ponuda : klasa 250 -->banana

Eladio

Active member
...imamo totalnu bananu u ponudi 250ccm

skutera ko u prici , ali motora nista, cast par krosera i kineza, ali realno, sve skuteri..


a bas ono gledam na www.kawasaki.com kako recimo imaju i ninju250 i klra

mislim da odem do bilo kojeg drugog proizvodjaca, isto..
cak bi se usudio reci da je i ponuda 500, losa

naravno, govorim o realnoj ponudi na hrvatskom trzistu 8)


ili je ipak ubiti zakon banana i 600kubika je precijenjeno skup...

kako je u europi?


neznam... ali jako lose


nije ni cudo da svi odmah uzimaju hiljadarke :neznam:
 
maa..slažem se sa tobom....sve sam šrot! a kad čujem 125 a 4T okrene mi se želudac! lol imao sam onaj TW 125 i nikad više!to tromo u piču materinu :evil: maaa....a eto da oćeš sad uzet neki 250...200 šta ja znam..sve je to preskupo..dodaš još neku siću i evo ti neki kvalitetniji motor....zto se ja za sada držim skutera i bemi se je! :wink:
 
sjecam se kad je to bila respektabilna klasa.. 250
a 500 kraljevska


sada totalna banana na cesti

dan danas obozavam najvise gledat na grobniku klasu 250

i volio bi imati veci izbor motora iz tih klasa.. (klase)
a ne jedino cbf 250 i tu i tamo jos koji..

evo recimo xtx da je 400.. mmm

znaci neki kompromis cijenovni , a solidna kvaliteta..

taman bi ti motori mogli biti cijenom mrvu ispod 30000kn , mislim da bi i skuteri opali onda u prodaji..

a malo gledam troskove i potrebe i to.. pogotovo sada jer imam 600tenere..

u hrvatskoj je najisplativije imati 250-500 8)
 
stvarno mi nije bistro da se rs250 više ne proizvodi.
isto mi nije jasno što se ne uvozi CB500 ili Ninja500R http://www.kawasaki.com/product_detail.asp?product=16&category=2&tag=motorcycle
ovo je vjerovatno GPZ500S. on bi po cijeni trebao bit skuplji od ER-a nekih 4000kn. očito nekom nije po volji u ovoj državi da se u ovoj klasi nema izbora...na gornjoj adresi su navedene i cijene. jel ko zna dal su ovo cijene kao u nas do rege il što...?
eto toliko...
 
Faber said:
a kad čujem 125 a 4T okrene mi se želudac! lol imao sam onaj TW 125 i nikad više!to tromo

A baš sam razmišljao o TW 125 isključivo za grad. Nekad je postojao i 250, al više nema :( Naime, sad imam skuter 70 ccm i TW 125 mi se čini logičan nastavak. Jel te još šta razočaralo osim snage :?:
 
RS je bio 50-ak tisuća kn, a zatim je jaaaako dugo trajala akcija kad je bio 43000kn. mislim da tih novaca i te kako vrijedi, a to što se kvare i što su u derutnom stanju su isključivo zaslužni njihovi vlasnici. evo danas što se prodaju su SVE iz PH. vidim oglas iz ST-a 99.g. 8000km(navodno), prvi vlasnik 40000kn. alo stani malo!!!!!!
 
niksa said:
pa ja mislim da je problem u cjeni klase 125/250/400

jer za novce koliko kosta RS250 , mozes kupit klasu 600, iako voznost i perfomanse nebi usporedjiva, pa se ljudi ipak odluce na 600 (enduro)

a da su kojim slucajem puuuno jeftiniji registracija i porez za 400 vjerojatno bi se vozilo malo vise te klase kao sta je slucaj i u japanu

kod nas bi se vozilo puno vise skutera, jer nemas sta kupit

svi imaju neke kvote za prodat, kvote skutera.. i to su tolike, da nije ni cudo da su motori nesto skuplji...

da zazivi masovnost u proizvodnji manjih kubikaza..
onda bi bilo super..

recimo vozit jednu 250icu XTx SM, to bi bilo to..

nema razloga da budu skuplji od 30000kn kad bi bili masovnije proizvedeni..

eto.. toliko


PS
mozda stvarno trebamo vrijedjat skuterase, cisto ono politike radi, da se prestanu proizvodit veci od 50ccm

onda bi se to makro gledano, moglo odrazit na poboljsano trziste motocikala te klase :mrgreen:

PPS
stvarno nevidim razloga zasto nema KLRa 250 kod nas..
pa za malo brda bolji nego jaci model :oops:
 
Eladio si vozio ti kad šta od 250ccm (ne dvotaktno)
Ja san imal priliku vozit Kymco Venox – 29 KS
I svoj skuter – Grand Dink 250 – 20 KS
Iako Venox ima 9 ks više nije to nešto
Puno komfornije mi je vozit mixer ko moj.
S Venoxom si taman ni vrit ni mimo :mrgreen:
Mislim da ne bi bio prezadovoljan ni s KLR-om 250 poslije par dana. Nemaš ono ubrzanje iznad 100 koje ti treba za komotno preskočit auto na otvorenom ;)
350-400 bi vjerojatno već moglo proć. Ovih 250 je i za moj ukus preslabo, a nisan se baš navozil pravih motora. Najjače šta san vozil je Pegaso 650.
 
cuj.. ni moja tenerka nije neka , ajde ono , mozes skinut sve do 100, ali pokusati to i s suvozacem preko 80km/h --> nece ici..


a za po gradu i van grada, tu i tamo koje vikend putovanje po HR, zasto ne


klr250 ili cbf250

to je mrvu slabije od moje tenerke..
princip voznje je ubiti isti, sitnice , ali odrzavanje i skupoca za tenerku je puno veca

probajmo usporedit to financijski uz puno teoretiziranja :)

imas motor od 250 XTX i 660XTX

xtx250 bi u startu te trebala doci po mojoj procjeni bar 15-20 milja kuna jeftinije ( s obzirom da je 125ccm xtx 25 ,a 600 50ak milja kunelića)
registriranje doosta jeftinije
a sigurno i odrzavanje nesto povoljnije iako su to motori jeftini za odrzavati

250 imala bi dosta vise konja od 125 i to bi bio vec stvarno gust vozit tu po RI i okolici :oops:
onaj visak konja sto ima xtx600 ali i visak tezine se anuliraju u konacnom gustu u voznji..


jer ako idemo dalje gledat, ni "ti" endurasi od 600 nemaju neke snage..
a ni gusta tu nema vozit se preko 120km/h

kad se sjetim zadnjih par puta ono sto sam bio starom cestom RI-ZG-RI
vozikas se 50-60-70
i to je to ....gust
a taj ritam pratis s bilo kojom 250icom bez bada
eto toliko
 
Super Jura said:
Faber said:
a kad čujem 125 a 4T okrene mi se želudac! lol imao sam onaj TW 125 i nikad više!to tromo

A baš sam razmišljao o TW 125 isključivo za grad. Nekad je postojao i 250, al više nema :( Naime, sad imam skuter 70 ccm i TW 125 mi se čini logičan nastavak. Jel te još šta razočaralo osim snage :?:

Ja sam imao TW-a za po gradu je odličan,ne troši puno,lak je za održavanje.Ne bi pogriješio kad bi ga uzeo :cool:
 
Eladio said:
cuj.. ni moja tenerka nije neka , ajde ono , mozes skinut sve do 100, ali pokusati to i s suvozacem preko 80km/h --> nece ici..


a za po gradu i van grada, tu i tamo koje vikend putovanje po HR, zasto ne


klr250 ili cbf250

to je mrvu slabije od moje tenerke..
princip voznje je ubiti isti, sitnice , ali odrzavanje i skupoca za tenerku je puno veca

.......

CBF 250 ima oko 20 KS :(
Interesirao sam se ja jedno vrijeme za nju ;)
To je puno slabije od tvog bajka. To je snagom ko moj skuter
Fali tu dosta snage do 40-ak KS od Tenerke.
Nije duplo lakši, a više od duplo je slabiji i bez kubikaže (momenta) koji je na ovim 250 je skroz kukav. To živne tek kad ga navrtiš jako

Venox 250 ima 29 KS po papirima, dakle skoro 10 KS više od CBF-a
Ja sam dosta vozio 250-ke i imam jedan s variomatom
Uvjeravam te da je to premalo za komotnu vožnju u kojoj ipak treba imat neku rezervu na gasu
 
alfred stokes said:
Eladio said:
cuj.. ni moja tenerka nije neka , ajde ono , mozes skinut sve do 100, ali pokusati to i s suvozacem preko 80km/h --> nece ici..


a za po gradu i van grada, tu i tamo koje vikend putovanje po HR, zasto ne


klr250 ili cbf250

to je mrvu slabije od moje tenerke..
princip voznje je ubiti isti, sitnice , ali odrzavanje i skupoca za tenerku je puno veca




.......

CBF 250 po ima oko 20 KS
Interesirao sam se ja jedno vrijeme za to ;)
To je puno slabije od tvog bajka. To je ko moj skuter
Fali tu dosta snage do 40-ak KS od Tenerke

Teoretski možeš ti s tim kamo oćeš, al je 100 km/h maksimum putna brzina. (120-130 maximalna brzina)
Treba bar bit 130 komotno


tako je ..a 130-140 su i tenerki teorija

drzis i s njom 100-120 i to je vec naporno na duze

a vjeruj mi , ni XTi ni ostali endurasi s 50ak konja za autoput nisu
umires od dosade i napora


stare ceste su za njih majka i gust

a cbf ima 20ak konja sto neznaci da je konkurencija veca da nebi mogao imati 30ak konja standardnih

a to je vec ok

a mnogi sto uzimaju XTa i takve, uzimaju zbog jeftinog odrzavanja i solidnih performansi

to bi onda jos vise doslo do izrazaja


PS
negdje sam jednom vidio suzuki bandit400
jesam li se ja to zabunio ili?

a i one pile sto se za "japan" rade od 400..

takva pila me obleti na XTu samo tako ;)

kazem.. mislim da bi te pile u hrvtaskoj bile izmedju 30-40000 milja kuna i islo bi to ko ludo , siguran sam..

evo, TDM ima pandan u TDRu 125..

jedna takva pila od 250-400-500 ccm

a , priznaj da bi te zainteresiralo ;)

a cijenom bi mogle takve pile biti ispod 40000 milja kunelica :cool:

znaci prihvatljive za one koji imaju druge troskove (kredite) na grbi jel :mrgreen:
 
Eladio said:
....
jedna takva pila od 250-400-500 ccm

a , priznaj da bi te zainteresiralo ;)

a cijenom bi mogle takve pile biti ispod 40000 milja kunelica :cool:

znaci prihvatljive za one koji imaju druge troskove (kredite) na grbi jel :mrgreen:

Ma nešto od 450-500 bi uzeo odmah
Za tako nečim mi sline cure :mrgreen:
Taman imaju ono šta mi fali na 250
Duplo veću zapremninu i duplo KS-a ;)
 
Super Jura said:
Faber said:
a kad čujem 125 a 4T okrene mi se želudac! lol imao sam onaj TW 125 i nikad više!to tromo

A baš sam razmišljao o TW 125 isključivo za grad. Nekad je postojao i 250, al više nema :( Naime, sad imam skuter 70 ccm i TW 125 mi se čini logičan nastavak. Jel te još šta razočaralo osim snage :?:
ja mislim da ih ima i veče kubikaže ali ne kod nas..inače....ne..da mogu opet bi ga ustavri imo...iako je trom...ali..za po grdu..pa i udaljenije puteve superišk motorić......e...ali nekako....nezgodno mi je bilo vozit imam osjećaj ko da stalno držim nogu n zadnjoj kočnici što mi na drugim motorima nije tako bilo.....malo mi je čudan isto oko mijenjača :shock:
a opet kad sjedneš sa dvotaktaša DT 125 na ovo čudo..ufff....
e a možda neđem ustavri nekog polovnog pa što! iako će me klinci sa 50 kubika prestizat loool! moj skuterko dok je bio serijski je bio brži od ovog čuda :mrgreen:
 
niksa said:
dajte....malo promislite prije nego bubnete.


ako krenemo u raspravu sta je dovoljno konja, zavrsit cemo da je sve sporo. Bitno je ono sta zelite. Ja osobno bi bia najzadovoljniji sa skuterom za grad, ali jednostavno nemogu imat i skuter i krosera i R-a i touring, pa sam napravia kompromis.

ako kupujem motor od 250ccm, pa normalno je da ne ocekujem da ide ka onaj od 1000, ali svojih prednosti ima... tezina, manja potrosnja, jeftinija registracija, manji porez......

.....veća šansa da ćeš preživit.... :mrgreen:
 
http://www.motorbikes.be/en/Hyosung/2002/Comet%20250/

eto ljepotana kojeg bi volio vidjet na cesti..

4rijeke, znas ti sta o tome?
 
jučer sam se provoza(i vozija)na RS-u 250.eeee ljudi moji....ovo je priča za sebe. neću ga hvalit nit išta, jer sam j***** bez teksta.inače zadnjih par dana sam cruising na FZR-u1000, al ovo ga jede(valjda nisam nikoga naljutio ni povrijedio, a i još sam debelo pod dojmom). da ima novi znam što bi mi bio cilj...tek toliko.
 
niksa said:
odlican motor je DRZ 400 ako neko voli takve... ima vezija i SM (sado-mazo) :mrgreen: ako ga se otvori, promini filter zraka, i stavi neki auspuh ide i do 50 KS

vidio , cijena od nekih 50ak i kusur tisuca :(

ali motor vrhunski :cool: :cool: