Bobe pas te jeba nemoj se blamiratNa 125-ici postoji blokada na struji koja se jednostavno ukloni, a isto tako se blokira i povrat ispušnih plinova u kučište filtera zraka..Motor bolje diše i brži je naravno..
Mogu se naručiti razlićiti promjeri pr. I zd. zupčanika..
Competition ima širi promjer volana(28mm umjesto 22mm) , plast.zaštite ruku, jače opruge u prednjim vilicama, aluminijsku stražnju vilicu, stražnji amortizer piggy back s regulacijom i auspuh Arrow od crnog inoksa..
Bobe pas te jeba nemoj se blamirat
Ne radi se o povratu nego o napajanju kod 2T motora ... odnosno varanju rezultata testa tako što se ispušni plinovi rijede sa friškim zrakom koji dolazi u ispušnu granu. Dakle sustav koji spominješ dobavlja taj zrak iz airboxa, a "mali filter" nije filter nego lamelasti ventil koji radi na podtlak i propušta zrak iz airboxa prema ispuhu ali ne i obrnuto. Iz tog razloga je na spoju ispuha i dobavne cijevi mala "zapreka" koja tvori taj podtlak kojim se upravlja ventilom. Prilikom uklanjanja tog sustava i zatvaranja rupe treba paziti da se skine i ta mala zapreka jer ona je glavna "blokada" u cijelom tom sustavu.
Kod 4T modela cijev koja vodi do airboxa je odušak plinova koji nastaju pregrijavanjem ulja .. taj sustav se ne blokira ako ide sa tijela agregata gdje je mjenjačka kutija, već se izvede negdje visoko i stavi filter zraka na kraj cijevi(bilo bi dobro da nije ispred stražnje gume). Ako ide sa poklopca ventila može se blokirat. Naravno kad se skida sa airoboxa i njega treba blokirat ako dolazi u dio kroz koji prolazi već filtriran zrak, a s obzirom da spominješ mali filter vjerovatno ide upravo u dio gdje je već filtriran zrak. Nekad je umjesto filtera u toj kutijici i labirint koji zaustavlja eventualnu tekučinu i plin pušta dalje.
3:47 !?!
Ja to rastavlja na 50-icama i potpuno krivo shvatija sistem..
Moja isprika, bio sam u krivu.. Joke je ipak doktor
Bobe,
bila je to moja baketina.
Ako si svatio - svatio si.
Vjerovatno imas u servis manualima prikaz toka zraka/plinova (kao sto imas prikaz toka ulja).
Tamo se vjerovatno vide presjeci i shematski prikaz.
(Ne u owner manualu nego u service manualu)
Potrazi pojam SAS na WEB-u (secondary air system).
Uglavnom, mea culpa
... nagovorio me Bojan Krizaj ... kurva od covika
.. da ti ebem Bojane sve po spisku
Spasia san te prije nego su te uvatili ovi dežurni u đir : )
Drago mi je da je zaživio nadimak Bojan Križaj 🤣 ..Bojane, Bojane..Osveta će biti slatka
na umu mi je ali tempo lita mi je jošAjde skoči do Fantica, daj mi neki osvrt na e-bike.. Ti se kužiš u njih
Nemora to tako biti i mozda negdi neko ipak vraca plinove u air box ali malo vjerovatno.
Pritom ne mislim na plinove iz bloka masine sto je Joke napisao nego is samog ispuha (ona chuna sta visi ispd stojke iz koje ide bili dim )
Mozemo mi ovdi pametovati al ima tih motora i varijanti miljun i samo neki dodju na trziste ko finalni proizvod.
Mozda stvarno neko negdi vraca u usis ispusne plinove al tko ce onda znati kakav je stehiometrijski omjer goriva i zraka.
Narocito je to problem kod 2T jer imas na ispuhu udar mase plinove i (nazovimo to) sonicni udar, val.
Ko bi to mogao iskontrolirati koliko ti plina ide nazad u air box.
A garez bi odma nami zaprljala filter.
Dal postoji koji kit za 125 enduro modele i koja je razlika između competition i performance modela?