Pravilno izvođenje osmica na poligonu - za ponavljača :(

nikad ni nece biti,to ce ostati zagonetka za vjeke vjekova.

milijun tema na forumu kako podmazati i ocistiti lanac,i tako u krug idemo.🤣

jbg sta ces,takvi smo mi balkanci-specijalci.:mrgreen:
 
Mene je to doziranje, kuplung-gas, ubijalo...a najveći problem mi je bio strah da ne flisnem, kada bih usporila, pa mi je noga malo-malo letila na pod...i tako do sat vremena prije ispita...dok mi instruktor nije poštelao ler gas. Doslovce sam preletila osmicu, bez da sam trepnula.
Ps. Glava i pogled usmjeren, OBAVEZNO što dalje, u točku do koje želiš doći (bar pola kruga). Ne u pod. Ne ispred sebe.
 
Prekasno sam vidio temu, vidim da je već počela zajebancija.

Problem u položaju desne ruke pri skretanju u desnu stranu ti je možda jer prečvrsto i prefiksirano držiš gas. Pokušaj malo olabaviti s tim stiskom, bit ćeš opušteniji u gornjem dijelu tijela i lakše ćeš moći dozirati gas. A što se tiče tog lera... to je možda teška zadaća za početnika... nemoj ga držati full u leru, nego odvrni gas za milimetar, tek da osjetiš da nije čisti ler. To je dovoljno da gura motor naprijed i ako budeš trebao dodavati gas, neće ti trzati i cukati kao da je u čistom leru. Probaj, razlika je ogromna.

Kočnica - svakako zadnja i samo zadnja. Da ne pišem zašto sad, razloga je nekoliko.

Ima toga još koliko hoćeš.... Iz dosade ponekad radim osmice ispred kuće na cesti, širina je 6 metara. Hoću postaviti HR rekord, ispod 30 sekundi 5 osmica. :mrgreen:

Da kažeš odakle si, vidiš koliko je znalaca, možda bi ti netko pomogao uživo.
 
  • Like
Reactions: filip989 and Luke
ispravio sam.:mrgreen:

zezam te ja,sretno ti bilo,samo polako korak po korak,i sa vremenom ces nauciti sve.😁👍
Jos jedan zarez ispred "sinko" i razmak iza zareza, onda bu dobro 😁

Hvala. Kuzim ja da je nekima od vas koji ste polozili prije x godina ovo sve smijesno i nepotrebno, al meni su pomogli savjeti i trebala mi je samo ta nijansa da to savladam. Konkretno, jaja na tank i uprijet se kontra nogom o nogar mi je popravilo to sta je falilo i za pol sata na prvoj iducoj voznji vise nisam imao problema. Da sam pitao prije par tjedana, kostalo bi me 3 strane foruma, a ovak me kostalo 3 strane plus soma kuna ibera autoskoli i hak-u. Tak da je sve stvar kuta gledanja 😉

Ziv bio!
 
znaci ima pomaka? bravo
Sad ide desna strana bez brige, ko i lijeva. Radim si setove po 5-6 krugova, sad si vise tu i tamo namjerno ubacim neku gresku - krivo udjem, presporo il tak nesta pa da vjezbam i ispravljanje ako nesta zajebem. Krecem u osmicu cim blize ulazu u krug, tak da imam mozda pol metra-metar za ubrzanje do rusanja u desnu stranu. Tak da nema sanse da na ispitu opet udjem presporo. Probao sam i dodat gasa malo kroz citavu vjezbu, al nema potrebe vise pa necu sad forsirat.

Glavu me malo jebe zakrenut komplet prema sredini, al dobro, ide i bez toga. Skuzil sam da mi pomogne i nadvit se nad tank i malo prema unutarnjem retrovizoru. Sve u svemu, kak sam reko, trebalo mi je tih par nijansi da to sjedne.
 
Ipak je istina. Kompletni si retard.
Gledajući tvoje komentare po ostalim postovima, primjetia sam da si dosta nesiguran u sebe i da motori nisu za tebe,ali sad kad mladog dečka kreneš sprdati, imaš veliki minus.
Sjedi 1.
To su ti veliki bajkeri.
 
Ipak je istina. Kompletni si retard.
Gledajući tvoje komentare po ostalim postovima, primjetia sam da si dosta nesiguran u sebe i da motori nisu za tebe,ali sad kad mladog dečka kreneš sprdati, imaš veliki minus.
Sjedi 1.
hvala lijepo na uvredama,moonshield skola,frajeri na tipkovnici,uzivo picke.
 
  • Haha
Reactions: zaprudanec and Paf