preporuka lanca za KLE

2W

Active member
Pitanje za Strašila i ekipu !

Evo moji lanac i lančanici su na cca. 28000km ! Lanac mogu otpisati jer prijašnji vlasnik nije baš to održavao , ali lančanici su OK !
Dobro , sve se minja u kompletu to se zna ali zanima šta mislite o sljedečem !
Da li je prihvatljivo , na dobre (ali ne nove) zupčanike staviti recimo lanac iste čvrstoče ali jeftiniji bez oringova pa to uz dobro održavanje potrošiti do kraja !
JBG nije neka pila , već KLE od 45 KS i vozi se više nego umjereno !
Vidim da na tržištu ima lanaca za KLE bez oringova koji JBG nisu od cukra pa da će odma pukniti , a nisu ni skupi toliko da se ovo ne isplati probati ! ( A i moš ga oprat u čemu god očeš kako bog zapovida )

POZZ ! :cool:
 
2W said:
JBG nije neka pila , već KLE od 45 KS i vozi se više nego umjereno !
Vidim da na tržištu ima lanaca za KLE bez oringova koji JBG nisu od cukra pa da će odma pukniti , a nisu ni skupi toliko da se ovo ne isplati probati ! ( A i moš ga oprat u čemu god očeš kako bog zapovida )

Lance bez ringova koriste uglavnom cross motori, to ti neće dugo trajati, možda 3-4-5000 km najviše...
 
AnteK said:
Lance bez ringova koriste uglavnom cross motori, to ti neće dugo trajati, možda 3-4-5000 km najviše...

Ajmo na aukciju , da vidimo je li ko možda proša više i ima bolja iskustva sa lancem bez oringova !

Po mojoj logici trajnost lanca uvjetuju način vožnje , kvaliteta podmazivanja te kvantiteta nečistoča između tarnih površina !
Oring bi triba spriječiti ulazak nečistoča te zadržati mazivo što duže ! Opet po mojoj logici nečistoča šta ulazi kroz oringove u ekstremnim uvjetima se ne može opet samo tako isprati četkicom za zube kad lanac miruje , tj. dija te šporkice ne može zbog oringova vani !
Sad , ako lanac bez oringova redovito i temeljito peremo , te osiguravamo podmazivanje nije mi jasno samo 3-4000 km !
 
2W said:
Pitanje za Strašila i ekipu !

Evo moji lanac i lančanici su na cca. 28000km ! Lanac mogu otpisati jer prijašnji vlasnik nije baš to održavao , ali lančanici su OK !
Dobro , sve se minja u kompletu to se zna ali zanima šta mislite o sljedečem !
Da li je prihvatljivo , na dobre (ali ne nove) zupčanike staviti recimo lanac iste čvrstoče ali jeftiniji bez oringova pa to uz dobro održavanje potrošiti do kraja !
JBG nije neka pila , već KLE od 45 KS i vozi se više nego umjereno !
Vidim da na tržištu ima lanaca za KLE bez oringova koji JBG nisu od cukra pa da će odma pukniti , a nisu ni skupi toliko da se ovo ne isplati probati ! ( A i moš ga oprat u čemu god očeš kako bog zapovida )

POZZ ! :cool:
nisam strašilo ali sam strašan :mrgreen:
Zavisi kolika je cijena tog lanca, no zašto ne? Lošiji tj jeftiniji lanac nije lošiji pa će puknuti već je lošiji jer se prije neravnomjerno razvuče. Stavi, održavaj, vozi i kad sve ode k vragu, uzmi novi komplet. Obično se preporuča mjenjati cijeli komplet samo iz razloga što obično lanac nije jeftin, a stavljanje novog lanca  na stare lančanike dodatno ubrzava trošenje skupog lanca (nisu isto formirani dosjedi itd....). Nemoj da brigaš.
 
2W said:
Ajmo na aukciju , da vidimo je li ko možda proša više i ima bolja iskustva sa lancem bez oringova !

Po mojoj logici trajnost lanca uvjetuju način vožnje , kvaliteta podmazivanja te kvantiteta nečistoča između tarnih površina !
Oring bi triba spriječiti ulazak nečistoča te zadržati mazivo što duže ! Opet po mojoj logici nečistoča šta ulazi kroz oringove u ekstremnim uvjetima se ne može opet samo tako isprati četkicom za zube kad lanac miruje , tj. dija te šporkice ne može zbog oringova vani !
Sad , ako lanac bez oringova redovito i temeljito peremo , te osiguravamo podmazivanje nije mi jasno samo 3-4000 km !

"Lanac DID 530NZ/120" evo već prevukao daleko preko 10.000 km i još uvijek ne pokazuje znake zamora ili istegnutosti  uz normalno održavanje.

http://www.motomike.eu/vertus/category/10108070306

 
evo može savjet što uzet.

motor je aprilia pegaso 650,
lanac bi savio na stare lančanike koji su još dobri,
spadam u kategoriju  "pare su problem"
motorom  ću napravit max 3000km...

Chain DC MZX Heavy Duty QX-Ring Gold  £ 119.70

£ 101.69​
£ 50.52​
£ 20.78​
Chain Regina OR O-Ring  £ 67.51


znači od 20 - 130 funti odnosno od 170 do 1100 kn

razmišljam ovom Izumi-u.
 
zwer_1982 said:
evo može savjet što uzet.

motor je aprilia pegaso 650,
lanac bi savio na stare lančanike koji su još dobri,
spadam u kategoriju  "pare su problem"
motorom  ću napravit max 3000km...

Chain DC MZX Heavy Duty QX-Ring Gold  £ 119.70

£ 101.69​
£ 50.52​
£ 20.78​
Chain Regina OR O-Ring  £ 67.51


znači od 20 - 130 funti odnosno od 170 do 1100 kn

razmišljam ovom Izumi-u.

Ako češ naručivati priko WEMOTO moran ti reči da su OK , jer sam već naručiva neke dilove priko njih ali manje više stvari od 20-30 funti zbog  carine ! Izumi je "krštena" tvornica sa tradicijom i kvalitetom i virujem Japancima više nego ikom drugom kad je riječ o kvaliteti proizvoda !
Sad stvar je tebe ako si spreman platiti jo carinu i PDV ako te "UHVATE" , jer zapamti uvoz u poštanskom prometu u slučaju PRAVNA prema FIZIČKA OSOBA se ne carini samo ako je vridnost ispod 160kn ! Probaj Kyoto , isto japanski proizvod pa ako je za 3-4000 km kao šta si sam reka , nikad ne znaš ! Ja ne znam ništa o KYOTO lancima , pa možda će se nači ode koji nešto zna o KYOTU !
 
2W said:
Ako češ naručivati priko WEMOTO moran ti reči da su OK , jer sam već naručiva neke dilove priko njih ali manje više stvari od 20-30 funti zbog  carine ! Izumi je "krštena" tvornica sa tradicijom i kvalitetom i virujem Japancima više nego ikom drugom kad je riječ o kvaliteti proizvoda !
Sad stvar je tebe ako si spreman platiti jo carinu i PDV ako te "UHVATE" , jer zapamti uvoz u poštanskom prometu u slučaju PRAVNA prema FIZIČKA OSOBA se ne carini samo ako je vridnost ispod 160kn ! Probaj Kyoto , isto japanski proizvod pa ako je za 3-4000 km kao šta si sam reka , nikad ne znaš ! Ja ne znam ništa o KYOTO lancima , pa možda će se nači ode koji nešto zna o KYOTU !

taj kyoto me užasno grize u oči, nekako mi se čini prejeftin makar mislim da bi bil i više nego dobar za moje potrebe...  trebalo bi ga probat!

vjerojatno ću uzet izumi-a samo zbog o-ringa.

inače imam i adresu u sloveniji tako da me ne muči pdv, doduše bit će mi u startu skuplje ali nema veze...

EDIT: na koju foru je ova tema završila u kawasaki-u, bila je u općenito i odnosila se na sve motore općenito što nije?
 
mogu u svrhu navedog ponuditi O-ring ORIGINALNI lanac od KTM 690 Enduro kako slijedi uz forumaški popust za keš....pa ako valja KTMu valja i KLEu

CHAIN O-RING 116 + RIVET LINK
Retail Price Inc VAT: 562,21kn
 
 
D.I.D CHAIN DID 530ZVMX-120 ja sam ga uzea za svoga KLE-a doša me je 800 kn i dobija sam garanciju na 25000 km. Čovik je reka da ga uredno održavam i da neće biti problema naj bolje ti je provozaj se do splita otiđi u Baće kraj hotela lav on će ti sredit motor najbolji je u ovim krajevima za KAWE
 
tck said:
D.I.D CHAIN DID 530ZVMX-120 ja sam ga uzea za svoga KLE-a doša me je 800 kn i dobija sam garanciju na 25000 km. Čovik je reka da ga uredno održavam i da neće biti problema naj bolje ti je provozaj se do splita otiđi u Baće kraj hotela lav on će ti sredit motor najbolji je u ovim krajevima za KAWE
normalno da si dobio tolku garanciju kad si stavio 2 broja jaći lanac nego što je potrebno....
 
Ovako, kupljen je kle 500., '05. godina, i trebalo bi zamijeniti lanac i lančanike. Može li mi netko preporučiti set s originalnim omjerom budući da ne znam koliko zuba ima prednji lančanik a koliko zadnji, pa da se ne zeznem pri kupovini. Netko tko je već odradio taj posao pa može preporučiti gdje u Zg što prije nabaviti potreban odgovarajući set. Unaprijed zahvaljujem na odgovoru!   
 
2W said:
Ajmo na aukciju , da vidimo je li ko možda proša više i ima bolja iskustva sa lancem bez oringova !

Po mojoj logici trajnost lanca uvjetuju način vožnje , kvaliteta podmazivanja te kvantiteta nečistoča između tarnih površina !
Oring bi triba spriječiti ulazak nečistoča te zadržati mazivo što duže ! Opet po mojoj logici nečistoča šta ulazi kroz oringove u ekstremnim uvjetima se ne može opet samo tako isprati četkicom za zube kad lanac miruje , tj. dija te šporkice ne može zbog oringova vani !
Sad , ako lanac bez oringova redovito i temeljito peremo , te osiguravamo podmazivanje nije mi jasno samo 3-4000 km !

evo ,ja napravih nekih 17500 km s običnim DID530NZ lancom bez oringa. Ali je sad gotov ,nepravilno rastegnut ,baš se grdo čuje  :mrgreen:
 
Pozdrav !!!

Da ne otvaram novu temu , pitati ću ode vlasnike KLE-a ili sl. motora kako im se motor ponaša na makadamu sa manjim prednjim zupčanikom !
Ode mi je bitno ono makadam jer bi volija ponajprije saznati kao se motor ponaša  :misli: pri otpuštanju gasa na makadamu  i ima li uopče smisla i svrhe stavljati na KLE-a manji prednji zupčanik za makadamsku vožnju !

Živili (y) (y) (y)
 
2W said:
Pozdrav !!!

Da ne otvaram novu temu , pitati ću ode vlasnike KLE-a ili sl. motora kako im se motor ponaša na makadamu sa manjim prednjim zupčanikom !
Ode mi je bitno ono makadam jer bi volija ponajprije saznati kao se motor ponaša  :misli: pri otpuštanju gasa na makadamu  i ima li uopče smisla i svrhe stavljati na KLE-a manji prednji zupčanik za makadamsku vožnju !

Živili (y) (y) (y)

Pitanje je poprilično bezveze, naime sa jednim zubom manje ponašat će se jednako na makadamu kao i na cesti. :mrgreen:
 
2W said:
Pozdrav !!!

Da ne otvaram novu temu , pitati ću ode vlasnike KLE-a ili sl. motora kako im se motor ponaša na makadamu sa manjim prednjim zupčanikom !
Ode mi je bitno ono makadam jer bi volija ponajprije saznati kao se motor ponaša  :misli: pri otpuštanju gasa na makadamu  i ima li uopče smisla i svrhe stavljati na KLE-a manji prednji zupčanik za makadamsku vožnju !

Živili (y) (y) (y)
imao sam Kle 500 2006 godine kupio novoga..nemaš nikakve svrhe...kle je trom i težak za bilo kakve življe makinacije po makadamu (y) ništa nedobivaš (y)
 
AnteK said:
Pitanje je poprilično bezveze, naime sa jednim zubom manje ponašat će se jednako na makadamu kao i na cesti. :mrgreen:

A šta ja znam , inače mi i na cesti zna zaplesati ako  malo falin sa kvačilon kad idem u niže brzine pa me čisto interesiralo je li to dosta izraženije sa prednjim manjim zučanikom s tim da na makadamu nema toliko gripa ka na cesti !
Nije neka stavka 100-njak kn pa čemo probati !