PRIZMIĆ MOTO Fantic-Lambretta-Malaguti

Vidim da na forumu ima sve više ljudi koji pljucaju bez razloga po motorima koje nisu vozili i u onome što ljudi uspješno rade, traže zamjerke..
Možda je najbolje ne otvarati nikakve teme i pisati o glupostima po birtiji..
Moje teme ATT MOTO Suzuki i ova ,služe popularnosti foruma samog, a služe i zainteresiranima za Suzuki i Fantic..Kupcima novih motora, djelova, opreme, korisnicima servisa itd..
Naravno, služe i firmama u kojima radim kao reklama.
Svi imaju koristi od ovakvih konstruktivnih i dobro zamišljenih tema..
Na forumu ima puno super ljudi zbog kojih je gušt biti tu i raspravljati..Ali..
Ponekad se ipak umorim i razmišljam o zatvaranju tema.. Sve je manje moto entuzijasta, a sve više destruktivaca..
Zašto se uopće zamaraš? Opravdavaš nekome ekonomiju No.1 na svijetu. Za 5-10 godina i Honda će djelove proizvodit u Kini.
 
  • Like
Reactions: Bob Rock
ako se reklamiraš ovako javno (i uz to u ovom slučaju besplatno), moraš biti spreman prihvatiti bilo kakvu konstruktivnu kritiku, a ne uzimati to k srcu kao da netko tebe osobno vrijeđa, činiš mi se kao normalan tip koji voli svoj posao, nemoj se spuštati na razinu onog drugog jokea :mrgreen:

57 tkn je previše za no name kineski stroj koji osim tih par testova (koji su možda i plaćeni) nema skoro nikakvu referencu na tržištu i koji uz to ima jako uski krug kupaca jer mu je namjena upitna i bazira se na trenutnoj modi, a za par godina bude vjerojatno teški demode
 
Eto MOONSHIELD..To je konstruktivno razmišljanje koje zaslužuje debatu..S takvim ljudima guštam raspravljati..Imamo kompletnu Suzukijevu gamu, Fantic scramblere 125,250 i 500, Fantic emdure 50, 125 i 250 i rally model. 500 ..Uz to i njihov elektro program..Issimo el.moped i el.bicikle..
Sad je to malo šire ;) ..
Uz to sve radimo na dovođenju još jednog ili 2 moto brenda u Hr..
Polako.Tu smo da radimo i ostanemo godinama...
 
  • Like
Reactions: MOONSHIELD
Rally model moze biti samo ime ali nema veze sa Rally motorom
 
Da, to je samo markentisko ime, da istaknu da je taj model malo vise offroad od obicnog scrambler modela.
Nije za Dalar rally niti motocross stazu. Po gradu, do kafica i mozes malo vise od obicnog makadama, ali ne puno vise.
Zapeo si tupiti po tome ko Tudor sa trojicom u obrani. Cak se i on opametio.
 
Da, to je samo markentisko ime, da istaknu da je taj model malo vise offroad od obicnog scrambler modela.
Nije za Dalar rally niti motocross stazu. Po gradu, do kafica i mozes malo vise od obicnog makadama, ali ne puno vise.
Zapeo si tupiti po tome ko Tudor sa trojicom u obrani. Cak se i on opametio.

Dobro si sve reka pa tako I za mene (y)

Samo ja tupim istinu a drugi ka Tudor strapa a izgleda veze nemaju
 
Moj zongshen 200 (masina po licenci od yamahe tw 200) ima 55k km i jos vozi i ne trosi ulja a prezivio sve i svasta izgleda ko da je iz hiroshime dosao nakon vw2...
Sve se raspalo ali masina ne staje nesto ko golf 2

Poanta "nepoderivosti" golfa 2 je u činjenici da za sitne pare možeš napraviti generalku, a ne zato što je nešto posebno kvalitetan. :ROFLMAO::ROFLMAO:
 
  • Like
Reactions: Branko-ST
Je..To šta gore pišete..Svi Fantici osim Enduro modela su allrounderi..I Caballero i Rally su robustni motori, ali ipak za grad i kratke izlete u prirodu. Malo makadama, šljunka ili zemlje.. Nema tu govora o nekoj žestokoj terenskoj vožnji..
Za tako nešto je Enduro 250..Uskoro bi trebao izaći i Enduro 450..
 
57 tkn je previše za no name kineski stroj koji osim tih par testova (koji su možda i plaćeni) nema skoro nikakvu referencu na tržištu i koji uz to ima jako uski krug kupaca jer mu je namjena upitna i bazira se na trenutnoj modi, a za par godina bude vjerojatno teški demode

I previše i nije, siguran san da su nategli cijenu da bude što povoljniji i da im granica isplativosti i nije neko ludilo... Jednostavno komponente su danas skupe, a i zanima me koliki udio u proizvodnji otpada na trošak transporta, ne trošak iz tvornice prema dileru nego trošak dostave svih komponenti i sirovina koje su potrebne za složit jedan motor... Vjv imaju 50ak različitih dobavljača da bi složili jedan motor....

S druge strane imamo ljude željne isprobavanja nečeg novog, koji na kraju probiju led i ako se proizvod pokaže dobar onda ga i ziceraši kupe, po malo skupljoj cijeni nego u startu. I to je jedan krug i dobro je da je tako jer tako se napreduje i jer da nije tako onda bi svi vozili tehnološki zaostale strojeve 🙂
 
Čitam temu od početka, nisam primijetio nigdje cijene održavanja, rezervnih dijelova, što u slučaju pada i neke veće štete? Bez kaska?
Da li je u tom pogledu jeftiniji, skuplji, isto? Dđabe dostupnost dijelova ako me ispadnu kao da vozim BMW? Kineska duša me ne brine, to bi čak mogao biti i benefit, ljudi na Balkanu su skeptični prema robi iz Kine jer im naši trgovci godinama uvaljuju najveći šrot od robe, bitan je dobar RUC za uvoznika i trgovca. Ima iz Kine predobrih stvari koje nažalost koštaju i rijetko završavaju na policama naših dućana.
 
Nino777..Cijene djelova..Pitaj koji te dio zanima..Ne znam šta sve ljude zanima..Ne mogu tu staviti komplet motor u djelove..Servis? Sat rada 200 kn..To je za ruke za normslan servis..Ulje, filter ulja, podmazivanje i štelovanje lanca, kontrola svega..Ako je još filter zraka i svjećica tu, onda dodaj 100 kn..Original filter ulja 84 kn, a filter zraka 240 kn..Svjećica 90 kn..Slike filtera su dolje..Cijene su kao i kod servisa V-Stroma 650 kod nas..
Pisali smo o upotrebljivosti tih motora..
Evo Caballero 500 u jednom dobrom videu..Kao što sam već rekao, na svim se terenima dobro snalazi..Izgleda da si Talijani uboli dobru sredinu..
 

Attachments

  • 20200713_214329_copy_2064x1548.jpg
    20200713_214329_copy_2064x1548.jpg
    275.5 KB · Views: 56
  • 20200713_215030_copy_2064x1548.jpg
    20200713_215030_copy_2064x1548.jpg
    253 KB · Views: 59
Last edited:
E ovi sklopivi retrovizori, koliko bi oni došli?
 
A..Treba mi malo vremena, na laptopu sam doma, ekran mali, a godina puno :mrgreen:
Retrovizor 148 kn komad..Slika je s neta..
 

Attachments

  • 20200713_220944_copy_2064x1548.jpg
    20200713_220944_copy_2064x1548.jpg
    184.3 KB · Views: 67
  • 20200713_221456_copy_1548x2064.jpg
    20200713_221456_copy_1548x2064.jpg
    199.9 KB · Views: 64
Znači da je brend odlučio uštedit na ključnoj komponenti vozila i povjeriti proizvodnju nekome s upitnom, nedokazanom reputacijom, a da za gotov proizvod traži popriličnih 57 000kn. To je moje mišljenje kao nekoga tko u ovoj trci nema konja.

Nisam kupac, ali u doba kad nakupina plastike od 300 kubika košta 50t kn, usudio bih se reći da je Cabalero čak i povoljan.

Prodajni rezultati će pokazati, ali ovako na prvu atraktivno izgleda, sad je u modi Hipsteraj pa bi mogao imati prođu.
 
Interesantno mi je kako se rijetko tko buni na cijene skutera od 300, 400 ili više cc..Ne možeš više kupiti dobar skuter ispod 50.000 kn.. A oni od 90-100.000 se najbolje prodaju:unsure: ..
Danas smo u ATT MOTO prodali 2 Burgmana 650 po cijeni od 95.000 kn na trk.. Prošli petak još jedan..To je fenomen koji traje.. Yamaha po Splitu isporučuje T-maxove na kile..
 
Malo sam pogledao video i primjetio sklopive retrovizore.... a i Zog je pitao za cijenu.
Ajd 148Kn po komadu nije lose ako je zrcalo kvalitetno, tj nije samo ravna plocetina ki u WC-u.... naravno i da oni vijci drze dovoljno da ga mozes samo rukom gurnuti da se sklopi.

Nega.... prmjetih
Zasto motor koji ima sklopive retrovizore nema stitnike ruku/prstiju? :rolleyes:
Nije da je to neka cijena u Kini.
 
Još jednom ću ponoviti. Fantic motori se proizvode u Italiji.Tvornica motora se nalazi u Trevisu, a tvornica el.bicikla nekoliko km dalje.. Na njima su komponente Domino, Tomaselli, Arrow, Brembo, Braking, Athena itd..Mašine od 125 i 250 proizvodi Minarelli Italia, a mašinu od 450 cc Zongshen po specifikacijama Minarellija..
Svi drugi sklopovi, amortizeri, vilice, sjedalo, šasija itd.su proizvedeni u Italiji.
Ništa na tim motorima nije jeftilen.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: SOVA44