Poteškoća sa mijenjačem

Stalno spominjes na Hladno,... dogadja li se to na vruce...
 
Meni ujutro kad ga idem upalit pa skoro nikad nece iz prve odmah u ler nego ga malo moram pomaknuti. A pri voznji normalno ulazi u ler

Jedini problem sa lerom imam kad se idem kurcit onda motor ga vazda sam pronadje :D
da, upravo to, da ispadneš frajer rastegnes prvu i onda nađeš ler kao nikad prije :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Dobro je to sve ... pusti da radi 5.minuta...sidi i vozi...sta ga mucis na hladno ... ka e hladno i pimpek ti se sakrije,a cim ugrije eto ga van...
 
Ma upali motor i nakon sto prodje minuta (taman da se zakopcas i obuces rukavice i kacigu) polako kreni i vozi. To je najbolje. Nema sto on stajat na mjestu 5 minuta xD

Samo je bitno da procirkulira ulje prvih 30 sekundi i onda pomalo


Jedino sto mi pada na pamet kad je ulje pri kraju zna malo mjenjac zezati a kad stavis novo nece ti se to dogadati
 
  • Like
Reactions: SHURE
Ma upali motor i nakon sto prodje minuta (taman da se zakopcas i obuces rukavice i kacigu) polako kreni i vozi. To je najbolje. Nema sto on stajat na mjestu 5 minuta xD

Samo je bitno da procirkulira ulje prvih 30 sekundi i onda pomalo


Jedino sto mi pada na pamet kad je ulje pri kraju zna malo mjenjac zezati a kad stavis novo nece ti se to dogadati
obično tako i radim ali kad su topliji dani, zimi ipak malo pričekam ipak sam mišljenja da se treba malo zagrijat. To je kao da te netko probudi šamarčinom i natjera te da odšprintaš 100m u 6.30 u jutro na -1 c :ROFLMAO: ...
što se ulja tiče, ne znam dali bi već mogao biti pri kraju, nema niti god. dana starosti a niti određenu kilometražu nisam prešo da bi ga već trebao zamijenit :)
...ali približavam se tome
 
Last edited:
Promjena je jednom godišnje bez obzira na kilometre.
Draže mi krenuti lagano s motorom čim se ugasi čok i polako ga zagrijavati u vožnji nego da mi 10 minuta brunda u mjestu pa odma gas do daske, svatko ims svoje navike. Na autu okrenem ključ i krećem, nikakvo grijanje, s tim da ne "ložim" dok temperatura ne dođe na normalu.
 
Čak sam pomislio da nije slučajno igrom slučaja ulijeni 15w50 umijesto 10w40 pa da se to možda dešava kad je hladnije...:unsure:
 
Moralo bi biti ispod -15 C vani da bi se osjetila razlika, nije baš ove zime bilo takvih minusa, jel toliko skupo promijeniti ulje i filter na tom motoru? Ili je sad stvar principa? Zadnji put kad sam promijenil ulje i nije mi se dopalo kak radi mjenjač s njim išlo je nakon 500 km van i drugo unutra, nakon 50 km mjenjač je opet bio onaj "stari". Neki mjenjači jednostavno ne vole neka ulja iako po specifikacijama potpuno udovoljavaju svim normama propisanim od strane proizvođača motocikla, neki mjenjači se razrade tek nakon par desetaka tisuća km dok neke druge pojedinci unište do te kilometraže, ništa nije crno-bijelo.
 
  • Like
Reactions: barba
nije nikakav problem promijeniti ulje, to mi je i u planu. Nego više radi znatiželje, i to mi je jednini mogući odgovor, barem dok ne ulijem drugo ulje...
 
pozz,
evo kratki "update" vozio motor ovih dana, i sve radi normalno, u ler ide bez problema. Biti ce onda do niske temperature...
 
Pozz...
napokon stigli hladniji dani, drugo ulje je unutra... ECSTAR R9000. Sve radi odlično, na hladno motor ide u ler bez ikakvog problema. Definitivno je onda bilo do ulja, kako što su mi neki već i pisali. Neznam i nikad mi ne bude bilo jasno zašto netko mora po svome, a ne po prijedlogu proizvođaća. (n)(n)(n)(n)(n):mad:
 
  • Like
Reactions: exfreerider