djuka007
Well-known member
Dakle akumulator star cca 1,5 g (mislim da je nitro, nisam siguran provjeriti ću ćim se vratim s posla, siguran sam samo da je zamjenski) na motoru koji se više manje vozi cijelu godinu, a čim stoji duže od 5 dana na kvalitetnom je pametnom punjaču, je prazan :misli: :? :angry:
Motor je u garaži sa centralnim grijanjem dakle na toplom i samo zadnjih cca 20 dana nije bio na punjaču te nije vožen. Garancija na akumulator je naravno istekla prije nekih 6 mjeseci. Jutros prazan da ne može zaverglati više od 1,5 sekundi. Prije ovoga nikad nikakvih problema.
Kako biti siguran nakon ponovnog punjenja da se nešto slično neće dogoditi samo par stotina kilometara od kuće???
Što je još moguće učiniti osim navedenog za održavanje akumulatora, a da se ne skida svakih 5 dana????
Motor je KTM 990 SMT dakle dvocilindraš velike kompresije.
S druge strane skuter 250 ccm mjesecima stoji na vanjskoj temperaturi i svakih cca 2 mjeseca pali nakon kraćeg verglanja i tako već godinama...
Motor je u garaži sa centralnim grijanjem dakle na toplom i samo zadnjih cca 20 dana nije bio na punjaču te nije vožen. Garancija na akumulator je naravno istekla prije nekih 6 mjeseci. Jutros prazan da ne može zaverglati više od 1,5 sekundi. Prije ovoga nikad nikakvih problema.
Kako biti siguran nakon ponovnog punjenja da se nešto slično neće dogoditi samo par stotina kilometara od kuće???
Što je još moguće učiniti osim navedenog za održavanje akumulatora, a da se ne skida svakih 5 dana????
Motor je KTM 990 SMT dakle dvocilindraš velike kompresije.
S druge strane skuter 250 ccm mjesecima stoji na vanjskoj temperaturi i svakih cca 2 mjeseca pali nakon kraćeg verglanja i tako već godinama...