Prikolica za motocikl

Concours

New member
Ovo mi je odlična stvar, samo je skupa i daleka, pa ima li netko u RH tko bi to znao napraviti (naravno, za podosta manje novca...)?

http://www.boxer-design.de/ger/anhaenger100.htm
 
Firma "bomad" u Požegi pravi atestirane prikolica za različite namjene, pa tako i za transport motora... Radi dosta kvalitetno, i po cijeni je konkurentno.... E sad može li napraviti baš tako kako je na slici, nemam pojma, ali ne košta te pitati ...  (y)
 
pa skupa je kad se nepotrebno preklapa..
mislim cemu??
kaj ces ju stalno furat na autu :mrgreen:
 
flugo said:
pa skupa je kad se nepotrebno preklapa..
mislim cemu??
kaj ces ju stalno furat na autu :mrgreen:

da, mislim da se da naci kod nas prikolica za kojih cca 2000kn.... (y)
 
Daten Motorradanhänger:

Länge: 2640 mm
Breite: 1030 mm
Höhe: 495 mm
Gesamthöhe hochgeklappt am Fahrzeug ca. 250 mm
Leergewicht Anhänger: 48 kg
Zulässiges Gesamtgewicht: 418 kg
ungebremst
Nutzlast: 370 kg
Sehr flache Auffahrschiene 18,5 mm breit - Auch für 200 er Reifen geeignet
Anhänger hat eine 100 km/h Zulassung

Pa prikolica je uska, jer ima 1030 mm širine, što je bolje za vožnju po zavojima. Dužina je 2640 mm, visina 495 mm. Prazna je teška samo 48 kg, a dozvoljena ukupna težina je 418 kg. Najveća dozvoljena brzina prikolice je 100 km/h. Motocikl se fiksira sa 6 špan-gurtni.

Vožnja u okomitom položaju nije prioritet, ali je dobrodošla ako ideš po neki motocikl udaljen od tvojeg doma podosta kilometara, onda se do tamo možeš voziti kao da ne vučeš prikolicu.
 
Ovo je jos teze voziti nego normalnu prikolicu,vjetar bi ti sigurno nosil auto ljevo desno,previse je iznad auta,sumnjam da je prakticna,a nedaj boze da ti padne iz okomitog polozaja,ili da zapnes di sa njom ... :LOL:
 
flugo said:
pa skupa je kad se nepotrebno preklapa..
mislim cemu??
kaj ces ju stalno furat na autu :mrgreen:

slažem se  (y)

a i sigurno je sva od aluminija kad je tako lagana, pa i to poskupljuje cijenu.
 
pa da mozes se vozit ko da ju ne vuces...vozis se jos teze
mislim da je puno zahebanije vozit kad je dignuta
 
I je od aluminija, tako i piše, i to od "mnogo CNC frezanih dijelova"... a podizanje prikolice je dobra stvar, od moguće drugačije klasifikacije vozila na naplatnoj kućici cestarine, do brze vožnje... sumnjam da bi sa njom bilo gdje zapeo (  :misli: ), ili da bi se lomila zbog nekih sila, kao i da bi stvarala veliki otpor zraka u podignutom stanju iza pravog auta... da ne velim da bi ovakva podignuta prikolica na nekom kombiju bila idealna...

Mislim da Nijemci nisu baš tako velike budale kako ispada, prije da je riječ o nerazumijevanju... mada i meni osobno, pogotovo u Hrvatskoj koja ima puno manje cesta i vožnje nego Njemačka, ne bi trebala ta opcija dizanja prikolice, jer taj patent definitivno udvostručuje cijenu prikolice... ali nekom racing-teamu, kao dodatna pomoć na kombiju, to je sigurno odlično rješenje.

Ostale prednosti su i izbjegavanje zabrane preticanja za vozila sa prikolicama (vrijedi u Njemačkoj, a bude i kod nas jednog dana), korištenje normalnog jednostrukog parkirnog mjesta, jednostavnije manevriranje u podignutom stanju, dozvoljene veće brzine vozila u podignutom stanju prikolice od spuštene prikolice na tlo (nema ograničenja od 100 km/h...).
 
flugo said:
pa skupa je kad se nepotrebno preklapa..
mislim cemu??
kaj ces ju stalno furat na autu :mrgreen:

Točno tako. Iz iskustva znam da praznu prikolicu furam samo kad idem po nju ako mi nije u garaži a to je onda par kilometara tak da fakat ne kužim kad bi ju trebao furati na kuki??? Na primjer, ako idem na Grobnik motor je na prikolici u oba smjera, ako idem na enduro ista stvar, ako idem na more opet isto... Nije mi baš jasna namjera, odnosno je, ali ne za tu lovu.
Jedino pozitivno je to što je toliko lagana da ju skineš u garaži i objesiš na zid da ne smeta.
 
Pišu da ne trebaš niti skidati sa kuke u garaži, jer i po visini, i poprijeko, ne prelazi visinu klasične garaže...
 
Concours said:
Pišu da ne trebaš niti skidati sa kuke u garaži, jer i po visini, i poprijeko, ne prelazi visinu klasične garaže...
Ma daj daj...molim te!!!
Pa šta to znaći d aje kupiš, montiraš i više nikada ne skidaš?
ma daaaaaaj :palacdolje:
 
Concours said:
Pišu da ne trebaš niti skidati sa kuke u garaži, jer i po visini, i poprijeko, ne prelazi visinu klasične garaže...

Jel ti to pokusavas nama prodati tu prikolicu.... :misli:
:LOL:
:mrgreen:
 
Naravno da ne... samo nabrajamo svojstva iz njihovog reklamnog sajta, a koja bi se mogla - mada ne obavezno - prenijeti i koristiti i ovdje, ukoliko bi je netko išao napraviti...
 
za mene je to sranje od prikolice. koda si motor stavio na babin zub. za te novce dobiijes u njemackoj prikolicu na koju mozes stavit 3 motora i nemoras se vozit 100 kmh ako ti se zuri....
 
pa nije to frka napravit,ako oces i sa automatskim podizanjem..
ali mislim da je to nepotrebno,jedino ako zadnji kraj ne sluzi kao spojler na autu :misli: :mrgreen: