Pravilno izvođenje osmica na poligonu - za ponavljača :(

Grangers

Member
Mislio sam da neću skoro otvarati novu temu ali ipak...
(našao sam prikladan topic za postaviti pitanje ali bio je iz 2007 god pa ga nisam htio dizati)

Dakle... danas sam roknuo na poligonu i to na osmicama  :oops:

Vozio sam ih prije ispita bez problema kawa er6 i to strogo po crti no kad sam vježbao sa instruktorom nisam imao čunjeve ovako kako su označeni na slici u privitku već sam samo radio osmice po iscrtanoj šemi (bez čunjeva) na poligonu
Ispitivač je tražio za ispit da se postave čunjevi i to doslovno odmah uz crtu (možda 2-3 cm od crte)
- ti čunjevi su me toliko dekoncentrirali (jer sam "bježao" od njih)  da sam dotaknuo nogom pri izvođenju druge osmice u oba pokušaja  :(  i pao 8) 
- nisam pao sa motora već me ispitivač srušio  :mrgreen:

Pošto mi je ostao gorak okus moram priupitati (bilo bi dobro kad bi se javio neko ko točno zna definirati što je to ispravna osmica na poligonu
Ja sam odpočetka vjerovao da je zadatak voziti strogo po iscrtanoj liniji i pratiti ju (to sam savladao poprilično dobro) no čini mi se da to nije ono što se traži jer napominjem čunjevi su bili doslovno uz crtu  :misli:
(praktički to bi bila vještina vozača u cirkusu da se odvoze osmice po liniji a da se ne takne čunj)  bar se meni tako čini

Kako točno pravilno izvesti osmicu ?  
(Definicija ili na ovoj fotki ucrtati )

Da li se traži vožnja po iscrtanoj liniji ili je linija u stvari "vanjski okvir" unutar kojega se treba izvesti osmica (tj oko čunja koji je postavljen u centar svakog kruga) - tako ispada po ovom što je nacrtano u prilogu
"Pravilnik o polaganju kaže samo ovo;
3. Vožnja po osmici
Zahtijeva sposobnost pravilnog rada sa spojkom u kombinaciji s kočnicom, održavanje ravnoteže, smjer gledanja te položaj tijela i nogu.
Vožnja po osmici izvodi se na označenom elementu minimalnih dimenzija 5x10 (6x12) metara te obilježen čunjevima kao na slici. Radnja se izvodi dva puta zaredom kao na slici iz dva pokušaja.
Našao sam ovu shemu i na njoj je iscrtana kao potrebna putanja osmice - priznajem ja ju tako nisam izvodio niti vježbao već sam se putanjom strogo držao iscrtane linije na poligonu misleći da je to ono što me vodi u krug vlasnika A kat.    :(

Inače nisam se ni u najluđim snovima nadao da ću pasti na poligonu  :palacdolje:
 
Meni je moj instruktor rekao da osmicu moram raditi unutar crti, a ne tocno po crti.. Neznam, mozda je kod vas drugacije....  :misli: :misli:

I kad sam bas polagao poligon, takoder su mi cunjevi bili na cca par cm od crte, ali ja sam vozio mozda koji 10 cm od crte... I sve bilo oke... Sad me ovo zbunilo...  :misli:
 
marac56 said:
Meni je moj instruktor rekao da osmicu moram raditi unutar crti, a ne tocno po crti.. Neznam, mozda je kod vas drugacije....  :misli: :misli:

I kad sam bas polagao poligon, takoder su mi cunjevi bili na cca par cm od crte, ali ja sam vozio mozda koji 10 cm od crte... I sve bilo oke... Sad me ovo zbunilo...  :misli:

Ovak idem u autoškolu koja koliko sam skužio nema dugu tradiciju ni specijalizirane instrukrore za A kat tako da mi poslije ispita ni moj instruktor nije znao definirati pravilno izvedenu osmicu  :misli:
On mi je samo govorio ma ide to tebi dobro.., "moš pobjeć sa crte malkoc (10 cm) van ili unutra i to će ispitivač tolerirat - al kad je ovaj postavio čunjeve na crtu ja si mislim pa gdje je tih 10 cm koji su bili spominjani  :?
Malo sam pronjuškao po netu i nisam ni ja nigdje našao  :misli:
Kažem kad sam ju vježbao on je bio super zadovoljan (a i ja)i govorio je samo "nikud sa crte" ak mi pobjegne crta - pad...  i ja sam se držao crte i to uvježbao ali čunjevi su me ubili u pojam  :? :?

Da sam znao da je ova ucrtana putanja (linija označena brojevima) ono što se traži tj da su krugovi samo "vanjski rub" onda bi se i ja odvojio od crte desetak centi i tako pičio al ja sam se stalno trudio da mi crta ne pobjegne ispod kotača a tamo gdje je čunj (6 mjesta) sam trzao upravljačam da ga ne dotaknem a to je na kraju rezultiralo novim uplatnicama :(

Edit:

Ipak sam pronašao odgovor
http://www.hak.hr/media/77577/program_vi_nn_155_2008_web.pdf
Na strani 10 - ucrtana je putanja - ne treba voziti po crti već unutar kruga  :misli:

Koji sam ja luzer a bogami i moj instruktor....  :mrgreen:

...a možda instruktor i nije, +3 sata dodatne vožnje, + još jedan ispitni sat  :neznam:

 
bome ih ima svakakvih u tim autoskolama..    :?

polagao sam pred par mj. u osmicu sam ulazio i izlazio tamo gdje je na slici oznacen izlaz. cunjeve nisam imao postavljene a bome ni ispitivac nije bio bas blizu da vidi jel gazim crtu. nije bilo tocno odredjeno gdje se mora vozit. mogao sam uz samu crtu, ili raditi sto manji krug. glavno da ne gazim crtu i da ne spustim nogu.  znaci udjem u lijevi krug i krecem u lijevo, napravim 2 osmice i izadjem na isto mjesto van.

ako je neki ok instruktor trebao bi mu spomenut da si pao zbog njegovih gluposti i neznanja te probat nekako sredit te dodatne sate. jbg,nije to mala lova..   :|
 
..ja.. said:
bome ih ima svakakvih u tim autoskolama..    :?
Izgleda :?
ako je neki ok instruktor trebao bi mu spomenut da si pao zbog njegovih gluposti i neznanja te probat nekako sredit te dodatne sate. jbg,nije to mala lova..   :|
Isprintao sam si ovaj pdf pa ću ga ponijet na dodatne sate da ga naučim kak da obučava kandidate  :anger:

bio sam u depri zbog svega a sad postajem ljut  :boss:

Mislim da niko nije pao zbog glupljeg razloga, mogu si mislit šta je mislio ovaj ispitivač o meni a i o mom instruktoru  :?
- dva puta se guzim na crti i borim sa čunjevima u milimetar umjesto da se fino otpeljam unutar kruga  :bonk:

ojebemti...
 
Instruktor ti je trebo objasnit da je crta granica i da unutar crte mos radit osmice. Osmice su najveca pljuga za odradit, samo drzis lagano gas bez trzanja i to je to.
 
Ja sam polagao sa svojim motorom i nije bilo teoretske mogucnosti osmice odraditi unutar oznaka (jednostavno ne mozes Ra smotati toliko) pa je osima bila dosta veca. To da mora biti unutar crte prvi put cujem  :palacdolje:
 
Ja sam polago sa XJ6 i radil sam osmice pol metra od crte unutra. Sa cbr-om neznam kak bi to ispalo haha moral bum jedan dan otic isprobat bas me zanima.
 
cRuNk said:
Ja sam polagao sa svojim motorom i nije bilo teoretske mogucnosti osmice odraditi unutar oznaka (jednostavno ne mozes Ra smotati toliko) pa je osima bila dosta veca. To da mora biti unutar crte prvi put cujem  :palacdolje:


To je teorija za motocikle od prije pola vijeka koja nije izmijenjena,nijedan R nema tako veliku mogućnost da smota.
 
istruktor ti je potpuno krivo govorio. ipak pitaj ga po čemu su ocrtavali osmicu? od kada su zakonom propisali polaganje na puno jačim motorima i osmica se tolerira veća...
 
Nekad je bilo bitno samo da motor ima brzine...Ja sam recimo poligon polaga na Tomosu bt50...Nije baš lako s motorom od cca 180 kg+ tekučine uz mali kut zakretanja volana radit te osmice.
 
marac56 said:
Meni je moj instruktor rekao da osmicu moram raditi unutar crti, a ne tocno po crti.. Neznam, mozda je kod vas drugacije....  :misli: :misli:

I kad sam bas polagao poligon, takoder su mi cunjevi bili na cca par cm od crte, ali ja sam vozio mozda koji 10 cm od crte... I sve bilo oke... Sad me ovo zbunilo...  :misli:
isto tak,vozila unutar krugova,čunjevi bili malo izvan krugova,polagala A prošle godine na "priručnom"poligonu kod kockice u Zg a trebala na strojarskoj
 
jolly the roger said:
s tenerkom se radi osmica bez problema, i to debelo unutar crte 8)

Sa bilo kojim endurom te klase 8)
 
bitno ti je NE dodavati gas i garantirano možeš odvesti osmicu na svakom motoru. sjedi uspravno i koljeno pružit!
 
majketi pa kakva je to autoškola i instruktor ako ti on ne zna reći kako se ispravno radi? i zašto ti nije stavljao čunjeve dok ste vozili sate vježbanja nego samo ti na ispitu stavili? pa da unutar crta :LOL: osmica je osmica, to zna i djete koje vozi biciklu ispred kuće

koliko ja vidim tebe je samo sjebalo to što si vježba bez čunjeva i bia u zabludi da moraš strogo pratit neke 'crte', svašta i gotovo

svaka čast tvom instruktoru (y)
 
SpoRRa said:
Osmice su najveca pljuga za odradit, samo drzis lagano gas bez trzanja i to je to.
:mrgreen:

Fora je što je ispitivač prvo tražio da preguram motor nekih 6-7 metara
a slijedeća stvar su bile osmice i tu roknem - dobro da nisam pao odmah na guranju motora  :LOL:
 
Grangers said:
:mrgreen:

Fora je što je ispitivač prvo tražio da preguram motor nekih 6-7 metara
a slijedeća stvar su bile osmice i tu roknem - dobro da nisam pao odmah na guranju motora  :LOL:

standardna procedura :wink:
-ajd sretno ti bilo drugi put, a sad na trening! :mrgreen: