Pomoć oko guma

Ja gumareki strucnjak nisan….dapace
Ali kad se vec spominje jogurt…….😎
Ja ako npr danas 10.07.2021 kupujen jogurt u Tomija na frizideru i vidin da je rok upotrebe jednog do 13.07.2021 a drugog do 20.07.21 uzet cu tog do 20.07.2021 bez obzira sta cu taj jogurt poist danas ili sutradan.Znaci 11.07.2021 najkasnije
I ne razmisljan sta ce Tommy sa tim jogurtom kojem istekne datum
O tome razmislja Tommy a ne ja tj voditelj ducana ili radnik koji slaze jogurte u frizideru
Ja razumin da Tommy/Voditelj/radnik nije sretan kad me vidi da to radin…..ali iskreno BMK…….jesmo li trazili kapitalizam……
Meni recimo bude cisto neugodno negad u bilome svitu kako kupac maltretira prodavatelja……tako je to u kapitalizmu
Triba uračunat i vrime probave. :unsure:
 
  • Haha
Reactions: maRRin 06
Ja gumareki strucnjak nisan….dapace
Ali kad se vec spominje jogurt…….😎
Ja ako npr danas 10.07.2021 kupujen jogurt u Tomija na frizideru i vidin da je rok upotrebe jednog do 13.07.2021 a drugog do 20.07.21 uzet cu tog do 20.07.2021 bez obzira sta cu taj jogurt poist danas ili sutradan.Znaci 11.07.2021 najkasnije
I ne razmisljan sta ce Tommy sa tim jogurtom kojem istekne datum
O tome razmislja Tommy a ne ja tj voditelj ducana ili radnik koji slaze jogurte u frizideru
Ja razumin da Tommy/Voditelj/radnik nije sretan kad me vidi da to radin…..ali iskreno BMK…….jesmo li trazili kapitalizam……
Meni recimo bude cisto neugodno negad u bilome svitu kako kupac maltretira prodavatelja……tako je to u kapitalizmu
I ja isto uvijek sve s police vučem od iza, tamo sakriju friškiji datum.
 
  • Like
Reactions: seki22
Ja gumareki strucnjak nisan….dapace
Ali kad se vec spominje jogurt…….😎
Ja ako npr danas 10.07.2021 kupujen jogurt u Tomija na frizideru i vidin da je rok upotrebe jednog do 13.07.2021 a drugog do 20.07.21 uzet cu tog do 20.07.2021 bez obzira sta cu taj jogurt poist danas ili sutradan.Znaci 11.07.2021 najkasnije
I ne razmisljan sta ce Tommy sa tim jogurtom kojem istekne datum
O tome razmislja Tommy a ne ja tj voditelj ducana ili radnik koji slaze jogurte u frizideru
Ja razumin da Tommy/Voditelj/radnik nije sretan kad me vidi da to radin…..ali iskreno BMK…….jesmo li trazili kapitalizam……
Meni recimo bude cisto neugodno negad u bilome svitu kako kupac maltretira prodavatelja……tako je to u kapitalizmu
- slažem se , kupuješ jogurt koji je na polici , biraš od ponuđenog i ono što je bitno kupuješ jogurt koji je unutar roka upotrebe kojeg je propisao proizvođač. Da su na polici bili svi do 20.07.2021 kupio bi i taj . Samo to je poanta moje priče sa jogurtom, ništa više.
- što se tiče kapitalizma , nemam problem s tim, moj posao je moj izbor i dok od njega živim i želim/mogu ga raditi ću ga raditi.
- taj dio nije sporan meni, kao što mi nije sporno ni to da svatko ima pravo birati za svoj novac ono što želi, sam sam takav i to 100% poštujem kod kupaca. .
Želim gumu do 6 mjeseci staru, tu i tu taj i taj model, provjerim DOT ako nije gužva , ako je, zapišem telefon , kada smo u mogućnosti provjerim, javim koji je, kupcu ako odgovara kupi ako ne, ne kupi, hvala lijepa što ste došli do nas prvo i to je to, a on ide dalje u potragu za onim što želi.

Ja u poslovanju nemam problem sa DOT-om, redovnim putem isporučujemo gume do dvije godine starosti, ako je starija napomenemo, ako je kupac voljan saslušat, objasnimo, spuštamo cijenu itd..

Moje je mišljenje i to je također poanta moje priče sa DOT-om, što je pojam stare gume veoma širok kod samih kupaca i isti očekuju da im se čitaju misli po tom pitanju, takva mišljenja kompliciraju posao, zahtjevaju prilagođavanje u radu, uzrokovana su od strane kupaca, a ti isti nemaju niti malo razumijevanja niti su realni. Evo ti nekoliko primjera.
- kupac dolazi i kupuje gumu, ne spominje datum , gume se montiraju, vraća se nakon dva dana, i kaže da smo mu montirali stare skoro dvije godine, oca , mater gospu, prevaranti i traži pare nazad. Je sam li ja što krivo napravio, zakonski prodao gume unutar okvira za novu gumu od strane proizvođača, i to prvih 40% roka, i što trebam , skinuti gume koje moram baciti jer su iste tada polovne, ne pada mi napamet i jedina je mogućnost da sam izgubio kupca i eventualna maltertiranja sa tržnom inspekcijom i društvom za zaštitu potrošaća
- stigao šleper , iskrcavamo kamion, nećemo završiti do ponoći. Dolazi kupac da ga je vratilo sa tehničkog i treba gumu . Izvinite trenutno ne možemo, došao kamion. Kako to , ja mušterija, koji je to način, trebate se bolje organizirati, i to traje. Ja ga ne mogu više slušat i lakše mi je montirat mu gumu, pošaljem koelgu da to namontira, uđem u skladište uzmem gumu , dam u radionu, i nastavim sa kamionom. U tom trenutku ne gledam datum, guma stara 2,5 godine, i evo g sutra opet problem. Da li je on promislio u redu, napravili su mi uslugu, bila im je gužva , kamion, i u svemu tome im je promaklo. Ne. Da li je u pravu , da li ga je netko prevario i prodao mu neispravan proizvod, ili sa istekom roka trajanja ne.
- sredina drugog mjeseca ove godine, Beverly dolazi na montažu guma, sve odrađeno, ulazi čovjek platiti, i meni kaže da je razočaran da je čuo sve najbolje o nama, te da nije to očekivao. Ja stanem, tu sam cijelo vrijeme, zima je , nema gužve i gledam unazad i ne vidim gdje smo i kako smo uopće mogli napraviti neku grešku i pitam ga gdje je nastao problem i da ču se ispričati ako smo nešto pogriješili. On će meni na to da smo mu montirali stare gume. Ja ga zamolim da pričeka, odem do skutera ispred, pogledam datum na gumama, 4820 ili sam kraj prošle godine , dakle gume stare tri mjeseca. Dođem do njega i lijepo kažem gospodine namontirane gume su vam stare niti četiri mjeseca i ne vidim gdje je problem. On će meni na to sa visoka, mi smo sada u 2021 godini i kada kupujem gume ja očekujem dobiti gume u ovoj godini, i počne mi objašnjavati kao se radi i kako treba raditi itd.... Alo, 15.02, ja se mislim pa jel meni ovo treba u životu, izvinem se i kažem mu da pričeka malo i da ćemo riješiti problem. Odem u radionu, kažem mehaničaru, vračaj skuter unutra i skidaj gume i ne pitaj me ništa i vrati stare. Nakon određenog vremena, na skuteru stare gume, odlazim do kupca , dajem ključe, vračam novce i kažem evo gospodine problem riješen. Njemu na prvu ništa jasno, ode do skutera, vidi svoje stare gume na njemu, ulazi u dućan lud i kako to , koji je to način, ja ču vas tužiti itd... Ja prelazim na ti, upozoravam ga da ne diže glas , i kažem mu da izađe ispred da ću mu objasniti sve, oni tren kada je izašao zatvaram vrata i zaključam ih , i stavim oznaku zatvoreno.

Drugi slučaj je recimo kupac koji je načeo ovu temu. Obećali , nismo ispunili, nebitno zbog čega, njega to ne zanima, objasnili situaciju, ispričali se , te ponudili ono što možemo u datum trenutku i što smo smatrali da je najbolje, upozorili ga i obećali rješenje na način da neće potrošiti više ako bude problema, i iza toga stojimo, on je na to pristao, mogao je i ne pristati te potražiti gume drugdje, odlučio kupiti ponuđeno i to je to.

Poanta je u tome, kupac je uvijek u pravu, da, u kontekstu zaštite da dobije za svoj novac ono što je platio, da bira gdje i što će kupiti , da ima pravo na povrat novca bez opravdanog razloga ako proizvod nije korišten i u originalnoj ambalaži sa računom, ali ne da mu se moraju čitati misli, da on određuje što je novi proizvod, i da mu se ispunjava nemoguće.

Dva kola su dva kola, sam vozim motore cijeli život, i razumljivo je da su tu kupci osjetljiviji, ali isto tako onda bi oni trebali imati malo realniji, pa znati da je ovo sezonski posao , da smo mala država i prčija, da se ne može u datom trenutku imati na lageru guma koju on želi , sa dotom koju on želi i po cijeni koju on želi, a isto tako da su i trgovci živi ljudi i da griješe.

Ja znam otkada sam otvorio firmu svaku grešku koju smo napravili , svaku mušteriju koju smo izgubili. Primjer je Nero, gdje sam ga ja ispalio prije par godina iz totalno glupog razloga, ni krivog ni dužnog. Kupac kojeg znam od djetinjstva prodaje R1 , u tom trenutku ne znam kome. Obećao mu novu gumu, dolazi do mene i traži tu i tu gumu. Ta guma košta više nego je on mislio, sjećam se bio je Bridgestone mislim S20. Da skratim, njegovo kupovanje gume je trajalo cijeli tjedan , nekad i nekoliko puta dnevno, a može li jeftinije, pa će na rate , pa posuđuj kartice pa one ne prolaze, pa na kraju shvati da još mora platit montažu , pa onda storniraj karticu. da može ponovo provuć karticu skupa sa montažom, da bi na kraju odlučio da će on njemu staviti BT-016 jer je puno jeftinija. Napokon to riješimo, on plati i koliko se sjećam kaže da će novi vlasnik doć montirat gumu. Prođe nekoliko dana, dolazi Nero po gumu , ja vadim gumu i on meni kaže u stilu ( ne mogu se sjetit točno ipak je prošlo vremena ), ja nisam naručio tu gumu, čisto kao zapažanje i bez ikakvih primisli i skrivenih motiva. Meni taj moment u glavi, čekaj, niti smo razgovarali, niti sam znao za koga je , niti je to moja briga, znam da je došla osoba XX platila gumu i da će doći netko s tada još njegovim motorom po tu gumu, i sjetim se cijelog tjedna maltertiranja radi 100 kn zarade na gumi,krivo spojim i ispalim ga u stilu evo ti tvoja guma, ako češ je uzet uzmi ako ne nemoj, i ostavim ga ko tricu na vratima.


Dakle, da zaključim , želim ukazati na neke stvari da svima život bude lakši , ništa više ništa manje.


Odjava
 
Last edited:
  • Like
Reactions: pivko11
Problem je kod nas što ljudi nemaju love, i skupo im je dati 500 kn za dobru gumu za auto, ili 1000 za motor, ako ti je skupo to onda nemoj ni voziti.

Meni guma za skuter, zadnja je 450kn, izdrži 10000km, i u ove dvije godine što vozim, jednu sam već potrošio, na 9000km je već bila nesigurna po mokrom.
 
- slažem se , kupuješ jogurt koji je na polici , biraš od ponuđenog i ono što je bitno kupuješ jogurt koji je unutar roka upotrebe kojeg je propisao proizvođač. Da su na polici bili svi do 20.07.2021 kupio bi i taj . Samo to je poanta moje priče sa jogurtom, ništa više.
- što se tiče kapitalizma , nemam problem s tim, moj posao je moj izbor i dok od njega živim i želim/mogu ga raditi ću ga raditi.
- taj dio nije sporan meni, kao što mi nije sporno ni to da svatko ima pravo birati za svoj novac ono što želi, sam sam takav i to 100% poštujem kod kupaca. .
Želim gumu do 6 mjeseci staru, tu i tu taj i taj model, provjerim DOT ako nije gužva , ako je, zapišem telefon , kada smo u mogućnosti provjerim, javim koji je, kupcu ako odgovara kupi ako ne, ne kupi, hvala lijepa što ste došli do nas prvo i to je to, a on ide dalje u potragu za onim što želi.

Ja u poslovanju nemam problem sa DOT-om, redovnim putem isporučujemo gume do dvije godine starosti, ako je starija napomenemo, ako je kupac voljan saslušat, objasnimo, spuštamo cijenu itd..

Moje je mišljenje i to je također poanta moje priče sa DOT-om, što je pojam stare gume veoma širok kod samih kupaca i isti očekuju da im se čitaju misli po tom pitanju, takva mišljenja kompliciraju posao, zahtjevaju prilagođavanje u radu, uzrokovana su od strane kupaca, a ti isti nemaju niti malo razumijevanja niti su realni. Evo ti nekoliko primjera.
- kupac dolazi i kupuje gumu, ne spominje datum , gume se montiraju, vraća se nakon dva dana, i kaže da smo mu montirali stare skoro dvije godine, oca , mater gospu, prevaranti i traži pare nazad. Je sam li ja što krivo napravio, zakonski prodao gume unutar okvira za novu gumu od strane proizvođača, i to prvih 40% roka, i što trebam , skinuti gume koje moram baciti jer su iste tada polovne, ne pada mi napamet i jedina je mogućnost da sam izgubio kupca i eventualna maltertiranja sa tržnom inspekcijom i društvom za zaštitu potrošaća
- stigao šleper , iskrcavamo kamion, nećemo završiti do ponoći. Dolazi kupac da ga je vratilo sa tehničkog i treba gumu . Izvinite trenutno ne možemo, došao kamion. Kako to , ja mušterija, koji je to način, trebate se bolje organizirati, i to traje. Ja ga ne mogu više slušat i lakše mi je montirat mu gumu, pošaljem koelgu da to namontira, uđem u skladište uzmem gumu , dam u radionu, i nastavim sa kamionom. U tom trenutku ne gledam datum, guma stara 2,5 godine, i evo g sutra opet problem. Da li je on promislio u redu, napravili su mi uslugu, bila im je gužva , kamion, i u svemu tome im je promaklo. Ne. Da li je u pravu , da li ga je netko prevario i prodao mu neispravan proizvod, ili sa istekom roka trajanja ne.
- sredina drugog mjeseca ove godine, Beverly dolazi na montažu guma, sve odrađeno, ulazi čovjek platiti, i meni kaže da je razočaran da je čuo sve najbolje o nama, te da nije to očekivao. Ja stanem, tu sam cijelo vrijeme, zima je , nema gužve i gledam unazad i ne vidim gdje smo i kako smo uopće mogli napraviti neku grešku i pitam ga gdje je nastao problem i da ču se ispričati ako smo nešto pogriješili. On će meni na to da smo mu montirali stare gume. Ja ga zamolim da pričeka, odem do skutera ispred, pogledam datum na gumama, 4820 ili sam kraj prošle godine , dakle gume stare tri mjeseca. Dođem do njega i lijepo kažem gospodine namontirane gume su vam stare niti četiri mjeseca i ne vidim gdje je problem. On će meni na to sa visoka, mi smo sada u 2021 godini i kada kupujem gume ja očekujem dobiti gume u ovoj godini, i počne mi objašnjavati kao se radi i kako treba raditi itd.... Alo, 15.02, ja se mislim pa jel meni ovo treba u životu, izvinem se i kažem mu da pričeka malo i da ćemo riješiti problem. Odem u radionu, kažem mehaničaru, vračaj skuter unutra i skidaj gume i ne pitaj me ništa i vrati stare. Nakon određenog vremena, na skuteru stare gume, odlazim do kupca , dajem ključe, vračam novce i kažem evo gospodine problem riješen. Njemu na prvu ništa jasno, ode do skutera, vidi svoje stare gume na njemu, ulazi u dućan lud i kako to , koji je to način, ja ču vas tužiti itd... Ja prelazim na ti, upozoravam ga da ne diže glas , i kažem mu da izađe ispred da ću mu objasniti sve, oni tren kada je izašao zatvaram vrata i zaključam ih , i stavim oznaku zatvoreno.

Drugi slučaj je recimo kupac koji je načeo ovu temu. Obećali , nismo ispunili, nebitno zbog čega, njega to ne zanima, objasnili situaciju, ispričali se , te ponudili ono što možemo u datum trenutku i što smo smatrali da je najbolje, upozorili ga i obećali rješenje na način da neće potrošiti više ako bude problema, i iza toga stojimo, on je na to pristao, mogao je i ne pristati te potražiti gume drugdje, odlučio kupiti ponuđeno i to je to.

Poanta je u tome, kupac je uvijek u pravu, da, u kontekstu zaštite da dobije za svoj novac ono što je platio, da bira gdje i što će kupiti , da ima pravo na povrat novca bez opravdanog razloga ako proizvod nije korišten i u originalnoj ambalaži sa računom, ali ne da mu se moraju čitati misli, da on određuje što je novi proizvod, i da mu se ispunjava nemoguće.

Dva kola su dva kola, sam vozim motore cijeli život, i razumljivo je da su tu kupci osjetljiviji, ali isto tako onda bi oni trebali imati malo realniji, pa znati da je ovo sezonski posao , da smo mala država i prčija, da se ne može u datom trenutku imati na lageru guma koju on želi , sa dotom koju on želi i po cijeni koju on želi, a isto tako da su i trgovci živi ljudi i da griješe.

Ja znam otkada sam otvorio firmu svaku grešku koju smo napravili , svaku mušteriju koju smo izgubili. Primjer je Nero, gdje sam ga ja ispalio prije par godina iz totalno glupog razloga, ni krivog ni dužnog. Kupac kojeg znam od djetinjstva prodaje R1 , u tom trenutku ne znam kome. Obećao mu novu gumu, dolazi do mene i traži tu i tu gumu. Ta guma košta više nego je on mislio, sjećam se bio je Bridgestone mislim S20. Da skratim, njegovo kupovanje gume je trajalo cijeli tjedan , nekad i nekoliko puta dnevno, a može li jeftinije, pa će na rate , pa posuđuj kartice pa one ne prolaze, pa na kraju shvati da još mora platit montažu , pa onda storniraj karticu. da može ponovo provuć karticu skupa sa montažom, da bi na kraju odlučio da će on njemu staviti BT-016 jer je puno jeftinija. Napokon to riješimo, on plati i koliko se sjećam kaže da će novi vlasnik doć montirat gumu. Prođe nekoliko dana, dolazi Nero po gumu , ja vadim gumu i on meni kaže u stilu ( ne mogu se sjetit točno ipak je prošlo vremena ), ja nisam naručio tu gumu, najvjerojatnije kao zapažanjem. Meni taj moment u glavi, čekaj, niti smo razgovarali, niti sam znao za koga je , niti je to moja briga, znam da je došla osoba XX platila gumu i da će doći netko s tada još njegovim motorom po tu gumu, i sjetim se cijelog tjedna maltertiranja radi 100 kn zarade na gumi,krivo spojim i ispalim ga u stilu evo ti tvoja guma, ako češ je uzet uzmi ako ne nemoj.


Dakle, da zaključim , želim ukazati na neke stvari da svima život bude lakši , ništa više ništa manje.


Odjava
Uf, nije ti lako.
Ne znam koliko bi' ima' strpljenja da sam na tvom mistu. (y)
 
Matko
Sad mi je relativno lako, stariji , iskusniji, shvatio neke stvari i naučio da na jednu stranu uđe a na drugu izađe. Druga mladost :mrgreen:
Samo si posidija od iskustva 🤣

Matko ja ti se divim koje zivce imas 👍
 
  • Like
Reactions: Feis123 and Zog
- slažem se , kupuješ jogurt koji je na polici , biraš od ponuđenog i ono što je bitno kupuješ jogurt koji je unutar roka upotrebe kojeg je propisao proizvođač. Da su na polici bili svi do 20.07.2021 kupio bi i taj . Samo to je poanta moje priče sa jogurtom, ništa više.
- što se tiče kapitalizma , nemam problem s tim, moj posao je moj izbor i dok od njega živim i želim/mogu ga raditi ću ga raditi.
- taj dio nije sporan meni, kao što mi nije sporno ni to da svatko ima pravo birati za svoj novac ono što želi, sam sam takav i to 100% poštujem kod kupaca. .
Želim gumu do 6 mjeseci staru, tu i tu taj i taj model, provjerim DOT ako nije gužva , ako je, zapišem telefon , kada smo u mogućnosti provjerim, javim koji je, kupcu ako odgovara kupi ako ne, ne kupi, hvala lijepa što ste došli do nas prvo i to je to, a on ide dalje u potragu za onim što želi.

Ja u poslovanju nemam problem sa DOT-om, redovnim putem isporučujemo gume do dvije godine starosti, ako je starija napomenemo, ako je kupac voljan saslušat, objasnimo, spuštamo cijenu itd..

Moje je mišljenje i to je također poanta moje priče sa DOT-om, što je pojam stare gume veoma širok kod samih kupaca i isti očekuju da im se čitaju misli po tom pitanju, takva mišljenja kompliciraju posao, zahtjevaju prilagođavanje u radu, uzrokovana su od strane kupaca, a ti isti nemaju niti malo razumijevanja niti su realni. Evo ti nekoliko primjera.
- kupac dolazi i kupuje gumu, ne spominje datum , gume se montiraju, vraća se nakon dva dana, i kaže da smo mu montirali stare skoro dvije godine, oca , mater gospu, prevaranti i traži pare nazad. Je sam li ja što krivo napravio, zakonski prodao gume unutar okvira za novu gumu od strane proizvođača, i to prvih 40% roka, i što trebam , skinuti gume koje moram baciti jer su iste tada polovne, ne pada mi napamet i jedina je mogućnost da sam izgubio kupca i eventualna maltertiranja sa tržnom inspekcijom i društvom za zaštitu potrošaća
- stigao šleper , iskrcavamo kamion, nećemo završiti do ponoći. Dolazi kupac da ga je vratilo sa tehničkog i treba gumu . Izvinite trenutno ne možemo, došao kamion. Kako to , ja mušterija, koji je to način, trebate se bolje organizirati, i to traje. Ja ga ne mogu više slušat i lakše mi je montirat mu gumu, pošaljem koelgu da to namontira, uđem u skladište uzmem gumu , dam u radionu, i nastavim sa kamionom. U tom trenutku ne gledam datum, guma stara 2,5 godine, i evo g sutra opet problem. Da li je on promislio u redu, napravili su mi uslugu, bila im je gužva , kamion, i u svemu tome im je promaklo. Ne. Da li je u pravu , da li ga je netko prevario i prodao mu neispravan proizvod, ili sa istekom roka trajanja ne.
- sredina drugog mjeseca ove godine, Beverly dolazi na montažu guma, sve odrađeno, ulazi čovjek platiti, i meni kaže da je razočaran da je čuo sve najbolje o nama, te da nije to očekivao. Ja stanem, tu sam cijelo vrijeme, zima je , nema gužve i gledam unazad i ne vidim gdje smo i kako smo uopće mogli napraviti neku grešku i pitam ga gdje je nastao problem i da ču se ispričati ako smo nešto pogriješili. On će meni na to da smo mu montirali stare gume. Ja ga zamolim da pričeka, odem do skutera ispred, pogledam datum na gumama, 4820 ili sam kraj prošle godine , dakle gume stare tri mjeseca. Dođem do njega i lijepo kažem gospodine namontirane gume su vam stare niti četiri mjeseca i ne vidim gdje je problem. On će meni na to sa visoka, mi smo sada u 2021 godini i kada kupujem gume ja očekujem dobiti gume u ovoj godini, i počne mi objašnjavati kao se radi i kako treba raditi itd.... Alo, 15.02, ja se mislim pa jel meni ovo treba u životu, izvinem se i kažem mu da pričeka malo i da ćemo riješiti problem. Odem u radionu, kažem mehaničaru, vračaj skuter unutra i skidaj gume i ne pitaj me ništa i vrati stare. Nakon određenog vremena, na skuteru stare gume, odlazim do kupca , dajem ključe, vračam novce i kažem evo gospodine problem riješen. Njemu na prvu ništa jasno, ode do skutera, vidi svoje stare gume na njemu, ulazi u dućan lud i kako to , koji je to način, ja ču vas tužiti itd... Ja prelazim na ti, upozoravam ga da ne diže glas , i kažem mu da izađe ispred da ću mu objasniti sve, oni tren kada je izašao zatvaram vrata i zaključam ih , i stavim oznaku zatvoreno.

Drugi slučaj je recimo kupac koji je načeo ovu temu. Obećali , nismo ispunili, nebitno zbog čega, njega to ne zanima, objasnili situaciju, ispričali se , te ponudili ono što možemo u datum trenutku i što smo smatrali da je najbolje, upozorili ga i obećali rješenje na način da neće potrošiti više ako bude problema, i iza toga stojimo, on je na to pristao, mogao je i ne pristati te potražiti gume drugdje, odlučio kupiti ponuđeno i to je to.

Poanta je u tome, kupac je uvijek u pravu, da, u kontekstu zaštite da dobije za svoj novac ono što je platio, da bira gdje i što će kupiti , da ima pravo na povrat novca bez opravdanog razloga ako proizvod nije korišten i u originalnoj ambalaži sa računom, ali ne da mu se moraju čitati misli, da on određuje što je novi proizvod, i da mu se ispunjava nemoguće.

Dva kola su dva kola, sam vozim motore cijeli život, i razumljivo je da su tu kupci osjetljiviji, ali isto tako onda bi oni trebali imati malo realniji, pa znati da je ovo sezonski posao , da smo mala država i prčija, da se ne može u datom trenutku imati na lageru guma koju on želi , sa dotom koju on želi i po cijeni koju on želi, a isto tako da su i trgovci živi ljudi i da griješe.

Ja znam otkada sam otvorio firmu svaku grešku koju smo napravili , svaku mušteriju koju smo izgubili. Primjer je Nero, gdje sam ga ja ispalio prije par godina iz totalno glupog razloga, ni krivog ni dužnog. Kupac kojeg znam od djetinjstva prodaje R1 , u tom trenutku ne znam kome. Obećao mu novu gumu, dolazi do mene i traži tu i tu gumu. Ta guma košta više nego je on mislio, sjećam se bio je Bridgestone mislim S20. Da skratim, njegovo kupovanje gume je trajalo cijeli tjedan , nekad i nekoliko puta dnevno, a može li jeftinije, pa će na rate , pa posuđuj kartice pa one ne prolaze, pa na kraju shvati da još mora platit montažu , pa onda storniraj karticu. da može ponovo provuć karticu skupa sa montažom, da bi na kraju odlučio da će on njemu staviti BT-016 jer je puno jeftinija. Napokon to riješimo, on plati i koliko se sjećam kaže da će novi vlasnik doć montirat gumu. Prođe nekoliko dana, dolazi Nero po gumu , ja vadim gumu i on meni kaže u stilu ( ne mogu se sjetit točno ipak je prošlo vremena ), ja nisam naručio tu gumu, čisto kao zapažanje i bez ikakvih primisli i skrivenih motiva. Meni taj moment u glavi, čekaj, niti smo razgovarali, niti sam znao za koga je , niti je to moja briga, znam da je došla osoba XX platila gumu i da će doći netko s tada još njegovim motorom po tu gumu, i sjetim se cijelog tjedna maltertiranja radi 100 kn zarade na gumi,krivo spojim i ispalim ga u stilu evo ti tvoja guma, ako češ je uzet uzmi ako ne nemoj, i ostavim ga ko tricu na vratima.


Dakle, da zaključim , želim ukazati na neke stvari da svima život bude lakši , ništa više ništa manje.


Odjava
Križ rada s ljudima, pogotovo u ovoj vukojebini di svi oni glasni misle da su u pravu. A uglavnom nisu.
 
- slažem se , kupuješ jogurt koji je na polici , biraš od ponuđenog i ono što je bitno kupuješ jogurt koji je unutar roka upotrebe kojeg je propisao proizvođač. Da su na polici bili svi do 20.07.2021 kupio bi i taj . Samo to je poanta moje priče sa jogurtom, ništa više.
- što se tiče kapitalizma , nemam problem s tim, moj posao je moj izbor i dok od njega živim i želim/mogu ga raditi ću ga raditi.
- taj dio nije sporan meni, kao što mi nije sporno ni to da svatko ima pravo birati za svoj novac ono što želi, sam sam takav i to 100% poštujem kod kupaca. .
Želim gumu do 6 mjeseci staru, tu i tu taj i taj model, provjerim DOT ako nije gužva , ako je, zapišem telefon , kada smo u mogućnosti provjerim, javim koji je, kupcu ako odgovara kupi ako ne, ne kupi, hvala lijepa što ste došli do nas prvo i to je to, a on ide dalje u potragu za onim što želi.

Ja u poslovanju nemam problem sa DOT-om, redovnim putem isporučujemo gume do dvije godine starosti, ako je starija napomenemo, ako je kupac voljan saslušat, objasnimo, spuštamo cijenu itd..

Moje je mišljenje i to je također poanta moje priče sa DOT-om, što je pojam stare gume veoma širok kod samih kupaca i isti očekuju da im se čitaju misli po tom pitanju, takva mišljenja kompliciraju posao, zahtjevaju prilagođavanje u radu, uzrokovana su od strane kupaca, a ti isti nemaju niti malo razumijevanja niti su realni. Evo ti nekoliko primjera.
- kupac dolazi i kupuje gumu, ne spominje datum , gume se montiraju, vraća se nakon dva dana, i kaže da smo mu montirali stare skoro dvije godine, oca , mater gospu, prevaranti i traži pare nazad. Je sam li ja što krivo napravio, zakonski prodao gume unutar okvira za novu gumu od strane proizvođača, i to prvih 40% roka, i što trebam , skinuti gume koje moram baciti jer su iste tada polovne, ne pada mi napamet i jedina je mogućnost da sam izgubio kupca i eventualna maltertiranja sa tržnom inspekcijom i društvom za zaštitu potrošaća
- stigao šleper , iskrcavamo kamion, nećemo završiti do ponoći. Dolazi kupac da ga je vratilo sa tehničkog i treba gumu . Izvinite trenutno ne možemo, došao kamion. Kako to , ja mušterija, koji je to način, trebate se bolje organizirati, i to traje. Ja ga ne mogu više slušat i lakše mi je montirat mu gumu, pošaljem koelgu da to namontira, uđem u skladište uzmem gumu , dam u radionu, i nastavim sa kamionom. U tom trenutku ne gledam datum, guma stara 2,5 godine, i evo g sutra opet problem. Da li je on promislio u redu, napravili su mi uslugu, bila im je gužva , kamion, i u svemu tome im je promaklo. Ne. Da li je u pravu , da li ga je netko prevario i prodao mu neispravan proizvod, ili sa istekom roka trajanja ne.
- sredina drugog mjeseca ove godine, Beverly dolazi na montažu guma, sve odrađeno, ulazi čovjek platiti, i meni kaže da je razočaran da je čuo sve najbolje o nama, te da nije to očekivao. Ja stanem, tu sam cijelo vrijeme, zima je , nema gužve i gledam unazad i ne vidim gdje smo i kako smo uopće mogli napraviti neku grešku i pitam ga gdje je nastao problem i da ču se ispričati ako smo nešto pogriješili. On će meni na to da smo mu montirali stare gume. Ja ga zamolim da pričeka, odem do skutera ispred, pogledam datum na gumama, 4820 ili sam kraj prošle godine , dakle gume stare tri mjeseca. Dođem do njega i lijepo kažem gospodine namontirane gume su vam stare niti četiri mjeseca i ne vidim gdje je problem. On će meni na to sa visoka, mi smo sada u 2021 godini i kada kupujem gume ja očekujem dobiti gume u ovoj godini, i počne mi objašnjavati kao se radi i kako treba raditi itd.... Alo, 15.02, ja se mislim pa jel meni ovo treba u životu, izvinem se i kažem mu da pričeka malo i da ćemo riješiti problem. Odem u radionu, kažem mehaničaru, vračaj skuter unutra i skidaj gume i ne pitaj me ništa i vrati stare. Nakon određenog vremena, na skuteru stare gume, odlazim do kupca , dajem ključe, vračam novce i kažem evo gospodine problem riješen. Njemu na prvu ništa jasno, ode do skutera, vidi svoje stare gume na njemu, ulazi u dućan lud i kako to , koji je to način, ja ču vas tužiti itd... Ja prelazim na ti, upozoravam ga da ne diže glas , i kažem mu da izađe ispred da ću mu objasniti sve, oni tren kada je izašao zatvaram vrata i zaključam ih , i stavim oznaku zatvoreno.

Drugi slučaj je recimo kupac koji je načeo ovu temu. Obećali , nismo ispunili, nebitno zbog čega, njega to ne zanima, objasnili situaciju, ispričali se , te ponudili ono što možemo u datum trenutku i što smo smatrali da je najbolje, upozorili ga i obećali rješenje na način da neće potrošiti više ako bude problema, i iza toga stojimo, on je na to pristao, mogao je i ne pristati te potražiti gume drugdje, odlučio kupiti ponuđeno i to je to.

Poanta je u tome, kupac je uvijek u pravu, da, u kontekstu zaštite da dobije za svoj novac ono što je platio, da bira gdje i što će kupiti , da ima pravo na povrat novca bez opravdanog razloga ako proizvod nije korišten i u originalnoj ambalaži sa računom, ali ne da mu se moraju čitati misli, da on određuje što je novi proizvod, i da mu se ispunjava nemoguće.

Dva kola su dva kola, sam vozim motore cijeli život, i razumljivo je da su tu kupci osjetljiviji, ali isto tako onda bi oni trebali imati malo realniji, pa znati da je ovo sezonski posao , da smo mala država i prčija, da se ne može u datom trenutku imati na lageru guma koju on želi , sa dotom koju on želi i po cijeni koju on želi, a isto tako da su i trgovci živi ljudi i da griješe.

Ja znam otkada sam otvorio firmu svaku grešku koju smo napravili , svaku mušteriju koju smo izgubili. Primjer je Nero, gdje sam ga ja ispalio prije par godina iz totalno glupog razloga, ni krivog ni dužnog. Kupac kojeg znam od djetinjstva prodaje R1 , u tom trenutku ne znam kome. Obećao mu novu gumu, dolazi do mene i traži tu i tu gumu. Ta guma košta više nego je on mislio, sjećam se bio je Bridgestone mislim S20. Da skratim, njegovo kupovanje gume je trajalo cijeli tjedan , nekad i nekoliko puta dnevno, a može li jeftinije, pa će na rate , pa posuđuj kartice pa one ne prolaze, pa na kraju shvati da još mora platit montažu , pa onda storniraj karticu. da može ponovo provuć karticu skupa sa montažom, da bi na kraju odlučio da će on njemu staviti BT-016 jer je puno jeftinija. Napokon to riješimo, on plati i koliko se sjećam kaže da će novi vlasnik doć montirat gumu. Prođe nekoliko dana, dolazi Nero po gumu , ja vadim gumu i on meni kaže u stilu ( ne mogu se sjetit točno ipak je prošlo vremena ), ja nisam naručio tu gumu, čisto kao zapažanje i bez ikakvih primisli i skrivenih motiva. Meni taj moment u glavi, čekaj, niti smo razgovarali, niti sam znao za koga je , niti je to moja briga, znam da je došla osoba XX platila gumu i da će doći netko s tada još njegovim motorom po tu gumu, i sjetim se cijelog tjedna maltertiranja radi 100 kn zarade na gumi,krivo spojim i ispalim ga u stilu evo ti tvoja guma, ako češ je uzet uzmi ako ne nemoj, i ostavim ga ko tricu na vratima.


Dakle, da zaključim , želim ukazati na neke stvari da svima život bude lakši , ništa više ništa manje.


Odjava
Kada čujem ovakva iskustva, sretan sam što se bavim poslom gdje nemam izravan kontakt s mušterijama.
 

Dok nije bilo interneta, samo su rodbina i prijatelji znali tko je glup. A danas svatko može pokazati svoje (ne)znanje.

Mene samo interesira jesu li ovi ljubitelji motora i mladog DOTa probali nekorištenu gumu starije proizvodnje i osjetili razliku ili laprdaju u prazno trošeći zrak i mjesto na internetu.
 
  • Like
Reactions: Nino777
Dok nije bilo interneta, samo su rodbina i prijatelji znali tko je glup. A danas svatko može pokazati svoje (ne)znanje.

Mene samo interesira jesu li ovi ljubitelji motora i mladog DOTa probali nekorištenu gumu starije proizvodnje i osjetili razliku ili laprdaju u prazno trošeći zrak i mjesto na internetu.
Krivi quote...
 
  • Like
Reactions: DiscoVolante
Reci ti meni jel cujes ista o rennsportu hoce li se pravit opet?
Mislim da je to poglavlje završeno zauvijek, kada se spajam direktno na njihovu bazu podatak i skladište, tih guma više nema
 
Kad bi ljudi sebi posvećivali toliko pažnje koliko daju banalnim pizdarijama tipa DOT guma, živjeli bi 120 godina.
opet vjerojatno krivi quote...ili sam negdje spomenuo DOT i dramu oko njega...iskreno ne znam jel mi ikad dot bio unutar 3 god
 
Dok nije bilo interneta, samo su rodbina i prijatelji znali tko je glup. A danas svatko može pokazati svoje (ne)znanje.

Mene samo interesira jesu li ovi ljubitelji motora i mladog DOTa probali nekorištenu gumu starije proizvodnje i osjetili razliku ili laprdaju u prazno trošeći zrak i mjesto na internetu.


kupi ti meni mitasa sport force, novih, bez obzira na dot, docu po njih i odvest cu ih.
ali za moje novce me ne zanima koliko je trgovina renomirana, ide li u tikvu ili treba ponovit jos koji put