ponovno moto puls...

BedoMedo

Active member
fakat nema primjedbe na casopis.. redovno ga kupujem i citam.. sve pet... ali jedna stvar me bode u oci iz broja u broj...
naime redovno u svakom broju ima neki sm ili naked na testu... i obavezno na kraju pod minusima stoji zastita od vjetra...
meni je vec to smjesno..
autori.. urednici dajte mi recite jeli to neka automatika kojom to stavljate pod negativne strane ili jednostavno stvarno tako mislite...
paralela sa autima... minus kod kabrija je ima losu zastiti od sunca kada je krov spusten :)))

nemoj te ovo shvatiti kao kritiku.. ali bas me zanima zasto se to napominje i da li postoji nesto iza toga sto ne primjecujem...
fala...
 
To sam i ja primjetio.

Iako sam tek kupio prvi motor (naked  :mrgreen:), časopis kupujem dosta često i svaki put mi je upravo to čudno šta napišu kod nakeda da je loša zaštita od vjetra  :misli:.


Inače, sve  (y)
 
Ako dobro čitate ond možete primjetiti da za neke nakede napišu da je zaštita zadovoljavajuća također  kod R motora piše da je smještaj suvozača loš ali kod nekih je zadovoljavajući .
 
Bio je nekidan zanimljiv članak u nekom listu u kojem se govorilo o tome koliko realna može biti novina u opisu bilo čega u svezi sa velikim oglašivačem.
Mislim da je loša zaštita od vjetra, isto kao i cijena, samo jedan od "opravdanja" da se ne napiše pravi minus, a da se ipak nešto napiše kao minus.
Pri tome ne mislim na MP nego na sve novine opčenito
 
Ma ja vise ne mogu smisliti generalno te testove, pa sve se usporeduje s r motorima na stazi....

Mmmmm npr, tourer je veli mekan, prednja vilica je mekana, relativno tezak, fuzici rano struzu, pa gdje nece covjece kad radite s njima ono za sto nisu namijenjeni....
 
Da budem iskren, bilo bi mi puno zanimljivije pročitati koji test vozila koja i nisu tako komercijalna i svakodnevna... Neki quad, ATV.... OFFroad.... Kad je zadnji puta bio kvalitetan text o nekom čoperu/custom-u ...

Znači nešto što nije TOP ponuda određenog proizvođača, već nešto što je pristupačno većem broju korisnika...
 
jedimaster said:
Ako dobro čitate ond možete primjetiti da za neke nakede napišu da je zaštita zadovoljavajuća također  kod R motora piše da je smještaj suvozača loš ali kod nekih je zadovoljavajući .
Više bi mi imalo logike da za onaj koji ima nekakvu zaštitu od vjetra to stave kao + a za ove ništa. Isto tako za R-a na kojem suvozač kolko tolko udobno sjedi stave kao +.
 
BedoMedo said:
fakat nema primjedbe na casopis.. redovno ga kupujem i citam.. sve pet... ali jedna stvar me bode u oci iz broja u broj...
naime redovno u svakom broju ima neki sm ili naked na testu... i obavezno na kraju pod minusima stoji zastita od vjetra...
meni je vec to smjesno..

Neki nakedi imaju bolju zaštitu od vjetra od drugih nakeda.
Znači, taj podatak ne odnosi se na odnos između nakeda i tourera, već između nakeda i nakeda.

Primjerice Aprilia Tuono (osobito stara) ima pristojnu zaštitu od vjetra kao i KTM Suprerduke (mali spojler čini čuda) i BMW K1200 R.
Pogledajte i Ducati Monster S2R800 i 1000, S4R itd....

Neki drugi koji imaju široke kilere i još plastike preko imaju odličnu zaštitu za noge i zglobove. Npr novi B-King koji je ultra širok.

Mnogima sami satovi odlično štite od vjetra, taman toliko da vam ne ubija prsa ili vrat. Kad probate u jednom danu 5 nakeda, vjerujte da se na nekima ljepše osjećate. Ali dok ih ne isprobate ne vjerujete. Na novoj Hondi Hornet i satovi malo štite od vjetra.

Na nekima nas je smetala baš nikakva zaštita poput Yamahe MT-03, Moto Guzzi Breve 750, Suzukija GSR 600 itd. jer je sve to jako nisko i usko i kovitla se.

Više vozače to više smeta a niže manje.

Neki vozači primjete sitnice, neki ne.
Kome taj podatak smeta neka ga preskoči.

Vidim da se neki vole na čak i na putnim motorima ganjati barem na tren, a neki nikad. Koliko ljudi toliko čudi. Ali ako se i nikad ne ganjate, barem da znate koliko može u usporebi s drugima motociklima iz iste klase.
Ali to je ionako subjektivni stav novinara i novina u kojima pročitate članak. Ne vjerujete valjda svim novimama jednako :)
 
Evo dok sam tipkao vidim da me je zeljko1 preduhitrio no ipak evo i mog mišljenja:
Nemaju svi "golači" jednaku zaštitu od vjetra. Položaj i dimenzija oplata, svjetla i instrument ploče mogu usmjeravati vjetar manje ili više povoljno, vozač može sjediti "u" ili "na" motoru, noge (koljena) mogu biti zaklonjena ili na udaru ... . Ima više različith značenja zaštita od vjetra. Meni je npr. na V.stromu izrazito neugodno kovitlanje iza kacige koje mi ljulja glavu pri 150 km/h, neugodnije od iste brzine na starom golom hornetu. Ovdje je možda riječ samo o nijansama no ja se s MP gotovo uvijek slažem. Meni je upravo na golaču ogroman problem zaštita od vjetra i vrlo mi je važno kakava je ona (iako je prividno nema), a sic suvozača na GSX-R-u  mi je manje značajan. Inače dečkima iz MP  (y) .
 
Pec said:
Evo dok sam tipkao vidim da me je zeljko1 preduhitrio no ipak evo i mog mišljenja:
Nemaju svi "golači" jednaku zaštitu od vjetra. Položaj i dimenzija oplata, svjetla i instrument ploče mogu usmjeravati vjetar manje ili više povoljno, vozač može sjediti "u" ili "na" motoru, noge (koljena) mogu biti zaklonjena ili na udaru ... . Ima više različith značenja zaštita od vjetra. Meni je npr. na V.stromu izrazito neugodno kovitlanje iza kacige koje mi ljulja glavu pri 150 km/h, neugodnije od iste brzine na starom golom hornetu. Ovdje je možda riječ samo o nijansama no ja se s MP gotovo uvijek slažem. Meni je upravo na golaču ogroman problem zaštita od vjetra i vrlo mi je važno kakava je ona (iako je prividno nema), a sic suvozača na GSX-R-u  mi je manje značajan.

Drago mi je čuti da ima još izbirljivih bikera. Takvi se uvijek mogu zaposliti u MP :)
Pa nek nas ovi drugi zovu picajzlama :LOL:
 
Pec said:
Evo dok sam tipkao vidim da me je zeljko1 preduhitrio no ipak evo i mog mišljenja:
Nemaju svi "golači" jednaku zaštitu od vjetra. Položaj i dimenzija oplata, svjetla i instrument ploče mogu usmjeravati vjetar manje ili više povoljno, vozač može sjediti "u" ili "na" motoru, noge (koljena) mogu biti zaklonjena ili na udaru ... . Ima više različith značenja zaštita od vjetra. Meni je npr. na V.stromu izrazito neugodno kovitlanje iza kacige koje mi ljulja glavu pri 150 km/h, neugodnije od iste brzine na starom golom hornetu. Ovdje je možda riječ samo o nijansama no ja se s MP gotovo uvijek slažem. Meni je upravo na golaču ogroman problem zaštita od vjetra i vrlo mi je važno kakava je ona (iako je prividno nema), a sic suvozača na GSX-R-u  mi je manje značajan. Inače dečkima iz MP  (y) .
mozda sam ja uskovidan.. ali ako neko kupuje golaca.. onda kupuje radi tog vjetra... pa je malo glupo razgovarati o zastiti od vjetra... jer to stvar o kojoj se moze u tekstu razglabati ali u nekom konacnom sudu nemoze to biti plus ili minus....
 
BedoMedo said:
mozda sam ja uskovidan.. ali ako neko kupuje golaca.. onda kupuje radi tog vjetra... pa je malo glupo razgovarati o zastiti od vjetra... jer to stvar o kojoj se moze u tekstu razglabati ali u nekom konacnom sudu nemoze to biti plus ili minus....
Meni su golači najprivlačniji radi izgleda. Agregat, svjetlo, gornji dio vilice su dijelovi koje je lijepo vidjeti na skladnom motoru a vjetra pri onim brzinama koje nas večina preferira je previše na bilo kojoj vrsti motora.
 
Pec said:
Meni su golači najprivlačniji radi izgleda. Agregat, svjetlo, gornji dio vilice su dijelovi koje je lijepo vidjeti na skladnom motoru a vjetra pri onim brzinama koje nas večina preferira je previše na bilo kojoj vrsti motora.

Tu se slažem u potpunosti. Na nakedu je po meni najbitnije da se agregat vidi. Još ako je V2 sa cjevastim okvirom uh uh. Tu mi je SuperDuke zakon.
Vjetar je nužno zlo koje ide uz taj dizajn. Nemreš imat i ovce i novce.

Osim toga, otkada nosimo kacige više nemamo niti vjetar u kosi. Osim nekih  :mrgreen:
 
BedoMedo said:
fakat nema primjedbe na casopis.. redovno ga kupujem i citam.. sve pet... ali jedna stvar me bode u oci iz broja u broj...
naime redovno u svakom broju ima neki sm ili naked na testu... i obavezno na kraju pod minusima stoji zastita od vjetra...
meni je vec to smjesno..
autori.. urednici dajte mi recite jeli to neka automatika kojom to stavljate pod negativne strane ili jednostavno stvarno tako mislite...
paralela sa autima... minus kod kabrija je ima losu zastiti od sunca kada je krov spusten :)))

nemoj te ovo shvatiti kao kritiku.. ali bas me zanima zasto se to napominje i da li postoji nesto iza toga sto ne primjecujem...
fala...
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:...istinu zboriš. Ima tu još bisera, ali bože moj. S druge strane, što da ljudi vele kad imaju 150 konja pod sobom u nakedu i potjerali bi ga. Normalno da ih vjter sprečava u bilo čemu. A streće pak strane, ako ima 65 konja i možeš ga potjerat da te vjetar ne ubije onda je slab.... :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:...u principu, uvijek nešto gunđaju....mrgudi... :mrgreen:

(y)
 
demza said:
Superduke naked?
Aaaaaa ne.... Nece ici...

Funbike da. Naked, ne.
naked - da, pa kakva je to kategorija fun bike od 120 konja? duke može proć pod fun, ali superduke... neće ići.
 
miro said:
naked - da, pa kakva je to kategorija fun bike od 120 konja? duke može proć pod fun, ali superduke... neće ići.
ma to neki SF bokte.... fun? neće ići...meni nije nimalo fun niti je za funtastiranje motor  :mrgreen:
 
zeljko1 said:
Tu se slažem u potpunosti. Na nakedu je po meni najbitnije da se agregat vidi. Još ako je V2 sa cjevastim okvirom uh uh. Tu mi je SuperDuke zakon.
Vjetar je nužno zlo koje ide uz taj dizajn. Nemreš imat i ovce i novce.

Osim toga, otkada nosimo kacige više nemamo niti vjetar u kosi. Osim nekih  :mrgreen:
upravo to nuzno zlo... to je kompromis.. ali nemoze se to navoditi kao negativna strana..
opet se vracam na paralelu kabrioleta...
neki ljudi vole otvoreni krov.. estetika... gust slobode.. vjetar.. ali niko ne navodi losu zastitu od sunca... zar ne..