Pomoć kod kupovine novog/rabljenog motora i savjeti mladim vozačima

Ma bitno mi je da se mogu nakon posla i vikendom otic vozit po sumi i prirodi. A ovo nekad u par mjeseci otic 300-400km do negdje mislim da bih prezivio i na dual sportu. Ovaj obican CRF nema vizir, jel postane to problem na ovim putovanjima od ~300km?
Ovaj 250 Rally sto je na njuskalu mi se cini 5000eur previse novaca za 5 god star i 22tkm ? Prepostavljam ovi Versys 300X i KTM 390 ADV nisu baš nešto van ceste?

Nakon 300km vizir je samo jedan od problema al onda već primjećuješ stvari koje ti inače ne smetaju, nije nezaobilazna stavka ako se na duže puteve ode nekoliko puta godišnje a ne svaki drugi vikend. Za 50-150km iza posla i vikendom po terenu i makadamima CRF KLX WRR DRZ i takvi su idealni.

Versys-X300 i 390ADV osobno ne bih koristio na težem od makadama iako bi vjerojatno motori mogli.

O cijeni Rallya ne bih komentirao, 22000km nije neka kilometraža za strah, tek na 24 000 je prva kontrola ventila po knjižici, 12 000 je interval za ulje.
 

z@c za 2.500 E bi se moglo naći bandita,fazera, pegasa...


Znam, ali sam si zacrtao da ne idem prek 500.... jeftinija rega, a i stvarno mi je dosta.
A i cifra se penje sa tih 2K na više... već sam se ulovio kak gledam CB500F za 4.500 :D

Skoro sam zaboravio da postoji index i facebook oglasnik pa se sad malo ponuda povećala....
Doduše sve su upitni modeli... npr. model iz 2004. koji nema pokazivač količine goriva.
Znači instrumenti su od prvog modela tak da je složen od bar dva, a samim time i kilometraža nije točna.
 
z@c - daj napisi svoje iskustvo sa XTX. Ful mi se svidja taj model al sam citao prilicno oprecna iskustva i misljenja pa da cujem jos jedno i z prve ruke 😉
 
z@c - daj napisi svoje iskustvo sa XTX. Ful mi se svidja taj model al sam citao prilicno oprecna iskustva i misljenja pa da cujem jos jedno i z prve ruke 😉
Kaj da ti kažem, ja sam bio zaljubljen u XTEjku, dok još nije postojala X verzija sjećam se da sam vidio nekog custom složenog XTRa sa cestovnim gumama i znao sam da želim takav motor... onda se tvronički pojavio XTX i to je bila ljubav na prvu :) doduše prešao sam samo 11K s njom kad sam ju prodao.
Kupio sam ju ni godinu staru sa manje od 2K km od prvog vlasnika. Napisat ću ti samo loša iskustva... sva ostala su dobra :D

Dakle, išlo mi je užasno na živce kaj se motor voli zgasit prilikom kretanja, u biti doslovno već kreneš i on se zgasi.
To se ponekad znalo dešavat i pri nižim brzinama u drugoj kad skrećeš polako u neku ulicu.
Problem navodno rješava Powercommander koji sam kupio i prvo pokušao sam sa svim dostupnim mapama kaj sam našao na netu.
Kako to nije baš pomoglo dao sam fino poštelat kod nekog lika koji gore slaže mape taj servis je bio u Sv. Nedelji... mislim da više nije tam (bilo je to 2008 ili 2009).
I to se činilo kao super... delalo je par mjeseci. Onda sam zapalio na more i jedan, baš vrući, dan smo išli od Primoštena do Splita. Bilo je još ekipe na motorima... u biti ja na nasporijem (2xCBR 600 i Hornet). Naravno da sam ga terao ko vrag grešnu dušu... došli do hotela Lav jer je cura morala nekaj zbavit i nakon toga motor više nije htio upalit... crko komp! Dal zbog powercommandera, extremne vrućine, vožnje... tvorničke greške... pitaj boga. Uglavnom to ljeto sam ostao bez motora, jer se komp čekao vječnost, a i nisam htio platit preko 10K kn za popravak. na kraju sam sve riješio rabljeno za 500€ prek ebaya.

Druga stvar je općenita, a vezana za žbičane nontubeless felge... jebeš to, kad zbušiš gumu nema krpanja na licu mjesta. A fala bogu zbušio sam ju bar 3x kolko se sjećam... i to jednom na povratku iz Crikve u subotu na večer usred Gorskog kotara... cura i ja solo u mraku usred jenbenoničeg! Probaj gurat taj motor sa praznom gumom... probao sam ga gurat zapaljenog pa lagano na kuplung, ali taj jedan cilindar radi po principu ide/nejde nema tu sad nekih laganih pimplanja, znači borba s motorom od 180kg uz breg, niz breg... mrak, auti prolaze, a ti moliš boga da se ukaže neko ugibalište prije nego te stepe neki kamionđija :)

Nema neke brze vožnje na njemu, na 150 je borba s vjetrom i brzo se umoriš. Ali tak je sa svim takvim motorima tak da je to opet općenito.
To je u biti to, sve ostalo mi je bilo super, baš sam volio taj motor.
 
  • Like
Reactions: cadjo and triumf
meni je izgledom top- bas mi se svidja
opcenito nema puno motora u toj klasi.
sad je ispao iz price jer sam se striktno ogranicio do 500ccm, al jednog dana ko zna... (ili hypermotard :mrgreen: )
znaci generalno bi ga preporucio?
ak sam dobro shvatio on ima gume sa zracnicom? nisam to znao
jel ovo s kompom bio tvoj problem ili im je to uobicajjena falinka?
 
Generalno bi ga svakako preporučio, mislim da je problem s kompom sam neki nesretan splet okolnosti... nisam čuo da je netko imao takvih problema.
A za felge, da, većina žbičanih nisu tubeless... tak da jbga... ili se pomiri s tim ili gledaj motore s tubeless felgama... meni je to sad recimo jako bitna stavk nakon iskustva koje sam imao.

Kaj se tiče oglasa, vidio sam ga 20min nakon kaj je izašao :D ništa mi ne može promaknuti :D
 
Evo ekipa da se pohvalim... nakon malo razmišljanja odustao sam od er5 i odlučio sam malo dublje posegnut u džep. Tako da, tadaaa...

IMG_20220410_182645.jpg

XJ6 mi je bio napet kad je izašao... i eto sad ga imam. Već neko vrijeme ga gledam u oglasu, u petak sam išao na sl. put do Splita pa sam ga išao pogledat u Vodice. Dogovorili se, kupio, čovjek mi ga je odmah odfurao do ujaka u garažu... već u nedjelju sam bio u busu, a jučer se dovezao do Zg... ne moram vam pričat kak sam danas strgan. Nisam vozio preko 11g. tak da je to bilo sve samo ne opuštena vožnja... na leđima sam imao ogroman ruksak... u Lici je bilo zima za popizdit, doslovno snijeg uz cestu. Ali sreći nikad kraja :D
Prvi dojmovi su odlični, ide dobro, ok mi je položaj tijela, čitao sam da je sic neudoban... ne znam, ja sam jučer odvalio tih 370km i nemam neke primjedbe obzirom da nisam u kondiciji super je... uglavnom vjerujem da će biti super kad se upoznamo do kraja :)

Ima netko preporuku za kakav servis u ZG? Htio bi da ga netko iskusan pregleda... promjenit filter i ulje mi nije problem solo, ali ipak ima 48K km pa da vidim što još treba da me ne ostavi usred sezone.
 
Dobro si odlučio, ovo je ipak motor koji je za klasu bolji od er5. Puno dobrih kilometara želim.
Meni Coha servisira Hondu i eno je na 82kkm ni zagrcnula se nikad nije.
 
  • Like
Reactions: z@c
Prije svega lijep pozdrav svima, zanima me da li mi netko može pomoći u odabiru modela motora. Do sada nisam nikada vozio motor sa brzinama i planiram kupiti 125ccm za pocetak dok se ne ispraksiram ( u autoskoli 15 sati nije dosta). Danas sam malo obilazio ducane i gledao u zivo jer sam visok 193cm i imam 94kg i model koji mi je jako pasao je bio KTM 390 Adventure S ali je to motor koji ima 390ccm a obeco sam sam sebi radi toga sto sam neiskusan da necu uzeti nista jace od 125ccm za pocetak + prebacuje pocetni buget. Taj motor ima 850mm visinu sica i jednostavno mi po dimenzijama najvise odgovara jer sam visok i krakat 😂. Sjeo sam takoder na 125icu Duke koja ima visinu sica mrvicu manju , ali je puno manji u duzini i volan mi je jako blizu koljenima. Znaci trebam savjete 125ccm motor dimenzijama kao KTM 390 Adventure S. Buget za kupnju mi je 30 tisuca kuna. Hvala svima i sve najbolje!
 
Možda ti ne bi bilo loše u obzir uzeti i neki dual od 250 (primjer KLX ili slično). S obzirom na tvoje dimenzije, mislim da bi ti 125 vrlo brzo postao nedovoljan... Ti duali su dimenzijama bliži onome što ti treba, dobri su za svladavanje osnova, a 250 bi ti ostao i upotrebljiv neko vrijeme.
 
Prije svega lijep pozdrav svima, zanima me da li mi netko može pomoći u odabiru modela motora. Do sada nisam nikada vozio motor sa brzinama i planiram kupiti 125ccm za pocetak dok se ne ispraksiram ( u autoskoli 15 sati nije dosta). Danas sam malo obilazio ducane i gledao u zivo jer sam visok 193cm i imam 94kg i model koji mi je jako pasao je bio KTM 390 Adventure S ali je to motor koji ima 390ccm a obeco sam sam sebi radi toga sto sam neiskusan da necu uzeti nista jace od 125ccm za pocetak + prebacuje pocetni buget. Taj motor ima 850mm visinu sica i jednostavno mi po dimenzijama najvise odgovara jer sam visok i krakat 😂. Sjeo sam takoder na 125icu Duke koja ima visinu sica mrvicu manju , ali je puno manji u duzini i volan mi je jako blizu koljenima. Znaci trebam savjete 125ccm motor dimenzijama kao KTM 390 Adventure S. Buget za kupnju mi je 30 tisuca kuna. Hvala svima i sve najbolje!
Napisat ću isto što sam rekao kolegi uživo prije dvije sezone.
Probao si tog koji ti odgovara i sviđa ti se, nemoj se mislit, kupi si ga i uživaj u vožnji, isto je ”opasan“ kao i onaj od 125 ili 250 ili 500 ccm, sve je to manje više blizu, nije to motor od 200+ konja. Polako i nježno dok razradiš mašinu i kako ćeš ga upoznavati tako ćeš se opuštati i u listopadu će ti i taj ktm već bit knap i mislit ćeš si da je išao dosta bolje kad si ga kupio.
Gore pomenuti kolega je tako kupio versysa 300 pa je sljedeće sezone prodao i kupio versysa 650, eto isto sam njemu rekao, kad smo se sreli u birtiji platio mi kafu i veli dobro si mi govorio.
Sretno.
 
  • Like
Reactions: cadjo and z@c
@El Mravac pogledat cu ga na internetu , hvala ti.
@Luke jedini problem je sto mi prelazi buget. Prodaje se za 52 tisucu kuna novi, na oglasu ga nema ispod 40 tisuca , a meni je buget 30 tisuca pa gledam u tom rangu ako se moze naci nesto slicno
 
@El Mravac pogledat cu ga na internetu , hvala ti.
@Luke jedini problem je sto mi prelazi buget. Prodaje se za 52 tisucu kuna novi, na oglasu ga nema ispod 40 tisuca , a meni je buget 30 tisuca pa gledam u tom rangu ako se moze naci nesto slicno
Nadji Varadero 125 i nauči ćeš voziti... ima ih očuvanih i cijena je OK...
 
  • Like
Reactions: Luke
@Paf mozda trenuto nema. Kod nas na njuški nema niti jedan, a na slovenskoj avto.net ima 2 sa 100 tisuca km. Kad smo vec kod km… koliko je neka optimalna kilometraza da bude kod motora ako kupujem rabljeni ili je svejedno?
 
Ma jasno ako se nema onda se pokriješ koliko imaš. A što se tiče kilometara, moja Lady ima 83 000 km i po kriterijima njuškala ne vredi ništa, a meni je najbolji motor koji me nikad nije ostavio na cesti i nemam ju namjeru prodavati, motor koji je vožen normalno i redovito održavan bez padova i karambola može imati puno kilometara a da bude dobar, isto tako imaš luđake koji ubiju novi motor u jednoj sezoni, pa ima na satu 8 000 km a nije dobar.
 
  • Like
Reactions: Village
Evo čisto za info onima koji još nisu skužili... facebook marketplace ima najveću ponudu vozila. Vidim da dosta ljudi gleda samo njuskalo i eventualno index... face mi je bio otkriće dok sam tražio er5. Bilo ih je po 2 na njuski i indexu... slučajno odem na face, a tam ih je 8! Ok... bila su i ta 4 koji su bili prije spomenuti... ali opet, 8 je duplo veća ponuda ;)
 
  • Like
Reactions: cadjo