Prednosti i mane cvaje 180!? Uh... i jednih i drugih ima puno. :wink: Ovako, ja sam svojega kupio sa nekih 16-17tkm na satu. Sada ima 28 500km. Dosta sam toga prosao sa njim i vrlo mi je prirastao srcu. I nakon kupnje XT-a odlucio sam ga zadrzati ako financije dopuste. Eto, nekako sam progurao sve to i imam ga jos uvijek. Svako toliko mi opet dođe gust da odem đir s 2T. Prednosti? Po meni, prekrasan zvuk 2T (marmita nije nuzno potrebna, vec prepoznatljiv zvuk cvaje vece kubikaze), nacin razvijanja snage (vozio sam dosta i VXR-a, puno mi vise pase cvajo), performanse (među brzima u klasi 250 4T), relativno jednostavna masina, brdo polovnih dijelova + puno toga pase sa ostalih modela iz grupacije, recimo to tako i dugi servisni intervali (ovo pojasnim malo kasnije), itd.
Nedostaci: Potrosnja (ulja i benge) na prvom mjestu. Instalacije na drugom mjestu. Stari Runneri ne vole vlagu nikako, česte su musice sa strujom, prekidacima, elektropokretacem i slicnim elektro-glupostima. Velika vjerovatnost krađe (dijelovi ili sve) ukoliko nije "na oku" je isto mali problem.
To je bilo onako ugrubo i generalno. Sad cu napisati neke moje dojmove iz mojih 12ak tkm druzenja sa modelom SP180. No, prije toga, evo par linkova, posto je stari SP postao vrlo trazen u zadnje vrijeme:
1. http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,105416.0.html
2. http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,104278.0.html - - - - > tu ima malo vise o tome
Uglavnom, u tih 10 ili 12 tkm ili koliko vec, potrosnja je predstavljala dosta velik problem, SP se cesto castio sa nekih 10-11l/100km + ulje (Agip Ful Sintetic - City Hi-Tech - 85kn litra), dok mi kasnije serviser nije postelao karburator, pa se sada potrosnja krece između 4,5 i 6 litara, najcesce. Pouzdanost masine - uzorna. Ona jedina nije stvarala probleme iako se moj cvajo blizi brojci od 30 000 km. Struja, odnosno kratki spoj na instalacijama me pustio jednom na cesti (kurbla je majka 8) ), drugi put je to bio kvar kompletnog paljenja (cca. 700kn), a plus to, akumulator je dao svoje ovu zimu (280kn). Uglavnom, bar po meni, struja je problem, masina dosta pouzdana kao i radilica. Servisni interval? Pa ovako... u tih km koliko sam prije napisao mjenjano je ovako:
- 3x rolice (2x 15.2 Piaggio, 1x Polini 13.2; ove Polini su se meni pokazale super, start osjetno bolji, krajnja ista)
- 2x remen (oriđiđi Piaggio)
- 1x akumulator Piaggio, 1x paljenje
- 1x raznorazni ležajevi
- zadnji disk jednom, zadnje pakne 2-3 puta, prednje nijednom ili mozda jednom, + ulje u kocnicama 8)
- spuzva filtera zraka jednom (bila Malossi, stavio kasnije Piaggio, razlika nikakva)
- mozda jos nesto, proslo je dosta vremena, ali otprilike to je to...
E sad, ima jos jedan problem. Tesko je naci ocuvanog 2T Runnera, ali moguce je. Samo treba biti strpljiv i kod kupovine naculiti oci i usi (zvukovi u masini/prijenosu, plastike i sl.) Jos nesto, izbjegavaj
home made ofarbane Runnere, zato jer uglavnom ta
lijepa boja skriva pad ili ukradene plastike. Ima iznimaka, ali malo. Ako te jos nesto zanima, pitaj.