preporuke za neznalicu(180 SP)

runner180

New member
imam serijskog 180SP pa bi ga malo "nadrkao" bez diranja termo grupe..
stavio bi neki variomat,kevlar remen i ak se da kaj dobiti poboljšao usis(ili kupio drugi)
još sam novi u tome sportu pa neznam ni sam između malossija i polinija..

gledao sam na ami-tradehttp://amitrade.hr/site/index.php?option=com_virtuemart&page=shop.browse&category_id=21&Itemid=68
pa me zanima kaj bi bilo najbolje stavit na scooter da se malo pojača snaga i šus.vidim ima speed control,ima kit control..koja je razlika?remen vele ljudi najbolje kevlar,kakvu oprugu kontrasta?jel se da kaj napraviti s prijnosom(primar sekundar ?)
može neki prijedlozi i savjeti di i kaj kupiti?

hvala

- runner ima svoju temu
- tehnička pitanja kao tema već postoji
- ima milion tema o termo grupama i auspusima



pa odgovore na svoja pitanja potraži u tim temama

 
ahohohohoh ajmo ovako,pitas sta je speed control a sta je kit speed control? pa jel vidis razliku? radi se odvije verzije variomata,sa 6 i sa 9 rolica, u ovom setu sta pise kit dobijes jos i remen,centralne sustice i male sustice za kvacilo...

sa kevlar remenom neces nista dobiti na performansama,njegova prednost je sta manje grije/rastegne u odnosu na serijski,a traje puno kraje....

sto se tice prijenosa tj. primara i sekundara,to odmah zaboravi,jer bez kita termo grupe to nemas sta ni gledati...

ako neces kit,onda stavi polini variomat i tvrde sustice na kvacilo...ali nema tu nekih performansi bez kita,radilice,auspuha,glave,karburatora...........................ima toga puuuuuuuno...........

sto se tice polini vs malossi,ma to je ista stvar i ovisi kako na sta naletis sto se tice zavrsne obrade...
 
Stavljanjem Malossi ili Polini termo grupe se dobije jako malo, ista stvar je i sa radilicom...kupovati radilicu ima smisla samo kod naturpijanih cilindara da bplje podnosi visoke kretaje te da ima povečanu kompresiju u karteru.
 
to kad se tunira onda se stavlja sve,pa sve skupa ima itekako smisla...ista stvar je i sa malossi/polini 209 za 4t,samo po sebi nisu nista puno bolji od serijskog 200,bolje je od serijskog normalno ali tek kad se sve ostalo stavi onda je to to...
 
Po meni, za every-day upotrebu dovoljno je:
> Malossi Multivar 2000 sportski variomat (cca. 1050,00 kn);
> Malossi utezi variomata 12,5g (dobiju se u paketu, inace kostaju oko 110,00 kn);
> bijela centralna opruga (dobije se sa variomatom);
> Piaggio originalni remen (cca. 290,00 kn);
> eventualno Malossi Red Sponge (cca. 50,00 kn).

Ako stavis Multivar, stavi odmah i novi remen odjednom.

Karburator pusti na miru, kao i primar i sekundar (jer ce se garantirano nesto sjeb** :mrgreen: ).
Kevlar remen po meni nije za every-day, vec samo za trke, razloge sam ponovio vec xy puta.
S njime neces dobiti nista na performansama, samo brigu dali ce puknuti prije ili poslije.
On pridonosi samo pri velikim vrucinama na odrzavanju performansi jer se ne rasteze kao serijski, ali to je zanemarivo.

I to je to.
Jer ako se ide dalje, onda ce tu biti vise sarafljenja nego voznje, a da ne govorimo koliko ce to novca kostati i koliko ce se cekati dijelovi.

Vjeruj mi, stavi ovo gore navedeno, i uzivaj! (y)
 
I još nešto sam zaboravio, vezano za kvačilo.

Mislim da nije potrebno prčkati po njemu (stavljati tvrđe suste), obzirom da je i serijsko prilicno agresivno, tako da mislim da bi se stavljanjem tvrđih sušti gradska voznja stani-kreni pretvorila u muku i za vozaca i za skuter, tj. kvacilo, sto bi prije ili poslije rezultiralo cvilenjem/struganjem pakni.

(naravno, sve ovisi od vozaca i nacina primjene, ali generalno govoreci, mislim da sam blizu istine :wink: )
 
a nije nista potrebno svaki skuter se moze vozit u potpuno serijskom stanju,ali uvijek moze bolje,pa tako i kvacilo,ugradnja sportskog kvacila ili na ovo serijsko kvacilo stavit tvrde sustice,biker4life prvo moras probati :wink:
 
malaguti said:
a nije nista potrebno svaki skuter se moze vozit u potpuno serijskom stanju,ali uvijek moze bolje,pa tako i kvacilo,ugradnja sportskog kvacila ili na ovo serijsko kvacilo stavit tvrde sustice,biker4life prvo moras probati :wink:

Probao sam voziti SP-a sa nijansu tvrđim susticama (neznam tocnu boju sustica, to je bilo 2007.).

Frend i ja smo ih ugradili na njegov SP 180 (2002), i imao sam priliku prvi ici na test voznju. :D 8)

Bolji start, ali prilicno gruba voznja u rezimu stani/kreni.

:wink:

Glede sportkog kvacila (Malossi) za svoj SP, pricao sam sa bmw_m5 o tome, dvoumio sam se, i na kraju ga nisam uzeo.
Mozda ga uzmem jednom prilikom, mada neznam. :misli: Ima vremena. Ovaj set-up sada je sasvim dovoljan.
 
http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,156196.0.html 8) ali netreba tebi na serijskom skuteru nikakvo kvacilo,ako hoces zivlji start onda samo stavi tvrde sustice :wink:
 
malaguti said:
http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,156196.0.html 8) ali netreba tebi na serijskom skuteru nikakvo kvacilo,ako hoces zivlji start onda samo stavi tvrde sustice :wink:

To je vrhunsko kvacilo, i naravno da bih ga rado udomio na svom SP-u, mada kazem - ti novci se mogu i puno pametnije uloziti kada govorimo o serijskom skuteru kao osnovi, a smijer ulaganja je primjerice sportski variomat. Razlika u cijeni nije velika, a dobro ustelan sportski variomat donijeti ce poboljsanje u svim rezimima rada, dok ce kvacilo poboljsati samo start.

Mada kazem - tko je malo više (mada se osjeti i na prvu) vozio VXR ('01-'05) i FXR/SP ('98-'03) zna kakva je razlika između ta dva kvacila. SP-ovo kvacilo je mnogo grublje i kao takvom nisam siguran da mu za svakodnevnu voznju trebaju tvrđe suste.

(y)
 
jel mi vjerujes da mi je ovo kvacilo najdrazi tuning dio,imam na firefoxu i runneru skuplji dijelova ali ovo kvacilo mi je posebno...

btw.na firefoxu imam malossi kvacilo,obicno sa tri sustice,ja ga imam oko 3 godine a kupio sam ga polovno,kvacilo je u nevjerojatno dobrom stanju i nema potrebe za zamjenom...
 
malaguti said:
jel mi vjerujes da mi je ovo kvacilo najdrazi tuning dio,imam na firefoxu i runneru skuplji dijelova ali ovo kvacilo mi je posebno...

btw.na firefoxu imam malossi kvacilo,obicno sa tri sustice,ja ga imam oko 3 godine a kupio sam ga polovno,kvacilo je u nevjerojatno dobrom stanju i nema potrebe za zamjenom...

(y)

---

To 2G kvacilo - se nudi i za 2T modele (SP 180) ili?
Koja je regularna cijena?
Cisto informativno. :wink:

---

Mada, mislim da opet dolazimo na pocetak. Jer, radilo se o tvrđim sustama na serijskom ili sportskom kvacilu, ili 2G kvacilu na kojem se tvrdoca, tj. tocka "kretanja" skutera rucno stela sa postojecim sustama, uvijek se radi o tome da povisujuci okretaje na kojima skuter krece, tj. regulirajuci to tvrdocom (obicno/sportsko) ili napregnutosti susti (2G), uvijek se radi o istome - ako skuter "hvata" tj. starta na vecim okretajima, start ce biti jači, brzi i ostriji, ali to zna biti problem kada se vozilo koristi za svaki dan, tj. za gradske guzve. Za duge voznje otvorenom cestom, ili stazu naravno, to nije problem/nema veze obzirom da kvacilo ima utjecaja samo na start, nego govorim za every day i voznju sa puno zaustavljanja i kretanja, a kod kojih nije bitno da uvijek startamo 110%.

(y)
 
ima i za sp,ovo moje je za piaggio 200/250/300ccm,cijena je 995kn...ima i za njega kupiti sustice,ja namjeravam uzeti jedan set,pise u onom linku sta sam ti stavio da imaju sustice za kupiti :wink:
 
znači multivar 2000 s svime u paketu i obični remen i to je to...

a di najbolje kupiti malossi? zg i okolica dolaze u obzir
 
runner180 said:
1. znači multivar 2000 s svime u paketu i obični remen i to je to...

2. a di najbolje kupiti malossi? zg i okolica dolaze u obzir

1. Po meni da, barem za pocetak (a i za ubuduce ako skuter vozis svakodnevno). (y)

2. Malossi se obicno nudi kroz Piaggio prodajnu mrezu, pa se raspitaj kod najblizih ovlastenih trgovina. (y)

SRAD said:
Stavljanjem Malossi ili Polini termo grupe se dobije jako malo, ista stvar je i sa radilicom...kupovati radilicu ima smisla samo kod naturpijanih cilindara da bplje podnosi visoke kretaje te da ima povečanu kompresiju u karteru.

Potpis. (y)

Za ozbiljniji tuning termo grupe - ili obrada Piaggio masine, ili Fabrizzi 210, ali obje stvari su samo za profesionalnu upotrebu, i sve su osim plug'n'play, po meni.
 
i da,stavljanjem variomata i kvacila to nije nikakav tuning,to je i dalje serijski skuter sa malo boljim ubrzanjem,cak bi se usudio reci da takav "tuning" kosta puno u odnosu na ono sta se dobije...ali isto tako ako se tunira kako treba onda cifra ode u nebo i nema kraja,ja se uvjerio i na 2t i na 4t,ali gust je,pa tko voli nek izvoli,ja osobno ili bi vozio potpuno serijski skuter ili napravljen kako treba :wink:
 
Da, ali samo zamisli koliko bi kostalo do kraja tunirati Big Bore agregat!? :shock:
Koliko bis cekao dijelove, i dali bis uopce uspio sve nabaviti. :wink:
A onda ovjes, kocnice, pojacati ramu iza kod amortizera, itd itd.
Naravno da bi isao bolesno, imao sam priliku jednom gledati snimku kako ide SP sa 44 KS na radilici. To je nesto strasno.

Ali po meni - sta se moze napraviti za relativno prihvatljive novce, uz ajmo reci osjetno poboljsanje performansi - upravo ono gore navedeno (Multivar i pratece sitnice). :)
 
znam koliko bi kostao,isto kao moj big bore 4t,to su opake cifre,ali meni nije zao,volim to i uzivam :wink:

a sp180 sam po sebi ima super ubrzanje tako da bi ja rade te novce od variomata ulozio u kupnju zadnjeg amortizera pa bar malo ublazio uvijanje....variomati za jace skutere kostaju stvarno puno,1000-1100kn,dok recimo za 50ice kostaju 400-500kn...
 
malaguti said:
znam koliko bi kostao,isto kao moj big bore 4t,to su opake cifre,ali meni nije zao,volim to i uzivam :wink:

a sp180 sam po sebi ima super ubrzanje tako da bi ja rade te novce od variomata ulozio u kupnju zadnjeg amortizera pa bar malo ublazio uvijanje....variomati za jace skutere kostaju stvarno puno,1000-1100kn,dok recimo za 50ice kostaju 400-500kn...

Cijena za klasu 180 - 300 je jos OK, pa Multivar za Nexusa 500 kosta skoro 2 000 kn.
Ali to je vec neka druga tema.

Zadnji amortizer - vjerovatno najslabija tocka skutera, mada eto, ja imam srece, moj je jos OK. :)