Prednosti i mane Runner 180 SP (General Topic)

smmania

New member
zanimale bi me prednosti i mane gilere runnera 180 pa molim vlasnike da navedu najcesce probleme  ,i [ta se vi[e isplati sr 150 il sp 180:wink: :wink:


______
EDIT: Editiran naslov. Ova tema se razvila u prilicno kontruktivnu temu o Runneru SP 180, pa bi mogla i nositi naziv "General topic" (y)
 
sp 180 ali teško ćeš naći sačuvanu jer je to 2T mašina i tu se mašinu voli pržiti,a što se tiče sr150 to ćeš možda naći u bolje stanju mada nije ni ona loša
 
2t smrdi to mu je po meni najveća mana NHF

mislim da je isplativo uzeti sp sa zgaženom mašinom i na novo složiš klip cilindar radilicu i ležajeve i znaš na čemu si (y)

znam ti jedan takav za 6tkn pa javi ako te zanima
 
biži od 2t motora to ti se kvari i kratko traje ako ga planirš gazit al je zato odlićan za na kolo i pizdarije jer ima snage i nije težak
 
exfreerider said:
2t smrdi to mu je po meni najveća mana NHF

mislim da je isplativo uzeti sp sa zgaženom mašinom i na novo složiš klip cilindar radilicu i ležajeve i znaš na čemu si (y)

znam ti jedan takav za 6tkn pa javi ako te zanima

pa koliko bi me doslo slaganje masine na novo? :misli: :misli:
 
budi pametan uzmi VXR i stavi mu garnituru 210 širi karburator i variomat i imat češ pre brz motor i dugotrajan i isto re ispadne oko 4500kn
 
torrent said:
o cem ti pricas? 10tkm?

ako nisi upucen u nesto nemoj bezveze baljezgat!

Nisam baš 2t expert pa me ispravi ako sam nešto krivo rekao :wink:
 
Prednosti i mane cvaje 180!? Uh... i jednih i drugih ima puno.  :wink: Ovako, ja sam svojega kupio sa nekih 16-17tkm na satu. Sada ima 28 500km. Dosta sam toga prosao sa njim i vrlo mi je prirastao srcu. I nakon kupnje XT-a odlucio sam ga zadrzati ako financije dopuste. Eto, nekako sam progurao sve to i imam ga jos uvijek. Svako toliko mi opet dođe gust da odem đir s 2T. Prednosti? Po meni, prekrasan zvuk 2T (marmita nije nuzno potrebna, vec prepoznatljiv zvuk cvaje vece kubikaze), nacin razvijanja snage (vozio sam dosta i VXR-a, puno mi vise pase cvajo), performanse (među brzima u klasi 250 4T), relativno jednostavna masina, brdo polovnih dijelova + puno toga pase sa ostalih modela iz grupacije, recimo to tako i dugi servisni intervali (ovo pojasnim malo kasnije), itd.

Nedostaci: Potrosnja (ulja i benge) na prvom mjestu. Instalacije na drugom mjestu. Stari Runneri ne vole vlagu nikako, česte su musice sa strujom, prekidacima, elektropokretacem i slicnim elektro-glupostima. Velika vjerovatnost krađe (dijelovi ili sve) ukoliko nije "na oku" je isto mali problem.

To je bilo onako ugrubo i generalno. Sad cu napisati neke moje dojmove iz mojih 12ak tkm druzenja sa modelom SP180. No, prije toga, evo par linkova, posto je stari SP postao vrlo trazen u zadnje vrijeme:

1. http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,105416.0.html

2. http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,104278.0.html - - - - > tu ima malo vise o tome

Uglavnom, u tih 10 ili 12 tkm ili koliko vec, potrosnja je predstavljala dosta velik problem, SP se cesto castio sa nekih 10-11l/100km + ulje (Agip Ful Sintetic - City Hi-Tech - 85kn litra), dok mi kasnije serviser nije postelao karburator, pa se sada potrosnja krece između 4,5 i 6 litara, najcesce. Pouzdanost masine - uzorna. Ona jedina nije stvarala probleme iako se moj cvajo blizi brojci od 30 000 km. Struja, odnosno kratki spoj na instalacijama me pustio jednom na cesti (kurbla je majka  8) ), drugi put je to bio kvar kompletnog paljenja (cca. 700kn), a plus to, akumulator je dao svoje ovu zimu (280kn). Uglavnom, bar po meni, struja je problem, masina dosta pouzdana kao i radilica. Servisni interval? Pa ovako... u tih km koliko sam prije napisao mjenjano je ovako:

- 3x rolice (2x 15.2 Piaggio, 1x Polini 13.2; ove Polini su se meni pokazale super, start osjetno bolji, krajnja ista)
- 2x remen (oriđiđi Piaggio)
- 1x akumulator Piaggio, 1x paljenje
- 1x raznorazni ležajevi
- zadnji disk jednom, zadnje pakne 2-3 puta, prednje nijednom ili mozda jednom, + ulje u kocnicama 8)
- spuzva filtera zraka jednom (bila Malossi, stavio kasnije Piaggio, razlika nikakva)
- mozda jos nesto, proslo je dosta vremena, ali otprilike to je to...

E sad, ima jos jedan problem. Tesko je naci ocuvanog 2T Runnera, ali moguce je. Samo treba biti strpljiv i kod kupovine naculiti oci i usi (zvukovi u masini/prijenosu, plastike i sl.) Jos nesto, izbjegavaj home made ofarbane Runnere, zato jer uglavnom ta lijepa boja skriva pad ili ukradene plastike. Ima iznimaka, ali malo. Ako te jos nesto zanima, pitaj.  (y)
 
smmania said:
ma ipak mislim da je sr 150 kvalitetniji

U osnovi slicne masine ako se ne varam, s tim da je SR-ka AC (zracnjak), a Runner LC, nemozes (bar po meni) pogrijesiti ni s jednim. Ja sam navikao tu u Istri na Runnere jer ih u Puli ima masu, a recimo SR-ki 150 jedna ili dvije.

Obadvoje su legende i skuterasi ce se okretati za njima. Za 5-6 god. ces i jedne i druge moci nabrojati na prste jedne ruke.

Dali je Aprilia kvalitetnija, neznam. Nisam ju vozio i necu reci nista po tom pitanju. Nemam puno iskustva s tom Apriliom upravo zbog vrlo malog broja istih u ovim prostorima. Dali ih ima puno vise ocuvanih u oglasniku - ima, to je cinjenica. Skuter mi je također vrlo lijep. Puno dijelova ako se ne varam pase i na SP-a i na SR-ku.

Ti odluci sto zelis. Obadvoje su meni osobno OK, s tim da je ako se ne varam SP nesto brži. Iako, to je osim izgledom, vrlo slicno.  (y)
 
Prednosti SP180 :

- za male novce se slozi da ide jakoooo dobro
- startan, zivcan skuter

Nedostatci SP180 :

- veca potrosnja od vxr 200ccm za 1-2l /100km + ulje
- zvuk
- relativno kratki servisni intervali + kratkotrajnija termo grupa
- lose izvedena radilica koja pri cca 30 000km puca usljed zamora materijala i torzionog naprezanja na zarezu ispred kalote variomata
- mono amortizer otraga

To je uglavnom to...

Treba pripaziti da se ne uzimaju noname lezajevi za radilicu koje prodaju u piaggio ducanima pod orginal piaggio lezajeve, to je sranje koje vrlo brzo odlazi, najbolje uzeti pouzdane i provjerene marke kao sto su NTN japan, SKF, FAG...

Ako skuter kao serijala trosi preko 6L na 100km onda nije postelan!!! Kao serijala nebi smio trositi preko 6L zestoke voznje!!! (meni osobno na 24tm karburatoru i polini gljivi je trosio oko 6.5L sportske voznje)
 
Prednosti SR150 AC

- jednostavnija masina nego 180LC
- jednostavnije odrzavanje

Nedostatci SR150AC

- slabija masina nego 180LC
- cijena dijelova masine je ista kao i kod 180LC (osim termo grupe)
- otraga je bubanj kocnica koju je potrebno (po volji vlasnika) preraditi u disk  (y)
 
slabija masina sr150 nasparam sp180 se rijesava ugradnjom 172ccm kita(2200kn kod nas)
prebacivanje u disk nije problem, "skoro" pa plug&play, ali je problem nabavit dijelove za prebacit,
dijelova za obje masine nije problem nac, ak ti sta bude trebalo od dijelova za masinu, ja imam mase toga