PRIZMIĆ MOTO Fantic-Lambretta-Malaguti

Nije svaki motor za svakog, pa tako ni Fantic u bilo kojoj varijanti..
Kod svake ćemo marke i modela nači nešto za i protiv..Ne treba se oko toga nadmudrivati...
Ja ne kužim recimo ljude šta kupe rabljeni motor veče kubikaže, star 10+ godina, a za nešto malo više novaca mogu kupiti potpuno novi motor manje kubikaže..
Meni je draža nova Kia od rabljenog Mercedesa, ali to kod večine ljudi kod nas nije tako..
 
  • Like
Reactions: Nike11
ima firma koja nudi kolo 21 i 56 konja u 500 kubika i ima 125 kila sa cijenom od 55000 kuna pa vidim da nitko nije izbrojio novce



Taj fantic za po gradu i okolo po makadamu je dusu dao pa kome se svidi izbrojit ce novce jos pogotovo ako se uzme u obzir servisna podrska i mogucnost financiranja kombinacija je vise nego dobra
 
Nevidim sta je tu kombinacija vise nego dobra?

Ovo je forum I otvorena komunikacija I ljudi iznose svoja misljenja, neko sto misli a neko sto mora radi posla I prodaje reci.

Za te novce imas Kawasaki I ostane ti 5-6000kn u djepu, KTM je u toj cijeni cak I jeftinii isto tako I Honda a ti motori ce drzati cijene kad budu polovni a nude servis I provjerenu kvalitetu.

Napier navodis SWM motore koji su OK, al ko vec kupuje NOV motor dat ce 1000e vise pa kupit renomiranu marku sa servisnom podrskom i djelovima

Moje misljenje je da je taj Fantic preskup i da je to kinesko/talijanski? poluproizvod.
 
Evo ja gledam tu klasu, pa me zanima tako nekako, 40 konja, 150ak kila i novo?

Koja Honda to nudi?

CRF450L je 80 000 Kn. I tank od 8l
 
Nevidim sta je tu kombinacija vise nego dobra?

Ovo je forum I otvorena komunikacija I ljudi iznose svoja misljenja, neko sto misli a neko sto mora radi posla I prodaje reci.

Za te novce imas Kawasaki I ostane ti 5-6000kn u djepu, KTM je u toj cijeni cak I jeftinii isto tako I Honda a ti motori ce drzati cijene kad budu polovni a nude servis I provjerenu kvalitetu.

Napier navodis SWM motore koji su OK, al ko vec kupuje NOV motor dat ce 1000e vise pa kupit renomiranu marku sa servisnom podrskom i djelovima

Moje misljenje je da je taj Fantic preskup i da je to kinesko/talijanski? poluproizvod.



Tako je..Ovo je forum i ljudi iznose svoja mišljenja, pa tako i ti(y) .. Kombinacija koja je dobra kod Fantica ti je sljedeća:

1. Stara i poznata marka(ne u Hrvatskoj), allrounder motor koji nije jeftin, već ima pošteno odmjerenu cijenu. Vrlo kvalitetne izrade i neupitno lijepog dizajna s ugrađenim kvalitetnim komponetama.

2.Ako je suditi po firmi koja je postala ovlašteni uvoznik za Hr, a to je Prizmić d.o.o., sestrinska firma ATT d.o.o.(isti vlasnik), kupci mogu računati na dugogodišnju servisnu podršku i nabavku rezervnih djelova, bez da im prođe ljeto sa slomljenim retrovizorom, recimo.
Ljudi su isti koji uvoze i prodaju Suzuki aute, motore i Kia aute na području Dalmacije već 20 godina..
Kažeš da Kawasaki , Ktm i Honda nude dobar servis. Koji to točno ovlašteni u Splitu i okolici?

3. Financiranje 50-50% bez kamate. Ne znam da li ga tko u prodaji motora kod nas još nudi. Ako i ima netko, rijetki su takvi.

4. Koji to Kawasaki uspoređuješ s Fanticom Caballero Rally 500? Versys 300 od 47-54.000 kn ovisno o izvedbi ?
Honda? CRF 250 od 42.500-51.000 kn? Nije ista klasa..
KTM 390 Adventure po cijeni od 52.900 kn? Opet nije ista klasa..

Zar zaista misliš da trezvenije razmišljaš od proizvođača koji se je namjerno pozicionirao u klasama 125, 250 i 500 s takvim cijenama?
Ja se ponosim svojim radom u ATT MOTO Suzukiju.. Pošto nije fer da uzimam za primjer druge marke, držat ću se naše.. Naša uzdanica i najprodavaniji model je V-Strom 650.
U Italiji je prošle godine prodano 1165 V-Stromova 650.
Fantic je raznih verzija Caballera prodao 1204 komada( Onih u klasi 500-959 komada) To dovoljno govori o ozbiljnosti i ekspanziji brenda.
Vidim da imaš dosta negativno mišljenje o Fanticu. Kad dođu motori, molim te dođi do mene, pa ih provozaj.. Garantiram ti da ćeš promijeniti mišljenje;)
Ali.. Tvrditi s tvoje strane da je Fantic preskup kinesko/talijanski poluproizvod je u najmanju ruku neodgovorno i teško te je shvatiti ozbiljno. Nikad nisi vidio ni jednog Fantica uživo, a nisi ga sigurno ni vozio. To dovoljno govori o težini tvog mišljenja.Vjerovatno misliš da znaš više od svih novinara i profesionalaca koji su ga testirali, a nijednu lošu recenziju nisu o njemu napisali. Kudiš konja kojeg nisi jahao, po starom dobrom hrvatskom običaju.
Bez ljutnje, ovo je samo moje mišljenje.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: Elias
Evo ja gledam tu klasu, pa me zanima tako nekako, 40 konja, 150ak kila i novo?

Koja Honda to nudi?

CRF450L je 80 000 Kn. I tank od 8l
I 1,5l ulja.:mrgreen:
 
  • Haha
Reactions: Nero
Imate na internetu strane forume o tom modelu pa možete pročitat iskustva vlasnika, pozitivna i negativna.
 
Taj Kitajski agregatic ima normalne servisne intervale bez nekih vecih zahtjeva prilikom odrzavanja kao sta svaki motor kojem se servisni intervali baziraju na radnim satima

Ako nekog interesira moze malo pronjuskati po servisnom prirucniku

https://www.manualslib.com/manual/1637128/Fantic-Caballero-500.html?page=94#manual

Inace kao sto BoB zna ja sam bio doslovno pred uplatom za SWM 500 SM ali eto kako nam je stigla korona onda sam potegao rucnu ( doduse do tada prije 5 mjeseci ATT nije bio uvoznik za Fantic )

De ne duzim previse SWM 500 SM interval servisa 2000 km
Fantic Cabalero 500 interval servisa 5000 km
 
Izgleda da je taj Fantic Cabalero klasa za sebe? Ako grijesim reci mi ko mu je u klasi.

Meni je to u klasi Honda CB500X , Kawasaki Versys 300 te KTM 390 ADV




Da se vratimo na taj famozni Fantic, imao sam prilike vozit ga I u svojih 43 godine sam vidija mozda jos jednoga u HR. Ovi mladji nisu nikad culi za tu marku.

Bespotrbno sam se ubacija u raspravu, vrime ce pokazat kako ce proc prodaja.

Opet cu rec da mislim da je skup za tako rec no name marku a cijenovno u rangu renomiranih marki.

Sritno u prodaji te bi zelija da sam u krivu
 
Nevidim sta je tu kombinacija vise nego dobra?

Ovo je forum I otvorena komunikacija I ljudi iznose svoja misljenja, neko sto misli a neko sto mora radi posla I prodaje reci.

Za te novce imas Kawasaki I ostane ti 5-6000kn u djepu, KTM je u toj cijeni cak I jeftinii isto tako I Honda a ti motori ce drzati cijene kad budu polovni a nude servis I provjerenu kvalitetu.

Napier navodis SWM motore koji su OK, al ko vec kupuje NOV motor dat ce 1000e vise pa kupit renomiranu marku sa servisnom podrskom i djelovima

Moje misljenje je da je taj Fantic preskup i da je to kinesko/talijanski? poluproizvod.
Hvala, nakon ovako iscrpnog izvještaja jednog inženjera, sad ga sigurno neću kupit 😂😂😂😂😂
 
Bobe, moram se malo zezat pa pitat, a di je nestalo ono "bitno da je motor iz japana" :mrgreen:
Mogli ste uzet pod sebe i Apriliu, pa da se napokon koji V4 proda i u Hr :D
 
Pa ni to ne bi loše, šteta da za takve dragulje, kao što su jedna Augusta i Aprilia, postoji samo jedan pošteni prodavač u cijeloj Hr, ne bi loše da su barem dva, prilika je tu, ugrabi je :D
 
Hvala, nakon ovako iscrpnog izvještaja jednog inženjera, sad ga sigurno neću kupit 😂😂😂😂😂

Nevidim u mom nijednom postu nista vezano za inzenjerski posao. Svejedno dobio si plus te nastavi pljeskati :ROFLMAO:
 
Motor triba vidit, provozat i onda donit zaključak triba li to ili ne.
500 ccm je 500 ccm i ne triba imat nerealna očekivanja.
Cijena, ako kupac ima tu lovu, opet on u konačnici odlučuje želi li je dat za taj motor.
Na nekim forumima san pročita iskustva vlasnika (ne test vozača) i uglavnom su zadovoljni, bilo je navedeno par tehničkih manjkavosti koje su otklonjene i mislin da je motor ok.