Bob Rock
Well-known member
......
GTS300 možemo donekle usporediti s Lambrettom V200..Primjerenija usporedba bi bila s Vespom Sprint 150.
Vespa ima vodeni hlađenu mašinu s 4 ventila, naspram V200 koja ima zrakom hlađen agregat s 2 ventila u glavi..Vespa je dakako jača, uhvati oko 125 km/sat..Lambretta će bez problema doći do 115 km/sat, a dalje jedino uz dobar vjetar..Ali to nije ni bitno za ovakav tip skutera..
Lambretta je lakša, uža i agilnija po zavojima, dok se na Vespi sjedi "raskošnije", smirenije.
Oba skutera imaju straga dvostruke amortizere vrlo kratkog hoda s kojima nisam oduševljen , dok Lambretta ima puno bolji prednji ovjes..
Vespin uteg je njezina tradicionalna jednostruka vilica..Nema Vespe kojoj ne poskakuje prednji kraj i prednje kolo ne "zatarlaha" kad pustiš ruke s volana. Moraš čak i posebne gume kupovati za nju, da bi donekle smanjio taj efekt. Michelin City grip Vespa GT..
Kad smo tek uzeli Vespu montirao sam obične City grip gume i 2 puta ih nosio na balansiranje, dok nisam na netu pročitao da ona trpi samo one sa oznakom Vespa GT, jer one kažu, imaju otežan središnji dio gume, i to koliko-toliko ublažava trešnju prednjeg kraja..
To mi je ujedno jedini veliki minus Vespe.
Kod Lambrette toga nema, ona ima klasičnu vilicu sprijeda i sigurno ide kroz zavoje..Ruke možeš pustiti s volana pri večoj brzini i nema nikakve trešnje..Bolje leži i pruža sigurniji osjećaj vožnje.
Kočenje im je slično...Abs, opletena kočiona crijeva, sve ok..Gume su 12 "kod oba skutera..
Da se razumijemo, ta dva skutera nisu u istoj kategoriji, ovo je samo neka brzinska usporedba..
Vespa je nešto veća, ima svoju karizmu i cijenu od 49.100 kn..
Lambretta V200 je nešto manjih dimenzija, lakša 30 kg i 2.000 eura jeftinija..
Osim zagriženih Vespista, ciljana skupina kupaca je ista..
Tradicionalisti, zaljubljenici u klasični dizajn, mlađi "šminkeri", mlađi dio ženske populacije, čak i malo starija muška "ekipa"...
To su dva skutera koji i jesu i nisu konkurencuja jedan drugom..
U svakom slučaju oba imaju karizmu i povijest. To je danas rijetkost.
Odlično pitanje...Imali smo doma donedavno Vespu GTS300 pa mogu pisati o tome...Odmah da kažem, ja sam ljubitelj Vespi..Kod nas su doma dvije ženine stare 50ice, et2 i lx50 koje sad vozi moj otac.. Jednu smo kupili 1998, a drugu 2007.godine..A kakva je u vožnji u odnosu na GTS ?
GTS300 možemo donekle usporediti s Lambrettom V200..Primjerenija usporedba bi bila s Vespom Sprint 150.
Vespa ima vodeni hlađenu mašinu s 4 ventila, naspram V200 koja ima zrakom hlađen agregat s 2 ventila u glavi..Vespa je dakako jača, uhvati oko 125 km/sat..Lambretta će bez problema doći do 115 km/sat, a dalje jedino uz dobar vjetar..Ali to nije ni bitno za ovakav tip skutera..
Lambretta je lakša, uža i agilnija po zavojima, dok se na Vespi sjedi "raskošnije", smirenije.
Oba skutera imaju straga dvostruke amortizere vrlo kratkog hoda s kojima nisam oduševljen , dok Lambretta ima puno bolji prednji ovjes..
Vespin uteg je njezina tradicionalna jednostruka vilica..Nema Vespe kojoj ne poskakuje prednji kraj i prednje kolo ne "zatarlaha" kad pustiš ruke s volana. Moraš čak i posebne gume kupovati za nju, da bi donekle smanjio taj efekt. Michelin City grip Vespa GT..
Kad smo tek uzeli Vespu montirao sam obične City grip gume i 2 puta ih nosio na balansiranje, dok nisam na netu pročitao da ona trpi samo one sa oznakom Vespa GT, jer one kažu, imaju otežan središnji dio gume, i to koliko-toliko ublažava trešnju prednjeg kraja..
To mi je ujedno jedini veliki minus Vespe.
Kod Lambrette toga nema, ona ima klasičnu vilicu sprijeda i sigurno ide kroz zavoje..Ruke možeš pustiti s volana pri večoj brzini i nema nikakve trešnje..Bolje leži i pruža sigurniji osjećaj vožnje.
Kočenje im je slično...Abs, opletena kočiona crijeva, sve ok..Gume su 12 "kod oba skutera..
Da se razumijemo, ta dva skutera nisu u istoj kategoriji, ovo je samo neka brzinska usporedba..
Vespa je nešto veća, ima svoju karizmu i cijenu od 49.100 kn..
Lambretta V200 je nešto manjih dimenzija, lakša 30 kg i 2.000 eura jeftinija..
Osim zagriženih Vespista, ciljana skupina kupaca je ista..
Tradicionalisti, zaljubljenici u klasični dizajn, mlađi "šminkeri", mlađi dio ženske populacije, čak i malo starija muška "ekipa"...
To su dva skutera koji i jesu i nisu konkurencuja jedan drugom..
U svakom slučaju oba imaju karizmu i povijest. To je danas rijetkost.
Last edited: