Pomoć oko guma

Mislin da isto ima ulogu o kojoj je gumi riječ. Na mom su neke michellin najeftinije što imaju, prednja je 2015 i užas je grip. Ove su sad glanc nove pa ćemo ih vidi. Pita san bia jel triba razradit gume prvih pola sata? Al nije niko odgovoria.
Ako ti od Vela Luke do Korcule (ili obratno) triba vise od po ure onda ne trribas nista razradivat'.
 
Mislin da isto ima ulogu o kojoj je gumi riječ. Na mom su neke michellin najeftinije što imaju, prednja je 2015 i užas je grip. Ove su sad glanc nove pa ćemo ih vidi. Pita san bia jel triba razradit gume prvih pola sata? Al nije niko odgovoria.
nije vazno pola sata ili nekoliko kilometara, važno je da pripaziš neko vrijeme dok se ne navikneš na novu gumu i dok se ne potroši tanki "film" sa gume koji može uzrokovati popuštanje... motor ti skroz drugačije pada sa novim profilom gume...
 
  • Like
Reactions: Luke
Bimba je to napisao, prije su se gume morale ''uvozit'' 100 Km kako bi se skinuo zaštitni sloj (od kalupa). Danas je tehnologija kalupa drukčija, pa više ne treba (to sam tu pročitao).

Prvih 100 Km svakako napravi opreznije, da dobiješ osjećaj s novom gumom.
 
ma svaka cast brajo,samo naprid,al ja se nebi usudio voziti na tome...
 
30 minuta ne znaci nista jer mozes kroz grad voziti 600 metara ako upadnes u guzvu...


100 km se guma razraduje ako ces po proizvodacu...
 
Kupio od moona felge za onu talijansku prokletinju sa gumama racetec k3...gume dobre sto se tice potrosenosti, a dot 2013 i gume sasvim ok...dobro ja nisam neki rejser, mozda bi nekom "pustile"...meni ne drze nista losije od novog mitasa ili neke druge gume
 
Last edited:
Mislin da isto ima ulogu o kojoj je gumi riječ. Na mom su neke michellin najeftinije što imaju, prednja je 2015 i užas je grip. Ove su sad glanc nove pa ćemo ih vidi. Pita san bia jel triba razradit gume prvih pola sata? Al nije niko odgovoria.
Prvih 100-200km na novoj gumi moraš oprezno voziti, ima nekakav vosak, nešto na sebi, pa dok se to ne skine, ne drži tako dobro.
 
Previše topica u RIP temi.
Ako sam nešto naučio od '92. godine otkad imam položeno i vozim to je da se na gumama ne štedi, nikad.
Svake sezone kupujem nove gume na motore, a na auto svakie 4 godine.
Znam da je svaka guma dobra i da svi kažu da neće divljati i da će polako voziti i da ne voze utrke itd i sl.
Sve to ima smisla dok ti na 30 km/h oprezne vožnje iza busa ne izleti cijeli razred pred auto kao pilići, e tada sam bio zahvalan na michelinu, stao kao ukopan, no ipak sam jedno dijete zakačio, sva sreća sa laganim ozljedama.
Dobra guma služi za ovakve situacije u prometu, kad se u stotinki sekunde dovede preko svog maximuma, i onda odradi svoj posao i spasi te robije, da sam imao ćelestonke pomeo bi pola razreda.
Isto je sa svakom, nije pustila super drži stara 15 godina, dovoljno je da jednom pusti u zavoju.....samo malo ih ima koji bi pisali i o tome.
Nitko od nas ne zna što nas čeka sutra na cesti, no ono što znam je da ću napraviti sve da izgledi idu meni u korist, a nove gume to jesu.
KAd vidim oklope naljepnice, ledice, vizire, grijane ručke, punjače, držače, aupuhe, i slične điđe miđe, a gume stare kao što se vidi iz gore navedenih iskustava i fotografija.....na krivim stvarima štedite.
Puno dobrih km želim svima.
 
Pita san bia jel triba razradit gume prvih pola sata? Al nije niko odgovoria.
The surface of a new tire is very smooth, which is why, I recommend driving carefully for the first 100 km to run it in.
 
Xt125x, gospodin je rekao da ako bude problema na tehničkom koji sam obavio prije dva tjedna da zovem da ćemo se dogovoriti nešto. A ovo za dot nisan zna. Ja san isto čita da ako je guma starija od 3 godine da je to puno, a i taj gospodin je reka isto. Zato me čudi sad ovo da to nema nikakve veze.

Te dimenzije, s obzirom na motor koji voziš, ti ne bi trebale raditi nikakve probleme u vožnji, nakon malo vremena ćeš se vrlo brzo naviknuti na njih.
Ako nisu upisane u prometnu, na STP ćeš imati problem - nećeš moći proći tehnički.

Što se tiče DOT-a ne bi trebalo biti nikakvih problema.

Kao što ti je već rečeno, savjetuje se prvih 100-ak km voziti opreznije da se privikneš na nove gume.

I ne trebaš otvarati novu temu za svaki problem, koristi tražilicu. ;) Da si uzeo onog RS-a svaki dan bi bila nova tema :mrgreen:
 
Previše topica u RIP temi.
Ako sam nešto naučio od '92. godine otkad imam položeno i vozim to je da se na gumama ne štedi, nikad.
Svake sezone kupujem nove gume na motore, a na auto svakie 4 godine.
Znam da je svaka guma dobra i da svi kažu da neće divljati i da će polako voziti i da ne voze utrke itd i sl.
Sve to ima smisla dok ti na 30 km/h oprezne vožnje iza busa ne izleti cijeli razred pred auto kao pilići, e tada sam bio zahvalan na michelinu, stao kao ukopan, no ipak sam jedno dijete zakačio, sva sreća sa laganim ozljedama.
Dobra guma služi za ovakve situacije u prometu, kad se u stotinki sekunde dovede preko svog maximuma, i onda odradi svoj posao i spasi te robije, da sam imao ćelestonke pomeo bi pola razreda.
Isto je sa svakom, nije pustila super drži stara 15 godina, dovoljno je da jednom pusti u zavoju.....samo malo ih ima koji bi pisali i o tome.
Nitko od nas ne zna što nas čeka sutra na cesti, no ono što znam je da ću napraviti sve da izgledi idu meni u korist, a nove gume to jesu.
KAd vidim oklope naljepnice, ledice, vizire, grijane ručke, punjače, držače, aupuhe, i slične điđe miđe, a gume stare kao što se vidi iz gore navedenih iskustava i fotografija.....na krivim stvarima štedite.
Puno dobrih km želim svima.

Promijenim 3-4 seta (novih) guma godišnje na X11 i još toliko (rabljenih) na motoru za stazu (ako je dobra godina, pa mogu na stazu 5-6 puta).

Tako da, taj tvoj jedan set mi zvuči...smiješno.

Igrom slučaja su mi ova dva puta bile stare gume gore (promjena felgi na x11 i slickovi sa 0 Km na CBR-u), a poanta je bila da gumi neće biti ništa u 3 godine na polici. A ti si iz tog izvuka da sam ljubitelj GILF guma :D

Da je dečko čita, kupija bi ispravnu dimenziju guma(3g starog dota) i ne bi razmišljao hoće proć redovni tehnički. Ili hoće li ga nadobudni policajac poslati na izvanredni.
 
  • Like
Reactions: salej600 and Luke