Poteškoća sa mijenjačem

SHURE

Member
pozz...
desilo mi se...koliko sam primjetio za sad da kad su hladni dani imam poteškoća sa ubacivanjem sa brzine u ler...
Dakle kad je motor hladan ne mogu ubacit iz prve u ler jer odmah preskoči u drugu, isto tako iz druge u prvu brzinu. Kako što sam napisao to mi se desilo kad su bili hladni dani, i dok se motor dovoljno ne zagrije (pretpostavljam) dali je možda problem u ulju? Dali to predstavlja problem za motor? dali bi trebao zamijenit ulje nekim drugim?

svaki odgovor i prijedlog je dobrodošao...
Hvala,
 
Kad se prijaviš na forum, red je da pročitaš pravila u kojima piše da bi se trebao predstaviti u odgovarajučem podforumu ;)
Ovo tvoje pitanje oko biranja lera je za drugi podforum - npr u Tehničkim pitanjima, a ne za ovaj.
Ako otvoriš bilo koju temu u ovom podforumu "Moto priče" budeš skužio zašto smijeh ;)
 
  • Like
Reactions: SHURE
Kad se prijaviš na forum, red je da pročitaš pravila u kojima piše da bi se trebao predstaviti u odgovarajučem podforumu ;)
Ovo tvoje pitanje oko biranja lera je za drugi podforum - npr u Tehničkim pitanjima, a ne za ovaj.
Ako otvoriš bilo koju temu u ovom podforumu "Moto priče" budeš skužio zašto smijeh ;)
Nov sam pa se nisam snašao na vrijeme, pretpostavljao sam da ću doći brže do nekakvog odgovora.
hvala svakako..
 
Pozdrav,
Ti simptomi su u vožnji ili na mjestu?
na mjestu ili pri zaustavljanju..."kad bi izbacio iz brzine". Ali kako što sam napisao...koliko sam primjetio desilo se kad je hladnije i dok se motor ne zagrije, pa me zanimalo dali je u pitanju ulje..
 
Na mjestu je normalno da teško ide jer se kotač ne okreće i ne olakšava izmjenu.
Čudo bi bilo promijeniti npr. 5-6 brzina gore dolje bez micanja.
Ja bi provjerio sajlu kvačila na oba kraja, onda ulje pa lamele.
Sretno!
 
  • Like
Reactions: SHURE
Na mjestu je normalno da teško ide jer se kotač ne okreće i ne olakšava izmjenu.
Čudo bi bilo promijeniti npr. 5-6 brzina gore dolje bez micanja.
Ja bi provjerio sajlu kvačila na oba kraja, onda ulje pa lamele.
Sretno!
Zaboravio sam napomenut da se to desava kad je motor upaljen, za kad je ugasen znam da ga treba pomaknuti za izbacit iz brzine.
Motor je prakticki jos nov...nema niti godinu dana tek 5000km. Tako da pretpostavljam da su kvacilo i lamele ok. Pa mi pada na pamet samo ulje...
 
Na mjestu je normalno da teško ide jer se kotač ne okreće i ne olakšava izmjenu.
Čudo bi bilo promijeniti npr. 5-6 brzina gore dolje bez micanja.
Ja bi provjerio sajlu kvačila na oba kraja, onda ulje pa lamele.
Sretno!
Zaboravio sam napomenut da se to desava kad je motor upaljen, za kad je ugasen znam da ga treba pomaknuti za izbacit iz brzine.
Motor je prakticki jos nov...nema niti godinu dana tek 5000km. Tako da pretpostavljam da su kvacilo i lamele ok. Pa mi pada na pamet samo ulje
Ako je toliko nov, jel nebi trebao pitati u servisu?
Kazu da je radi ulja. Dok se ne zagrije. Tj. Postigne tocnu temperaturu...
 
Na više motora koji su bili gotovo novi sam svjedočil tome. A prve linije recimo Kawasakijevih Z nakeda su bile specijalne po tom pitanju. Redovno je ispadalo da je šofer totalni amater. Nakon dobrih 10tkm je mjenjač sjeo na mjesto i uveliko se smanjil "koščati" osjećaj na šaltanju. Sad, ako je to problem da ne uspiješ iz prve il druge pogodit ok, uz uvjet da se u vožnji i nakon dobrog zagrijavanja to ne događa, nebi trebalo bit frke.
 
  • Like
Reactions: SHURE
Na više motora koji su bili gotovo novi sam svjedočil tome. A prve linije recimo Kawasakijevih Z nakeda su bile specijalne po tom pitanju. Redovno je ispadalo da je šofer totalni amater. Nakon dobrih 10tkm je mjenjač sjeo na mjesto i uveliko se smanjil "koščati" osjećaj na šaltanju. Sad, ako je to problem da ne uspiješ iz prve il druge pogodit ok, uz uvjet da se u vožnji i nakon dobrog zagrijavanja to ne događa, nebi trebalo bit frke.
Sve jasno. Desilo mi se proteklih dana kad je bilo hladnije i dok se motor(ulje) nije zagrijao. Kad se zagrije ili po toplijim danima to nisam primijetio.
Hvala!
 
Last edited:
Ulje, dizajn mjenjaca, karakter motora... Neki motori imaju jasnu tacku za pogoditi ler, a na nekim ga moras traziti povecalom (npr Ducati :mrgreen:). Obicno trik bude u visem otporu pedale kada guras navise, pa je lako pretjerati, preskociti ler i usaltati direkt u 2.
Pokusaj iz 2. da lagano tapnes stopalom u ler, nekada je tako lakse pogoditi. Uglavnom, ne vidim to kao problem, samo stvar navike i to je to (y)
 
  • Like
Reactions: SHURE
Ulje, dizajn mjenjaca, karakter motora... Neki motori imaju jasnu tacku za pogoditi ler, a na nekim ga moras traziti povecalom (npr Ducati :mrgreen:). Obicno trik bude u visem otporu pedale kada guras navise, pa je lako pretjerati, preskociti ler i usaltati direkt u 2.
Pokusaj iz 2. da lagano tapnes stopalom u ler, nekada je tako lakse pogoditi. Uglavnom, ne vidim to kao problem, samo stvar navike i to je to (y)
hvala ti za info (y)
 
pozz...
desilo mi se...koliko sam primjetio za sad da kad su hladni dani imam poteškoća sa ubacivanjem sa brzine u ler...
Dakle kad je motor hladan ne mogu ubacit iz prve u ler jer odmah preskoči u drugu, isto tako iz druge u prvu brzinu. Kako što sam napisao to mi se desilo kad su bili hladni dani, i dok se motor dovoljno ne zagrije (pretpostavljam) dali je možda problem u ulju? Dali to predstavlja problem za motor? dali bi trebao zamijenit ulje nekim drugim?

svaki odgovor i prijedlog je dobrodošao...
Hvala,
ništa se ne brini, to je sasvim normalno, motoru treba mrvicu da se "ufura" u vožnju i na taj način ti to pokazuje...
 
  • Like
Reactions: SHURE
Meni ujutro kad ga idem upalit pa skoro nikad nece iz prve odmah u ler nego ga malo moram pomaknuti. A pri voznji normalno ulazi u ler

Jedini problem sa lerom imam kad se idem kurcit onda motor ga vazda sam pronadje :D
 
  • Haha
  • Like
Reactions: thommy and SHURE