PRIZMIĆ MOTO Fantic-Lambretta-Malaguti

Je..5000 km je servisni interval..U 2 godine garancije moraš potrošiti 1000 kn na 2 servisa..Nakon toga možeš i sam mijenjati ulje i filter ..Ulja ide ispod 1,5, svjećica je jedna i lako dostupna, tako da je stvarno smiješna svota potrebna za održavanje ovih motora..
Kad radiš sam, štedis sat rada servisera ustvari..
Opet, mislim da je bolje platiti tih 200-tinjak kn i dati ovlaštenom da ti brine o motoru..
Nađe se tu i odradi poneka servisna kampanja, pregleda se motor dijagnostikom..

A baš bi ih volio isprobat par minuta ....
 
  • Like
Reactions: diesel power
Nisu to velike cifre..Ovisi o motoru..Negdje moraš promijeniti brtvu poklopca ventila, ona je 100-200 kn..A negdje je nema, pa moraš očistiti staru brtvenu smjesu i nanijeti novu..To uzima vrijeme..U svakom slučaju, ako negdje pusti ulje-odgovaraš, pa radiš opet..
Ako je nekom to skupo, uvijek se može sam uhvatitu posla..Mjerni listići su u slobodnoj prodaji, a mjere se mogu pronaći na netu..😉
 
Last edited:
Za sebe smatram da je bolje da svaki motor vozim u servis jer je to ljudima sa skolom posao koji rade svaki dan godinama.
Probao sam na 2T i 4T dosta servisa sam ali stres je prevelik da nesto ne bude krivo i traje dugo.. ;)
 
  • Like
Reactions: Bob Rock
Evo nas u Motoreviji :) (y) ..
U sljedećim brojevima ćete moći pročitati testove Caballera 250 i Rally 500 ..Dajemo ih na test..Da vidimo šta stručnjaci kažu:)

 
  • Like
Reactions: diesel power
Svidjaju mi se ovi motori.
Bobe nisam pratija od pocetka pa da sada ne trazim i citam sve moze cijene vasih testnih (mislim novih samo sam rekao testnih radi modela da znas). Crveni je 250, zeleni 500 ako sam dobro vidija. Moze i pp.
 
  • Like
Reactions: Bob Rock
Svidjaju mi se ovi motori.
Bobe nisam pratija od pocetka pa da sada ne trazim i citam sve moze cijene vasih testnih (mislim novih samo sam rekao testnih radi modela da znas). Crveni je 250, zeleni 500 ako sam dobro vidija. Moze i pp.



Caballero 250 ti je 47.000 kn, a Raly 500- 60.000 kn...
 
  • Like
Reactions: massa.st
Dal postoji koji kit za 125 enduro modele i koja je razlika između competition i performance modela?
 
Na 125-ici postoji blokada na struji koja se jednostavno ukloni, a isto tako se blokira i povrat ispušnih plinova u kučište filtera zraka..Motor bolje diše i brži je naravno..
Mogu se naručiti razlićiti promjeri pr. I zd. zupčanika..
Competition ima širi promjer volana(28mm umjesto 22mm) , plast.zaštite ruku, jače opruge u prednjim vilicama, aluminijsku stražnju vilicu, stražnji amortizer piggy back s regulacijom i auspuh Arrow od crnog inoksa..
 
zasto vracaju ispusne plinove u kciste filtera zraka?


Prvenstveno da zadovolje eko norme, a i da motoru oduzmu malo snage..To je stara stvar, odavno se koristi kod 2t 50cc skutera..
Kod Piaggia recimo, imaš tanku cijev koja ide iz koljena auspuha i vodi dio ispušnih plinova kroz filter natrag u air box..
 
Prvenstveno da zadovolje eko norme, a i da motoru oduzmu malo snage..To je stara stvar, odavno se koristi kod 2t 50cc skutera..
Kod Piaggia recimo, imaš tanku cijev koja ide iz koljena auspuha i vodi dio ispušnih plinova kroz filter natrag u air box..

Tako je, takav sam auspuh dobio za Apriliu SX '10, koja ima Piaggio CDI da ju uguse sa 23 Kw na 11 Kw, jako tezak, vec je bio skinut naravno.. ;)
 
Tako je, takav sam auspuh dobio za Apriliu SX '10, koja ima Piaggio CDI da ju uguse sa 23 Kw na 11 Kw, jako tezak, vec je bio skinut naravno.. ;)

I svako koliko se onda mora mijenjati filter zraka ako kroz njega idu ispušni plinovi?

... i to još ispušni kod 2T motora?
 
I svako koliko se onda mora mijenjati filter zraka ako kroz njega idu ispušni plinovi?

... i to još ispušni kod 2T motora?

Sorry za Apriliu ne znam, nije se dugo zadrzala kod mene..
Na trenutnom 2T mijenjam svakih 5000 km preventivno a nema te eko gluposti.
 
Dal postoji koji kit za 125 enduro modele?

Kit se na 4T ne isplati, 500 Eur + auspuh 300 Eur + CDI 300 Eur za 3,5 Ks.
Ja sam isto u dvojbi jer imam slican motor.
Primjer:

Athena 182ccm 125 4T Tuning.PNG
 
  • Like
Reactions: Bob Rock
I svako koliko se onda mora mijenjati filter zraka ako kroz njega idu ispušni plinovi?

... i to još ispušni kod 2T motora?


Prije ulaska u air box plinovi prolaze kroz mali filter..On je spužvasti i pere se..A novi je vjerovatno 20 kn..