da kupim i postavio sam granicu na 40kkm. Nije mi radi kvarova nego sto znam da cu opet mijenjati za godinu, max dvije i onda ga necu moci prodati.
 
Do kolko km mjere ti digitalni satovi na motoru? Ili da uplarim prije svakog tehnickog 50e za spustanje km? 😂
 
Ekipa imam jedno pitanje
Imam A2, a zelim kupiti motor A kategorije koji je na Slovenskim tablicama. Shvatio sam da bi me unos izasao sa registracijom jedno 500 eura. Radi se o motoru cbf600s 2006 godina. I sada vlasnik nije siguran jeli moguće prepisat motocikl na mene posto neman A kategoriju. Jer je u Sloveniji drugaciji zakon... Znam da u Hrv je zakon da mozes posjedovati kamion ili brod, a nemat dozvolu za njih. Vazno je napomenuti da onda imas zabranu upravljanja istima. Zabrana mi nije problem shvatio sam da je kazna vjerovatno za voznju neodgovaracuje kategorije 2000 kn ili 1000 kuna na licu mjesta.
I zanima me ako se motocikl odjavi u Sloveniji jeli moguće uzeti probne tablice u Hrv bez carinjena ili se to treba prije napraviti?
Ako ima netko tko zna cijeli postupak bio bih zahvalan.
 
Cijene polovnih motora i auta su i ovamo u Njemackoj otisle u nebo. Ja prodao prije godinu dana svog VN900 iz 2009te sa 20k na satu jedva za 4300€ i to se vrtio 3 mjeseca na oglasu. Sada ga nema ispod 6000€. BMW F11 kupio prije godinu i pol po realnoj trzisnoj cijeni tada (znaci nije bila neka superpovoljna prilika) i sad da ga prodajem bih bez problema zaraditi 2-3000€ na njemu.
Gledam sad da kupim nesto smisleno i svemu su cijene otisle gore. Versysi 650 koji su prosle godine po 3000€ bili, sad ih nema ispod 4000€ recimo. Z1000SX nemas ispod 7500€, prosle godine ih bilo 10 ispod 6000.
Raspitivao sam se malo kod ljudi koji rade sa autima i motorima i izgleda da je radi ove korone proizvedeno manje novih auta i motora, pa je polovnima skocila cijena zbog povecane potraznje.
Istina. Ja sam u DE isto i pratim cijene rabljenih vec neko vrijeme. Planirao sam ove godine uzet SX ili Fazera 8icu, medjutim s obzirom na trenutne cijene polovnih poceo sam razmisljat o novome ili godinu-dvije staro, tu su cijene jos koliko-toliko realne..
 
Istina. Ja sam u DE isto i pratim cijene rabljenih vec neko vrijeme. Planirao sam ove godine uzet SX ili Fazera 8icu, medjutim s obzirom na trenutne cijene polovnih poceo sam razmisljat o novome ili godinu-dvije staro, tu su cijene jos koliko-toliko realne..

Evo citam sad ovaj post i kontam da se nisam napio sinoc, napravio novi acc i ovo napisao :mrgreen:
I sta ces na kraju od to dvoje? I ja se lomim izmedju SX-a i Fazera i iz dana u dan dizem gornju granicu u novcima. Trenutno sam na 2019toj godini na ebay kleinanzeigen :mrgreen:
 
Evo citam sad ovaj post i kontam da se nisam napio sinoc, napravio novi acc i ovo napisao :mrgreen:
I sta ces na kraju od to dvoje? I ja se lomim izmedju SX-a i Fazera i iz dana u dan dizem gornju granicu u novcima. Trenutno sam na 2019toj godini na ebay kleinanzeigen :mrgreen:
😄
Bome ne znam.. Nekako sam blizi opciji Fazera, zadnji model od 2013te, jer sam vec imao Fazera, doduse 6icu.
SX mi je tiha patnja od kako je izasao 2011..
Medjutim s obzirom na cijene rabljenih koje su kakve jesu za oba motora, mozda je najbolja opcija novi model SX, od 2017 na vamo..
Ako bi gledali nesto novo onda u toj cijeni nema nista sto zadovoljava. Honda CBR650 premala, slaba, novi tuono 660 isto.. Da su neka druga vremena kad se novi Fazer mogao kupiti za manje od 10t eura ne bih razmisljao ni trena. MT serija me ne zanima, Traceri i slicno.. Jednostavno nije to to..
Tako da ne znam sta cu 😂
 
Bok, dolazim u potrazi za savjetom jer lomim glavu već par dana oko motora...
Imam A1, i planiram nešto uzet da vozin dok ne položim A, jedino bitno da je do otprilike 2000e.
Ka vozač nisan nešto pretjerano agresivan, dovoljno mi je da mogu pratit promet da me niko ne pretiče, i ako mi netko smeta da ga zaobiđem. Isto tako volin putovat, otić na neki đirić, ka šta neki znaju iz moje teme... U prvon planu mi je bija YBR, ima jddan u splitu, 13tkm, servisiran, 2010 samo 1400e. E sad svi govore asti bit će ti to slabo... Pa san bacija oko na 125 2t. Sad tu je problem, koliko to triba održavat, jel se može na put s njime... I tih par dana razbijan glavu i nemogu doć do nikakvog zaključka. Pa eto navalite sa savjetima :)

Edit:
Zaboravih napomenut, stari mi može sredit jeftino prijevoz motora iz Italije (ali samo Lombardia)
 
Last edited:
Bok, dolazim u potrazi za savjetom jer lomim glavu već par dana oko motora...
Imam A1, i planiram nešto uzet da vozin dok ne položim A, jedino bitno da je do otprilike 2000e.
Ka vozač nisan nešto pretjerano agresivan, dovoljno mi je da mogu pratit promet da me niko ne pretiče, i ako mi netko smeta da ga zaobiđem. Isto tako volin putovat, otić na neki đirić, ka šta neki znaju iz moje teme... U prvon planu mi je bija YBR, ima jddan u splitu, 13tkm, servisiran, 2010 samo 1400e. E sad svi govore asti bit će ti to slabo... Pa san bacija oko na 125 2t. Sad tu je problem, koliko to triba održavat, jel se može na put s njime... I tih par dana razbijan glavu i nemogu doć do nikakvog zaključka. Pa eto navalite sa savjetima :)

Edit:
Zaboravih napomenut, stari mi može sredit jeftino prijevoz motora iz Italije (ali samo Lombardia)
Ako te baš i ne zanima jurnjava nego više lagana vožnja po gradu i okolici,YBR125 ili neki drugi 4T motorić bi ti trebao biti ok.YBR potegne do nekih 100 i nekaj sitno,a imao sam priliku provozati ga i mogao je pratit gradski promet,a meni osobno je udobnost bila ok.
2T motori su brži od 4T motora iste kubikaže,ali trebaju češća održavanja (ne baš prečesta kako ljudi znaju tvrditi,ali ipak češća nego četverotaktni,znam jer ja imam 2T motor).Znači,ako te zanima brža vožnja i kužiš se u mehaniku ili poznaš nekog solidnog mehaničara,onda bolje uzmi neki 2T tipa NSR125, RS125 ili nekaj slično.
 
Ako te baš i ne zanima jurnjava nego više lagana vožnja po gradu i okolici,YBR125 ili neki drugi 4T motorić bi ti trebao biti ok.YBR potegne do nekih 100 i nekaj sitno,a imao sam priliku provozati ga i mogao je pratit gradski promet,a meni osobno je udobnost bila ok.
2T motori su brži od 4T motora iste kubikaže,ali trebaju češća održavanja (ne baš prečesta kako ljudi znaju tvrditi,ali ipak češća nego četverotaktni,znam jer ja imam 2T motor).Znači,ako te zanima brža vožnja i kužiš se u mehaniku ili poznaš nekog solidnog mehaničara,onda bolje uzmi neki 2T tipa NSR125, RS125 ili nekaj slično.
Kužim se u mehaniku, imam radnih sati iza sebe dovoljno da kažem da bih mogao rebuildat low end 2t motora. Ma YBR je i meni bio skrooz okej dok san polaga, u petoj na 60 i još poteže na dodir gasa. Al eto hvala na mišljenju (y)
 
Ako imaš A1 kategoriju ovi 2T 125 ccm su obično preko 11 kW i upadaju u A2 kategoriju sa snagom. YBR 125 i CBR 125 su skoro pa nepoderive mašine i za grad su sasvim ok, a održavanje je vrlo povoljno.
 
Možda kad su otvoreni, ali imaju i homologirane "zatvorene" verzije na 11kw, samo mi eto ti servisi predstavljaju enigmu jer nebih baš svako malo servis. Gleda san service schedual od aprilie mx125, i ako stvarno klip može izdržati 16tkm,ne vidim problem... (pregled na 8tkm,zamjena na 16)