PREPORUKA

A iskreno meni se ne svidjaju njegove prerade jer previse vuku na "rat bike" inace upoznao covjeka kad je izlazio Sasa Tkalcevic iz  BigBrothera i frendovi su mi palili gume tamo :)
 
Imao sam zadovoljstvo pomnije pogledati preradu maraudera prikazanog na njegovoj stranici, čak ga i provozati i pridružujem se pohvalama. Svidilo mi se kako je rješio bočno pomicanje prednjeg lančanika, što je bilo neophodno radi jako široke zadnje gume.
:mrgreen:
 
vec dugo pratim sve sto se dogadja u vezi prerada i tuninga u hr. i vani. mogu reci da smo još jako daleko od ostalih..mislim da se ustvari radi o ukusu..i nažalost moram priznati da mi se svidja svaka 10 prerada u hrvatskoj. kad gledam francuze koja remek-djela rade svaka im čast.normalno da veliku ulogu ima novac.. kod djubreta mi se svidjaju vf-ka i marauder dok mi je ostalo tako-nije bas nesto.al nikako se nesmije zaboraviti da se oni trude i da im ide sve bolje.. (y)
 
I meni je vani ljepše nego doma.Nama je strano uvijek bilo IN dok smo naše gurali u stranu.
Fala bogu da je lova u pitanju ali treba onako nešto uraditi i sa malo love! (y)
 
Meni je djubre radio sic (pošto sam cijeli zadnji blatobran pomaknuo i spustio) i radio mi je fuziće. Zadovoljan sam sa radom, jedina zamjerka bi bila na fuziće. Možda je trebao uzet neki savijani materijal, ili staviti neku upornu šipku između lijevog i desnog. Završna obrada nije napravljena, jer sam ja forsirao, pa čovjek nije stigao. Ali da se čovjek trudi i radi, mora se priznat.
Uz sve to, mislim da je cijena i više nego prihvatljiva. Meni je naplatio sve zajedno 2000 kuna. A uzmimo samo za primjer da su produženi fuzići od Highway Hawka 3000 kuna. I to od nekakve šugave legure. Dok Djubre nosače radi od INOX-a. a fuziće tokari po vašoj želji iz aluminija.
 
Vam je ovo poznato?  :mrgreen: