Prikolica za motocikl

Concours said:
To bi bila slaba točka bilo kojeg atesta...
ne ako se izmjena napravi poslije atesta ...  :wink:

dr.chala said:
A kaj drugo?  :misli: Poanta je da ne bu tak dugačka!  :mrgreen:
u tom slučaju je odgovor pozitivan.... i to bez neke velike mudrosti ...  :wink:
 
mate said:
Imam još dvije prikolice sa ravnim podom i stranicama, odnosno nisu moje ali ih mogu uzeti kad mi trebaju tako da bi ovu ostavio samo za motore. Nakon svih ovih ideja bi vjerojatno najbolje bilo ispod postojećih šina provući izrezbareni lim te ga malo produžiti da se naprijed dobije kosi "zid" paralelalan s nosačima prednjeg kotača. Kutiju bi napravio duguljastu tako da se skine jedna bočna šina i umjesto nje jednostavno zašarafi kutija. Moram još jednom sve prije izmjeriti i vidjeti koliko mjesta točno mi treba.
Još jedno priglupo pitanje. Jel moguće otpiliti rudo i ponovno ga montirati na način da se postavi sklopka, nešto kao na slici ove metro prikolice s početka?

ako bi skinuo bočnu šinu i mjesto nje stavio sanduk, izbacio bi dosta prikolicu iz balansa (tj imao bi jedva 30-ak kg na jednoj strani, a cca 200 kg na drugoj(plus jos jedan motor u sredini)
ako vec ides izbacivat šine, bolje bi ti bilo izbacit srednju.
 
Da, regana je već duže tako da nema atesta.
Fora je u tome što prikolica na svom zadnjem kraju ima dva nastavka, nešto kao osigurače (ova dva mala pipka ispod svjetala na slici dole) da se ne može nagnuti više od kuta kojim se izravnava sa šinom za utovar što je dosta dobra fora kad tovariš dok nije zakačena za kuku. Uglavnom, na nju se lako montiraju kotačići koji u kombinaciji s manjim vitlom na zidu dovuku prikolicu u sekundi uza zid samo da bi to napravio trebam je nekako "skratit" a to mogu jedino preklopnim vitlom s nekim pantama i dodatnim osiguračima. Idem sutra do jednog bravara da vidim kaj se da složit.

 
jolly the roger said:
ako bi skinuo bočnu šinu i mjesto nje stavio sanduk, izbacio bi dosta prikolicu iz balansa (tj imao bi jedva 30-ak kg na jednoj strani, a cca 200 kg na drugoj(plus jos jedan motor u sredini)
ako vec ides izbacivat šine, bolje bi ti bilo izbacit srednju.

Točno, zato sam i napisao ono o dvije nove šine kako bi motor što više približio sredini. Mada sam jednom isprobavao da li se i koliko naginje dok je samo jedan motor gore i nije bilo nikakvih problema.
Btw, pogledaj na slici gore koliko se motor približi blabranu od priklocie kad se jače stisne, to te opet tjera da moraš odmaknut sanduk. Jebote, kolko filozofije oko obične prikolice. :mrgreen: :mrgreen: Na kraju bi još onaj sanduk na rudu sve riješio bez dodatnih sranja. :jesus:
 
mate said:
Točno, zato sam i napisao ono o dvije nove šine kako bi motor što više približio sredini. Mada sam jednom isprobavao da li se i koliko naginje dok je samo jedan motor gore i nije bilo nikakvih problema.
Btw, pogledaj na slici gore koliko se motor približi blabranu od priklocie kad se jače stisne, to te opet tjera da moraš odmaknut sanduk. Jebote, kolko filozofije oko obične prikolice. :mrgreen: :mrgreen: Na kraju bi još onaj sanduk na rudu sve riješio bez dodatnih sranja. :jesus:

jesi probavao koliko se nagne (dok je jedan motor gore) u voznji il dok ste stajali :misli:


sto se tice onog sistema sa zglobom - bolje rijesenje ti je rudo koje se djelomicno da odmontirat (tj jedan dio ruda ulazi u drugi a spoje se preko 2 vijka)
 
U vožnji, prilikom jačih ulazaka u zavoje. Problem je bio samo na tramvajskim tračnicama kad bi prikolica počela skakat, inače sve pet. Ali svejedno...

To mi je prekomplicirano, svaki puta izvoditi operacije za prevesti motor. Onda bi bilo jednostavnije nabavit prikolicu sličnu kao onu metro s početka i na taj način odvajati zadnji dio iza osovine. Ako ništa drugo bilo bi puno sigurnije.
 
iskreno .... ;)

komplicirate vrlo jednostavnu stvar ...  (y)
 
Jednostavna je tebi. Meni koji sam tehnički na razini retardiranog darq-a je to SF. :mrgreen:

Ja bi da imam supersak od Sport Billyja. Izvadiš iz torbe, poveća se i to koristiš i onda samo vratiš nutra. :jesus:
 
spomenuo si da ideš sutra kod bravara....  (y)

ako čovjek zna svoj posao, riješit će ti to u jednom danu i poprilično jednostavno ... a takav zahvat ne bi trebao ni puno koštati ...

ali neke stvari je teško objasniti preko foruma, a još teže dok na vidiš sve svojim očima...
 
Zato sam tu i pitao da čujem barem još koji savjet više... odnosno da mi se lik baš previše ne smije dok budem objašnjavao. :mrgreen:
 
Kolko koštaju prikolice za motocikl kod nas (neke najobičnije, može i da je samo za jedan motor)? Jel se isplati možda uvoz iz Slovenije?
Kolko košta godišnja registracija i da li se može regati po potrebi ili treba biti regana cijelu godinu?
Kolko je otprilike love ugradnja kuke?

Očito nemam ni prikolicu ni kuku! :mrgreen:
 
mate said:
Zato sam tu i pitao da čujem barem još koji savjet više... odnosno da mi se lik baš previše ne smije dok budem objašnjavao. :mrgreen:

Idi mate do kRRntije i nek ti to looser Strašilo napravi!  :wink: Ak ne bu on znal,Šile je u blizini!  :LOL:
 
Medo said:
Kolko koštaju prikolice za motocikl kod nas (neke najobičnije, može i da je samo za jedan motor)? Jel se isplati možda uvoz iz Slovenije?
Kolko košta godišnja registracija i da li se može regati po potrebi ili treba biti regana cijelu godinu?
Kolko je otprilike love ugradnja kuke?

Očito nemam ni prikolicu ni kuku! :mrgreen:

Puno.
Isplati, tak sam ja napravio.
Nema godišnje nego na tri godine i ne košta skoro ništa.
Od soma do dva.
:jesus:
 
mate said:
Puno.
Isplati, tak sam ja napravio.
Nema godišnje nego na tri godine i ne košta skoro ništa.
Od soma do dva.
:jesus:
Imaš kakav link za slovenske prikolice? Šta se plaća kod uvoza, samo PDV ili i carina?
 
Sve se plaća, carina, PDV, atest, homologacija, tehnički pregled. Kad sam kupovao onda sam obišao par likova koji proizvode prikolice (tad nije bilo u ponudi ovih u Bauhausu i slično) i njihove su ispadale nekih 20% skuplje od slovenskih s tim da mi ne bi dali papire za atest nego ono, ak imaš nekog tam daj si poguraj. Ozbiljno. Slovenci ti daju sve i u par sati si gotov, jedino se ne sjećam cijene. Evo ti link:http://www.tpv.si/fs/
 
Sad ste me sjebali pa sam išao računati. :mrgreen: :mrgreen:
Dakle, zaključak je slijedeći: ako mičem jednu šinu gubim na mobilnosti prilikom vezanja motora, gubim na stabilnosti prikolice, gubim na kutu vezanja jer gurtna ne smije ići preko sanduka i naravno gubim mogućnost da mi se netko od luzera opet uvali u auto što je zapravo dobro al jebiga  :mrgreen:... i na kraju ne da mi se stalno šarafit i eventualno mjenjat. :mrgreen:
Za sada otpada i zatvaranje poda jer koliko štiti od prljavštine toliko i smeta prilikom pranja i sušenja. O tome moram još razmislit. Znači, ostaje varijanta da na rudu napravim sanduk, što je i bila prva ideja. Mjere bi bile: dužina 100cm, širina 35cm i visina 35-40cm. Neće previše smetati a stane kompletna oprema, bilo za stazu ili šumu a koristi i kao neka vrsta štitnika protiv blata i vode sa zadnjih kotača. Prema tome, drugovi i drugarice, zahvaljujem na idejama jer smo na kraju ipak došli do, valjda, dobitne kombinacije. Dylan je prvi iznio tu ideju tako da on časti cugom... (y) :jesus: :mrgreen: :mrgreen:
 
mate said:
Točno, zato sam i napisao ono o dvije nove šine kako bi motor što više približio sredini. Mada sam jednom isprobavao da li se i koliko naginje dok je samo jedan motor gore i nije bilo nikakvih problema.
Btw, pogledaj na slici gore koliko se motor približi blabranu od priklocie kad se jače stisne, to te opet tjera da moraš odmaknut sanduk. Jebote, kolko filozofije oko obične prikolice. :mrgreen: :mrgreen: Na kraju bi još onaj sanduk na rudu sve riješio bez dodatnih sranja. :jesus:

Sanduk na rudu je ujedno i dodatno opterećenje na kuku, i pitanje je da li će ta dodatna težina biti veća od one koju kuka dopušta kao okomito opterećenje. Po slici bi se reklo da ionako treći motor teško ili nikako ne stane (čini se usko), tako da je možda najbolje kutiju smjestit u sredinu (a i radi rasporeda masa).
 
zokx said:
Sanduk na rudu je ujedno i dodatno opterećenje na kuku, i pitanje je da li će ta dodatna težina biti veća od one koju kuka dopušta kao okomito opterećenje. Po slici bi se reklo da ionako treći motor teško ili nikako ne stane (čini se usko), tako da je možda najbolje kutiju smjestit u sredinu (a i radi rasporeda masa).

Pa ako mu opterečenje na kuku bude preveliko, samo malo pomakne osovinu prema naprijed.
 
Što se tiče parkiranja prikse uza zid rješenje je ono kaj je Jolly predložio: teleskopsko rudo.

Što se tiče nagrade za izvanrednu ideju: Kec se prvi tome dosjetio pa nek te on izvede! :mrgreen:

A što se tiče tvoje vožnje s dva motora na prikolici, ti nisi normalan kak se voziš! Dobro, imal si dve riže gore pa te bolil racku, ali svejedno... :LOL: