prebacivanje broja sasije

ivos11

New member
Pozdrav!

razbio sam svog xxa i zanima me jel mogu dovesti iz njeme xx i samo prebaciti plocicu sa brojem sasije na njega
 
A sto ces s ukucanim brojem na sasiji  :misli:
 
Pranja said:
Odrezati taj dio i zavariti na švabu.  :mrgreen:

Onda nek ustedi novce za ramu i mazne xx-a negdje, skine ramu i napravi isto - kaj se zakona tice, sve je to tu negdje  :mrgreen:


ivos11 said:
Pozdrav!

razbio sam svog xxa i zanima me jel mogu dovesti iz njeme xx i samo prebaciti plocicu sa brojem sasije na njega

Odi u najblizu stanicu za teh. pregled i tamo bi ti trebali dati informaciju koja te zanima, u najgorem slucaju, uputit te na pravu adresu
 
Što se tiče brojeva šasije imao sam situacija zadnjih par mj.. Nije ovakav slučaj u pitanju ali..
Na nekoliko teretnih vozila korodirao br šasije i ne vide se dobro brojevi. Podnosi se zahtjev u mupu za novim ukucavanjem te nakon toga izlazi inspektor na teren u očevid. Onda u stanicu za teh. na ukucavanje. Najveće sranje od svega što se ne mogu ukucati stari brojevi već novi i to ne karakteristični za određenu marku vozila (man počinje s MAH i slično) već neki mupovi koji nemaju veze s ničim. I onda recimo za koju god trebaš neke dijelove koji se traže naravno po br šasije možeš se slikat. Propala mi jedna prodaja vozila u inozemstvo jer kad su ljudi došli i htjeli provjeriti vozilo po broju šasije neugodno su se iznenadili. Pa ti strancu objašnjavaj što se zapravo dogodilo i da nije nikakva mućka...  :palacdolje:
 
Gdje su te zlatne 90-te kad si u Bosni mogao normalno upisati broj šasije koji je tvornički ukucan, takozvani prijenos vlasništva bez vlasnika. :mrgreen:

Oduvijek bježim od tih PP brojeva, prije ili kasnije ispadne pizdarija, bilo na granici, rutinskoj kontroli i obavezno pri prodaji.
 
mate said:
Gdje su te zlatne 90-te kad si u Bosni mogao normalno upisati broj šasije koji je tvornički ukucan, takozvani prijenos vlasništva bez vlasnika. :mrgreen:

Oduvijek bježim od tih PP brojeva, prije ili kasnije ispadne pizdarija, bilo na granici, rutinskoj kontroli i obavezno pri prodaji.

Ne mozes ti iz Bosne, Bosna nikad iz tebe  :mrgreen:
 
KAko pobjeć kad sad na tehničkom vade mast i ako je samo jedno slovo nevidljivo/oštećeno možeš se slikat.. I ajmo po PP broj..
 
dovla said:
KAko pobjeć kad sad na tehničkom vade mast i ako je samo jedno slovo nevidljivo/oštećeno možeš se slikat.. I ajmo po PP broj..
meni pada na pamet prilikom kupovine vozila staviti preko toga prozirnu foliju (onu kaku koriste za zaštitu od kamenčića) ili neki plexi montirat...  :misli:
ili ih češće provjeravati pa sprejem i šmirglom osvježavati  :mrgreen:
 
bob the biker said:
meni pada na pamet prilikom kupovine vozila staviti preko toga prozirnu foliju (onu kaku koriste za zaštitu od kamenčića) ili neki plexi montirat...  :misli:
ili ih češće provjeravati pa sprejem i šmirglom osvježavati  :mrgreen:

Nije loša ideja. U trgovini biciklima gotovo uvijek imaju prozirne folije za chainstay koje štite ramu od padanja lanca, i u ovoj situaciji mogu poslužiti.
Mogao bih to na Yamahi napraviti, premda je čelična rama a plastifikacije je sve manje i manje.
 
ovakve stvari ne objavljuješ na forumu,to se radi tiho a radi se (y)
 
ivos11 said:
Pozdrav!

razbio sam svog xxa i zanima me jel mogu dovesti iz njeme xx i samo prebaciti plocicu sa brojem sasije na njega
Uzmes ram od tog svabe i na tehnickom ga uneses umjesto originala.Obavezno ponesi kupoprodajni ugovor ili racun za ram, kao i saobracajnu od novog rama.
I rama je rezervni dio kao i motor. Ko ti brani da ih mijenjas. Po zakonu je ionako zabranjeno ravnati ram, ako to ne rade specijalne firme koje imaju sertifikate za taj posao.
 
ICE TIGER said:
Uzmes ram od tog svabe i na tehnickom ga uneses umjesto originala.Obavezno ponesi kupoprodajni ugovor ili racun za ram, kao i saobracajnu od novog rama.
I rama je rezervni dio kao i motor. Ko ti brani da ih mijenjas. Po zakonu je ionako zabranjeno ravnati ram, ako to ne rade specijalne firme koje imaju sertifikate za taj posao.

možda to kod vas tak prolazi, ali kod nas ne rista...

:police:
 
ICE TIGER said:
Uzmes ram od tog svabe i na tehnickom ga uneses umjesto originala.Obavezno ponesi kupoprodajni ugovor ili racun za ram, kao i saobracajnu od novog rama.
I rama je rezervni dio kao i motor. Ko ti brani da ih mijenjas. Po zakonu je ionako zabranjeno ravnati ram, ako to ne rade specijalne firme koje imaju sertifikate za taj posao.

Šasija je rezervni dio samo ako nema broja. Ovo nije taj slučaj.