Sljedeća dva tjedna su ključna.Kad će se znati cijene el. bicikla?
Je, vidi se da nije do vozača nego do motoraCaballero 500 dobro leži..CBR-ka u problemu😀
Sama proizvidnja u Kini ne znaći ništa loše.
Znači da je brend odlučio uštedit na ključnoj komponenti vozila i povjeriti proizvodnju nekome s upitnom, nedokazanom reputacijom, a da za gotov proizvod traži popriličnih 57 000kn. To je moje mišljenje kao nekoga tko u ovoj trci nema konja.
Kad nešto digneš na net tribaš bit' spreman na + i - kritikeVidim da na forumu ima sve više ljudi koji pljucaju bez razloga po motorima koje nisu vozili i u onome što ljudi uspješno rade, traže zamjerke..
Možda je najbolje ne otvarati nikakve teme i pisati o glupostima po birtiji..
Moje teme ATT MOTO Suzuki i ova ,služe popularnosti foruma samog, a služe i zainteresiranima za Suzuki i Fantic..Kupcima novih motora, djelova, opreme, korisnicima servisa itd..
Naravno, služe i firmama u kojima radim kao reklama.
Svi imaju koristi od ovakvih konstruktivnih i dobro zamišljenih tema..
Na forumu ima puno super ljudi zbog kojih je gušt biti tu i raspravljati..Ali..
Ponekad se ipak umorim i razmišljam o zatvaranju tema.. Sve je manje moto entuzijasta, a sve više destruktivaca..
pogleda sam nekoliko "test filmova" na you tubu . možda su i "testeri" bili skeptični ka i ti da bi se na kraju "smijali oko glave kad ne bi imali uši" tj bili su extremno zadovoljni motorom . od atraktivnog izgleda , preko kočnica , udobnosti , vozljivosti , položaja vozača i zabave koju im je priuštio caballero . čak ni 40 KS nije bija problem ni kod ubrzanja ni krajnje brzine . za to je zaslužna mala težina motor 150 kg . iako jedan cilindar motor je jako neutralan na vibracije , arrow auspuh , 145 kmh , upside down forčela , felge sa rađama , podešavanje ovjesa , led svitla i žmigavci , multifuncionalni digitalni displej . zongshen je možda nedokazan ali godišnje proizvedu ( po wiki ) 1 000 000 motora . cijene su kod nas uvik previsoke i svi bi volili da su niže ali jbga . za ove pare se ne može kupit puno motora . npr yamahin aerox od 50 ccm košta 24 000 kna , pola od cijene caballera . zaslužuje li toliku cijenu skuter od nepune 4 KS ? scrableri su u modi , vani je cijena caballera slična ka i kod nas . nekim "testerima" ja Ok , nekima malko previsoka ali niko od njih nije naglašava porjeklo mašine i veziva cjenu uz neku "upitnu , nedokazanu reputaciju " proizvođača zbog čega bi cijena trebala bit niža . kažu da se motor kupuje srcem pa ako je to tako i srce kaže DA onda cijena i nije visoka btw možda i ponajbolji kinez na našem tržištu je bija baš proizvod zongshena njihov recima SM 200 GY .Znači da je brend odlučio uštedit na ključnoj komponenti vozila i povjeriti proizvodnju nekome s upitnom, nedokazanom reputacijom, a da za gotov proizvod traži popriličnih 57 000kn. To je moje mišljenje kao nekoga tko u ovoj trci nema konja.