I je od aluminija, tako i piše, i to od "mnogo CNC frezanih dijelova"... a podizanje prikolice je dobra stvar, od moguće drugačije klasifikacije vozila na naplatnoj kućici cestarine, do brze vožnje... sumnjam da bi sa njom bilo gdje zapeo ( :misli: ), ili da bi se lomila zbog nekih sila, kao i da bi stvarala veliki otpor zraka u podignutom stanju iza pravog auta... da ne velim da bi ovakva podignuta prikolica na nekom kombiju bila idealna...
Mislim da Nijemci nisu baš tako velike budale kako ispada, prije da je riječ o nerazumijevanju... mada i meni osobno, pogotovo u Hrvatskoj koja ima puno manje cesta i vožnje nego Njemačka, ne bi trebala ta opcija dizanja prikolice, jer taj patent definitivno udvostručuje cijenu prikolice... ali nekom racing-teamu, kao dodatna pomoć na kombiju, to je sigurno odlično rješenje.
Ostale prednosti su i izbjegavanje zabrane preticanja za vozila sa prikolicama (vrijedi u Njemačkoj, a bude i kod nas jednog dana), korištenje normalnog jednostrukog parkirnog mjesta, jednostavnije manevriranje u podignutom stanju, dozvoljene veće brzine vozila u podignutom stanju prikolice od spuštene prikolice na tlo (nema ograničenja od 100 km/h...).