Pomoć kod kupovine novog/rabljenog motora i savjeti mladim vozačima

Pozdrav svima, planiram kupiti motor točnije u užem izboru su Honda CBX500 X ili čak cbf500 ... visok 182 oko 95kg, planiram se voziti za sezone svaki dan na posao i natrag cca 50km dnevno, vikendima neki đir u bližoj okolici. Skutere sam izbacio kao opciju, položena A kategorija ima već dvije godine (polagao na er6n).
Zbog manje potrošnje i jeftinije registracije pikiram nešto od A2 kategorije. Zanimaju me iskustva s navedenim motorima koje sam uzeo kao favorite i prihvačam savjete kao alternativu. Uzimao bi svakako novi motor.
 
Minorna ti razlika izmedu tih registracija a dobijes puno na snazi. Ne mislim na krajnu brzinu nego jednostavno udobnija voznja bez da se puno mislis kad i kako ces prestizati. Npr versys ili vstrom stvarno smijesno trose...no mislim da je tu pobjednik nc750, mali potrosac i ima samo 50 konja... ako ne onda uzmi beva 350 i miran si. Nije sramota vozit skuter


No opet dok ne sjednes i ne probas moze ti pisati 500 ljudi i svak ce ti svog konja hvaliti..ti moras sam odluciti sto zelis i nadam se da ces pogoditi iz prve
 
To su lijepi motori za početak ne treba ti više, kad savladaš upravljanje i stekneš nešto iskustva u prometu nakon dve tri sezone lako ga prodaš i kupiš nešto veće ili jače, mala rega, mala potrošnja, nisu veliki, za svakodnevu upotrebu na posao i s posla staviš kofer gore i bez brige si. Sretno.
 
Za mene je maxi skuter isto kao i auto automatic, vecinom ga voze stariji il lijeniji vozaci, ja dok god imam 2 zdrave noge i ruke necu vozit nista automatsko.
Uz to ako nikad ne namjeravas voziti van ogranicenja imas super izbor bicikli. Dream come true, dva saltera za brzine preko 21 brzina, ima da se namjenjas do mile volje, a sve to u okviru speed limita bez izazivanja podsmjeha okoline + ostavljas dojam ostalima da nisi lijen, jer ti nije problem pedalirati
 
Last edited:
Minorna ti razlika izmedu tih registracija a dobijes puno na snazi. Ne mislim na krajnu brzinu nego jednostavno udobnija voznja bez da se puno mislis kad i kako ces prestizati. Npr versys ili vstrom stvarno smijesno trose...no mislim da je tu pobjednik nc750, mali potrosac i ima samo 50 konja... ako ne onda uzmi beva 350 i miran si. Nije sramota vozit skuter


No opet dok ne sjednes i ne probas moze ti pisati 500 ljudi i svak ce ti svog konja hvaliti..ti moras sam odluciti sto zelis i nadam se da ces pogoditi iz prve
Nc 750 je najjači tu, ali mu je i rega skuplja sigurno.
 
Ništa preko 500ccm ako gledaš na troškove, do 500 ccm je mala registracija (oko 800kn) sve skupa, a i ako sam dobro shvatio iz upita to bi ti bio prvi motor, što je još jedan razlog da si kupiš slabiji i lakši motor. Lako ga prodaš nakon par sezona i kupiš veći i jači.
Znam da većina ovdje mladih misli da su to gluposti, no nisu, zbog toga su i uvedene A1234...kategorije.
Kad sam ja polagao bila je samo A kategorija za motore, nije bilo baš ni para a ni kredita, pa smo počinjali sa Tomosima, poslje MZ, ČZtka i tek kasnije kad si se napadal sa ovih drloga, pa ak si imao sreće da ti netko stariji otkrije cake i fore, i ako si zaradio i uštedio nešto mogli smo si pojedini priuštiti nešto ozbiljnije, zato i nije bilo potrebe za sto kategorija za motore.
Danas dečec položi A1 i odmah se to kupuju mrcine, kao u papirima piše da je blokada na nekim kW ili što već gledaju po zakonu, a čim registriraju motor sve se skida i deri punim gasom, a iskustva i nekog znanja osim filmića sa yutubea nigdje, pa onda moramo čitati onu prvu rubriku na ovom forumu.
Svi smo to prošli u mladosti i okretali rado ručku do kraja, samo nije isto da li je pod tobom 20ak konja ili 120 ili 200.
I da ginulo se i onda isto kao i danas, i nema tu puno rasprave, to ti je crta, ne razmišljaš tako kad sjedaš na motor jer srce vuče i tuče svaki put.
 
Je prvi motor (automatik neću računati) financijski sam limitiran i hoću si ostaviti nešto sredstava za regu i opremu. Od sedme godine motor je želja sad imam 37 dosta je bilo čekanja odgoda i priča kaj će ti to i jel stvarno potrbno🤣, s motorom nebum na neka preduga putovanja jer obitelj je tu klinci pa sve mora biti s autom, netreba mi jurilica pogotovo u početnoj fazi, ovo je meni ostvarenje dječačkog sna i gušt, uživancija u vožnji a to vjerujem da je jasno svim članovima ovog foruma. Hoću novo jer nemam para da kupujem polovno. Hvala svima na odgovorima, malo me zaba zeznula ukinuli su krajem prošle godine kredite na master do 60 rata, sad kombiniram drugačije financiranje ali kad god bude realizirano fotke nove pile budu tu 😉
 
Pozdrav svima, planiram kupiti motor točnije u užem izboru su Honda CBX500 X ili čak cbf500 ... visok 182 oko 95kg, planiram se voziti za sezone svaki dan na posao i natrag cca 50km dnevno, vikendima neki đir u bližoj okolici. Skutere sam izbacio kao opciju, položena A kategorija ima već dvije godine (polagao na er6n).
Zbog manje potrošnje i jeftinije registracije pikiram nešto od A2 kategorije. Zanimaju me iskustva s navedenim motorima koje sam uzeo kao favorite i prihvačam savjete kao alternativu. Uzimao bi svakako novi motor.
Bok,

Najbolje ti je otići do salona (https://viktormotosport.hr/) i eventualno pitati možeš li probati sjesti na motor.
Mislim da ti je najbolje isprobati sjesti na par modela pa vidjeti je li ti pašu po dimenzijama.
Ima i neka autoškola na Sveticama X model (i isto na Savi sam vidio F model) kao motor za polaganje A2 kategorije pa uvijek možeš otići tamo i žicati za krug po poligonu :)
Što se tiče samog motora, odličan je za svakodnevnu vožnju. Možda ti te pogurao više prema X modelu jer je bolji za duža putovanja.
Znam da si rekao da tražiš nove modele, ali ako se predomisliš i odlučiš za rabljenog, eventualno baci pogled na CBF 500 A (04-07). Motor ima istu mašinu kao CB 500 (41 kW), ali dobiješ ABS, bolje kočnice i ramu od CBF 600. Vozio sam ga 3 sezone i zbilja mi je bio super za putovanja i generalno učenje vožnje.

Sretno s kupovinom :)
 
  • Like
Reactions: thommy and Luke
Pozdrav, zapeo mi je za oko ovaj oglas no nisam baš upoznat sa Serdarevic sistemom i čini mi se sumnjivo mala količina kilometraže i sumnjivo velika količina izmjena na motoru te bi cjenio ako tko ima kakvo misljenje o oglasu i oko čega bi eventualno trebao pripaziti?
 
Pozdrav, zapeo mi je za oko ovaj oglas no nisam baš upoznat sa Serdarevic sistemom i čini mi se sumnjivo mala količina kilometraže i sumnjivo velika količina izmjena na motoru te bi cjenio ako tko ima kakvo misljenje o oglasu i oko čega bi eventualno trebao pripaziti?
Nemora to nista znaciti za to sto je mjenjano na motoru ... a imam i ja toga dosta drugog na motoru starom godinu dana
 
Pozdrav, zapeo mi je za oko ovaj oglas no nisam baš upoznat sa Serdarevic sistemom i čini mi se sumnjivo mala količina kilometraže i sumnjivo velika količina izmjena na motoru te bi cjenio ako tko ima kakvo misljenje o oglasu i oko čega bi eventualno trebao pripaziti?


-Serdarević slip on + grane - http://serdarevic-rtech.hr/tc-5/ ne možeš ga homologirati, po meni je to minus, ako budeš uzimao reci da ti ne treba i smanji cijenu

-jako puno orignal opreme r6 rucke, r6 poluge, r6 trkaci vizir, r6 pokrov hladnjaka i dosta opreme - ovo je više kozmetika, nije nešto wow, i ja sam promijenio to na svom motoru unutar manje od godinu dana, baš kao što ti je stipe_zxr rekao

-naljepnica BEMAJA - no comment :mrgreen:

-imaš još na njemu naljepnice EX PUB i AGRO WEB - malo zaguglaj to

-imaš u oglasniku sliku sa susreta, možda ga je kupio samo za potrebe susreta i pucanja (serdarević) kad je već odradio samo 3500 km :unsure:

-čim pitaš na što bi trebalo pripaziti, odvedi ti motor u nekog dobrog pouzdanog majstora pa neka ga pregleda, bez toga ništa
 
  • Like
Reactions: LukaLuka
-Serdarević slip on + grane - http://serdarevic-rtech.hr/tc-5/ ne možeš ga homologirati, po meni je to minus, ako budeš uzimao reci da ti ne treba i smanji cijenu

-jako puno orignal opreme r6 rucke, r6 poluge, r6 trkaci vizir, r6 pokrov hladnjaka i dosta opreme - ovo je više kozmetika, nije nešto wow, i ja sam promijenio to na svom motoru unutar manje od godinu dana, baš kao što ti je stipe_zxr rekao

-naljepnica BEMAJA - no comment :mrgreen:

-imaš još na njemu naljepnice EX PUB i AGRO WEB - malo zaguglaj to

-imaš u oglasniku sliku sa susreta, možda ga je kupio samo za potrebe susreta i pucanja (serdarević) kad je već odradio samo 3500 km :unsure:

-čim pitaš na što bi trebalo pripaziti, odvedi ti motor u nekog dobrog pouzdanog majstora pa neka ga pregleda, bez toga ništa
Ima i nalju 46...da malo i to zgugla?
A sreca od 2019 i nije bilo nesto partija pa se nije mogao ni napucat... I btw 3500km za motor star niti 2 god u vukovaru i uz sva ogranicenja koja su tu od vrle 2020te kao i vjerojatnost da nekom iz VU R6 nije jedino prometalo je realno, a ne sumnjivo.
 
Nastavno na post od ranije, probao sam voziti CB500X krasan motor, uspravan položaj sjedenja lako upravljiv ALI nema u HR nigdje za kupiti, dalje probao voziti i MT07 2020 :) dopao mi se i taj stil samo je nešto skuplji i sad naletim na Hondu NC750S na akcji u Viktor MS, sutra zovem pitati dal je to još dostupno. Pregrmio bi i tu skuplju regu i osiguranje jer ispada da je NC750S ista cijena sad na akciji kao i CB500X ( ok jedna je naked drugi adventure). Pribojavam se samo toga što je NC750S teži od cb500x i mt07 ... na mojih 182 i cca 95kg koliko će igrati ulogu tih 21 kg razlike u težini ili je samo stvar navike? Nekako mi se sad taj NC750S čini kao najbolja opcija za te novce jer NC750X je skuplji i premašuje buđet (zato 750s u startu nisam ni gledao dok nisam naletio na ovu akciju)
 
  • Like
Reactions: Luke
Nastavno na post od ranije, probao sam voziti CB500X krasan motor, uspravan položaj sjedenja lako upravljiv ALI nema u HR nigdje za kupiti, dalje probao voziti i MT07 2020 :) dopao mi se i taj stil samo je nešto skuplji i sad naletim na Hondu NC750S na akcji u Viktor MS, sutra zovem pitati dal je to još dostupno. Pregrmio bi i tu skuplju regu i osiguranje jer ispada da je NC750S ista cijena sad na akciji kao i CB500X ( ok jedna je naked drugi adventure). Pribojavam se samo toga što je NC750S teži od cb500x i mt07 ... na mojih 182 i cca 95kg koliko će igrati ulogu tih 21 kg razlike u težini ili je samo stvar navike? Nekako mi se sad taj NC750S čini kao najbolja opcija za te novce jer NC750X je skuplji i premašuje buđet (zato 750s u startu nisam ni gledao dok nisam naletio na ovu akciju)
Go for it, ako ti se sviđa motor kupi ga, moj prijatelj ju vozi od 2015. godine, ima na njoj 50 000 km i jako je zadovoljan, motor dva cilindra dovoljno momenta, lagan za upravljanje, održavanje jeftino, nije jak niti nabrijan, i prednost mu je jako mala potrošnja, kad idemo na vožnju pada mu na 3,5 litara, ne po kompjuteru, nego po rezervaru jer stajemo zajedno tankat pa izračunamo čisto iz fore i usporedbe, služi ga super, niti jedan kvar do sad uz redovito održavanje, bićeš zadovoljan.
 
  • Like
Reactions: thommy and josko
Pozdrav svima,

Evo i ja imam dilemu šta kupiti kao prvi motor. Budžet je takav kakav je, cca 3000 e max.

Gledam dva motora u oglasu, CBF 500 N (42 tkm, regan godinu dana + kofer 2600e) i CBF 600 N (62 tkm, nije regan 2700e) , oba 2005. godina.
To je ono što mi se baš sviđa u tom budžetu.
A 99% sam se odlučio za slabiji, razmišljam, kao prvi motor je dovoljno, a za razliku u cijeni se obučem.
Znam da je razlika u dva cilindra i 20tak ks, ali kao što rekoh, početnik sam i smatram da je i 42kw dovoljno.
Zanima me ima li neke razlike u kvaliteti i pouzdanosti, jer opet, ne bih htio zbog 2-3 tisuće kuna razlike da ispadne da sam kupio nešto loše.
 
Kad nisam siguran, obično ukucam u Google tip auta ili motora i OWNERS REVIEW. Prilično poštene komentare, probleme i ostalo se može dobiti. Od vlasnika takvih vozila.
A ovde gore ti je 100 eura razlike u cijeni. Za te novce se teško obućeš za na motor.
Ja bi ti preporučio pogledati iskustva vlasnika i, naravno, sjesti na motor i probati paše li ti ili ne. Tvoj stil vožnje i očekivanja će ti kazati je li to motor za tebe.