Problem (Aprilia rx 50 1998)

Jopa1252

New member
Pozdrav, znaci imam jedan problem sa Apriliom rx 50 (1998). Majstor mi je radio generalku znaci mijenjao je klip, karike, brtve i cilindar. Prije nego sto je radio generalku motor je isao odlicno, znaci bez gusenja, sto je najbitnija stvar (da napomenem onda je bio kit 80ccm i sad je 50ccm nakon generalke). Nakon te generalke motor se pri niskim okretajima gusio i nije imao snage, ja sam mislio da je to normalno posto je sve frisko i novo dok se ne razradi, ali nakon nekog vremena nije nist bolje iso i ja sam ga ostavio i reko dok cu imat vremena zvat cu drugog  majstora da pogleda i do sad je stajao, do prije tjedan dana dosao je taj drugi majstor i motor je zapalio, malo je trokiro na velikim okretajima, crni svijecicu i koda da sisci na karburator (trokira ili propuckava). Najveci problem je sta se gusi i slab je pri niskim okretajima, a pri visokim se oce razletat(doslovno). Sad me zanima dali je netko imao slicni problem ili dali netko zna u cemu je problem.
Hvala unaprijed.
Btv polozio sam za a1 kategoriju (125ccm 11kw) pa mislim prodat tu apriliu i kupit si neku 125-icu.
 
Ja bi rekao da imas problem s paljenjem, ili dobiva previse goriva pa na niskim ne moze progutat a onda kada probije ide kao lud
 
Pa ne znam, moguce jel crni svjecicu, a za ovo previse goriva mislim da nije zato sto sam vec probo stavit manju diznu
 
Jopa1252 said:
Pa ne znam, moguce jel crni svjecicu, a za ovo previse goriva mislim da nije zato sto sam vec probo stavit manju diznu

E to je meni palo na pamet jer ako je prije bio 80 ccm vjerojatno su i dizne(a) u karburatoru naštimani za veću kubikažu. Ti si sada smanjio kubikažu i ništa nisi promijenio na karburatoru. Vjerujem da je stvar u štelovanju karburatora.
 
Dizne, razina iglice i smjesa treba se poigrati s karbom, iako ovo kako si reko propuckavanje moze biti i do paljenja, svjecica je ispravna i odgovarajuca?
 
Budem otiso kupit novu svijecicu, i zvat cu nekoga ko se razumije u to stelanje karburatora pa cemo vidjet.
Hvala