vickodu said:A sto ces s ukucanim brojem na sasiji :misli:
Pranja said:Odrezati taj dio i zavariti na švabu.
ivos11 said:Pozdrav!
razbio sam svog xxa i zanima me jel mogu dovesti iz njeme xx i samo prebaciti plocicu sa brojem sasije na njega
mate said:Gdje su te zlatne 90-te kad si u Bosni mogao normalno upisati broj šasije koji je tvornički ukucan, takozvani prijenos vlasništva bez vlasnika.
Oduvijek bježim od tih PP brojeva, prije ili kasnije ispadne pizdarija, bilo na granici, rutinskoj kontroli i obavezno pri prodaji.
meni pada na pamet prilikom kupovine vozila staviti preko toga prozirnu foliju (onu kaku koriste za zaštitu od kamenčića) ili neki plexi montirat... :misli:dovla said:KAko pobjeć kad sad na tehničkom vade mast i ako je samo jedno slovo nevidljivo/oštećeno možeš se slikat.. I ajmo po PP broj..
bob the biker said:meni pada na pamet prilikom kupovine vozila staviti preko toga prozirnu foliju (onu kaku koriste za zaštitu od kamenčića) ili neki plexi montirat... :misli:
ili ih češće provjeravati pa sprejem i šmirglom osvježavati
Uzmes ram od tog svabe i na tehnickom ga uneses umjesto originala.Obavezno ponesi kupoprodajni ugovor ili racun za ram, kao i saobracajnu od novog rama.ivos11 said:Pozdrav!
razbio sam svog xxa i zanima me jel mogu dovesti iz njeme xx i samo prebaciti plocicu sa brojem sasije na njega
ICE TIGER said:Uzmes ram od tog svabe i na tehnickom ga uneses umjesto originala.Obavezno ponesi kupoprodajni ugovor ili racun za ram, kao i saobracajnu od novog rama.
I rama je rezervni dio kao i motor. Ko ti brani da ih mijenjas. Po zakonu je ionako zabranjeno ravnati ram, ako to ne rade specijalne firme koje imaju sertifikate za taj posao.
ICE TIGER said:Uzmes ram od tog svabe i na tehnickom ga uneses umjesto originala.Obavezno ponesi kupoprodajni ugovor ili racun za ram, kao i saobracajnu od novog rama.
I rama je rezervni dio kao i motor. Ko ti brani da ih mijenjas. Po zakonu je ionako zabranjeno ravnati ram, ako to ne rade specijalne firme koje imaju sertifikate za taj posao.