Neno Puška
New member
Pozdrav ekipi na forumu!
Molim za pomoć... Prije kojih mjesec dana pao sam sa Er6f 2008 g... Gužva u gradu, kolone, nisam stigao odreagirati i zviz! U biti bacio se da ne udarim frontalno u auto ispred sebe, motor klizao na desnom boku i podvukao se pod auto. Brzina nije bila velika ali šteta je poprilična... Vizir, koš, vezne plastike, oba gornja oklopa, volan, tank, lijevi prekidač na volanu i šta je najgore urice.
Dobro u svemu je da ono vitalno nije stradao nimalo, čak ni hladnjak nije ni taknut, a ni vilice.
Ali sad vratiti ga na staro košta ko suho zlato, pa čak i rabljeni dijelovi su preskupi da se ne isplati ulagati.
Zato razmišljam o pretvorbi u N model, ali jako je teško doći do ikakvih informacija je li to moguće s obzirom na instalacije... Je li moguće prilagoditi đekove urica od F modela za N model?? Ima li tko iskustva u tome ili kakva saznanja?
Molim za pomoć... Prije kojih mjesec dana pao sam sa Er6f 2008 g... Gužva u gradu, kolone, nisam stigao odreagirati i zviz! U biti bacio se da ne udarim frontalno u auto ispred sebe, motor klizao na desnom boku i podvukao se pod auto. Brzina nije bila velika ali šteta je poprilična... Vizir, koš, vezne plastike, oba gornja oklopa, volan, tank, lijevi prekidač na volanu i šta je najgore urice.
Dobro u svemu je da ono vitalno nije stradao nimalo, čak ni hladnjak nije ni taknut, a ni vilice.
Ali sad vratiti ga na staro košta ko suho zlato, pa čak i rabljeni dijelovi su preskupi da se ne isplati ulagati.
Zato razmišljam o pretvorbi u N model, ali jako je teško doći do ikakvih informacija je li to moguće s obzirom na instalacije... Je li moguće prilagoditi đekove urica od F modela za N model?? Ima li tko iskustva u tome ili kakva saznanja?