Prerade i osiguranje?

Tomos

New member
Dobardan!

Evo listam malo po rubrici i vidim da dosta ljudi provodi vremena u garaži pileći, vareći i bruseći nebili stvorili vozilicu po svom ukusu. Ulaže se puno truda, vremena i materijala u stvaranje unikatnih i posebnih skulptura na 2 kotača. Mene zanima kako se ponašaju osiguravajuće kuće u slučaju prometne nezgode izazvane tuđom krivicom (naravno) budući da za sve te ručno rađene djelove ne postoji nikakav papirnati trag u vidu računa ili bilo kakve potvrde koja bi se priložila u odštetni zahtjev?  :misli:
 
Tomos said:
Dobardan!

Evo listam malo po rubrici i vidim da dosta ljudi provodi vremena u garaži pileći, vareći i bruseći nebili stvorili vozilicu po svom ukusu. Ulaže se puno truda, vremena i materijala u stvaranje unikatnih i posebnih skulptura na 2 kotača. Mene zanima kako se ponašaju osiguravajuće kuće u slučaju prometne nezgode izazvane tuđom krivicom (naravno) budući da za sve te ručno rađene djelove ne postoji nikakav papirnati trag u vidu računa ili bilo kakve potvrde koja bi se priložila u odštetni zahtjev?  :misli:


nikako, dobijes odstetu prema original dijelovima za umanjenu cifru ovisno o stanju. Recimo prozove se totalna steta ako cifra ostecenih dijelova (po original katalogu) prelazi 50% vrijednjosti motora. Sa obzirom na male kataloske vrijednosti najcesce starijih motora do totalne stete se jaako lako dodje a onda imas izbor ili isplata vrijednosti djelova po umanjenoj cifri sa tim da zadrzavas motor, ili isplata kompletne cifre sa tim da njima ostaje motor.

uglavnom izbjegavaje prometne sto vise, ne isplati se ni vremena ni truda sta se ulozilo u motor, jer ga necete dobit natrag.

na sve se mozes i zalit, ali troskovi suda, vrijeme trajanja postupka....  :x
 
Ako napraviš neku bolju preradu onda ti se isplati uzet kasko ali ti onda prvo naprave procjenu.
 
Jedino napraviti kasko, ali obavezno sa procjenom tako da njihova vrijednost bude što veća ali ..... onda je i cijena osiguranja puno veća.
 
ako je u preradu uključeno izmjena dimenzija guma, kotača, ovjesa, snage motora itd (a što se najčešće i radi kad se prerađuje) mislim da možeš zaboraviti bilokakvu isplatu štete :palacdolje:
 
  Ubiješ se od posla, budala te trkne, procjenitelj slegne ramenima i odeš doma popišan...jovonanovo.

..ili bubreg u teglu pa po kasko.
 
kruns said:
ako je u preradu uključeno izmjena dimenzija guma, kotača, ovjesa, snage motora itd (a što se najčešće i radi kad se prerađuje) mislim da možeš zaboraviti bilokakvu isplatu štete :palacdolje:
ja nisam imao takvo iskustvo.... proglasilo totalku......i još donio racune od novih djelova za mašinu koje sam ugrađivao kao da vrijedi više nego po oglasnicima zbog dobrog stanja itd. .... sve iskalkuliralo i isplatilo....... naravno nije to toliko koliko nama nešto vrijedi ali u pravilu to je to  
 
STobulj said:
ja nisam imao takvo iskustvo.... proglasilo totalku......i još donio racune od novih djelova za mašinu koje sam ugrađivao kao da vrijedi više nego po oglasnicima zbog dobrog stanja itd. .... sve iskalkuliralo i isplatilo....... naravno nije to toliko koliko nama nešto vrijedi ali u pravilu to je to  


a kojeg je godista bio motor?
 
STobulj said:
ja nisam imao takvo iskustvo.... proglasilo totalku......i još donio racune od novih djelova za mašinu koje sam ugrađivao kao da vrijedi više nego po oglasnicima zbog dobrog stanja itd. .... sve iskalkuliralo i isplatilo....... naravno nije to toliko koliko nama nešto vrijedi ali u pravilu to je to  

To je dosta bitno. Razgovarao s jednim procjeniteljem i uglavnom nema problema ako imaš papirnati dokaz tj, račun. Kućno turpijanje ne pokrivaju jer nemaju na osnovu čega isplatit štetu. Uglavnom  :banana:
 
kruns said:
ako je u preradu uključeno izmjena dimenzija guma, kotača, ovjesa, snage motora itd (a što se najčešće i radi kad se prerađuje) mislim da možeš zaboraviti bilokakvu isplatu štete :palacdolje:
Pogotovu ako je takova prerada rađena zbrda-zdola i djelova koji nemaju ABE ili TÜV.
Tako je bar na zapadu.
 
Još malo pa se i neće moći registrirati motori na kojima je rađena prerada ( naravno ako se dirala rama, viica itd) ako nemaju atest
 
(oyo) said:
Još malo pa se i neće moći registrirati motori na kojima je rađena prerada ( naravno ako se dirala rama, viica itd) ako nemaju atest
jos malo ....to je vec odavno...koliko ja znam ... :misli:
 
Dovoljno je za neke stvari imati račun da su kupljene i/ili ugrađene i  osiguranje (uglavnom) priznaje dodatne tuninge na vozilima... bar meni jesu ...  :mrgreen: