Problem sa FZR 1000 94 god.

barba

Well-known member
Na FZR mod. 94 godište je ugrađena mašina od modela FZR  96 godište.Od dana ugradnje pojavio se slijedeći problem.Motor pali normalno ali radi samo do 4500 okret.Jednom prekinut kontakt na desnoj ručki (crveni) i odmah vračen ,motor proradi ali samo na neko vrijeme.Postiže okretaje bez problema da bi nakon nekog vremena opet stao na max 4500.Kad tako radi moguče mu je i na mjestu dat gas ali on ne postiže veči broj okret.Radi kao da je u blokadi ali na 4500 umijesto na nekih 9 ili 10 tisuča koliko li je već  njegova granica.             
Nije da se želi pucat po susretima ( :LOL:) nego da se čoviek napokon može vozit na tom motoru na kojem od kad ga je kupio nije uspio napravit pošten đir. 
Molio bi nekog tko je imao slične probleme da se javi.
 
barba said:
Na FZR mod. 94 godište je ugrađena mašina od modela FZR  96 godište.Od dana ugradnje pojavio se slijedeći problem.Motor pali normalno ali radi samo do 4500 okret.Jednom prekinut kontakt na desnoj ručki (crveni) i odmah vračen ,motor proradi ali samo na neko vrijeme.Postiže okretaje bez problema da bi nakon nekog vremena opet stao na max 4500.Kad tako radi moguče mu je i na mjestu dat gas ali on ne postiže veči broj okret.Radi kao da je u blokadi ali na 4500 umijesto na nekih 9 ili 10 tisuča koliko li je već  njegova granica.             

A možda on i radi na 9000 okr. a okretomjer pokazuje 4500 okr. :mrgreen: Da nije tu problem?
 
AnteK said:
A možda on i radi na 9000 okr. a okretomjer pokazuje 4500 okr. :mrgreen: Da nije tu problem?
             
Ante ,jel me ti to zaj.....š. :misli:
 
AnteK said:
A možda on i radi na 9000 okr. a okretomjer pokazuje 4500 okr. :mrgreen: Da nije tu problem?
.. znači, barba, kupi slušni aparat
a jeli elektronika od modela '96?
jeli začepljen auspuh? :mrgreen:
 
yatasaki said:
.. znači, barba, kupi slušni aparat
a jeli elektronika od modela '96?
jeli začepljen auspuh? :mrgreen:
               
Daču ja tebi slušni aparat  :jesus:.Naravno da san sve pogleda ,samo san tija znat dali postoji razlika u CDI-u između ta dva modela.Nisan to ja radija pa me sad interesira kako otklonit kvar (ponekad radi normalno) pa da se čovik voza u miru.Nemam CDI za taj motor da bi moga provat.
 
Imao sam sličan problem na R6. Samo bi meni stala na 7000 (od 16 000). Pogledao CDI/TPS da bi na kraju problem bio s karburatorima.

Na moju je bila ugrađena mašina iz 2003. koja je inače injection, sa instalacijom i karburatorima od 01. Kako nije imala rupe na glavi za vakuume , bila je nezgodna za uštelat. Kad su karburatori uštimani, motor se normalno zavrtija.

 
Nero.             
Ja san vlasniku lipo reka da narući nove gumene prirubnice između karburatora i tijela filtera (airboxa).Naime te gumene prirubnice su postale toliko tvrde i kraće da ih je nemoguče montirati niti sa pomoču fena (grijanjem).Poznato je da svi moderni motori ,koji imaju velik broj okretaja,ne mogu radit kako treba ako im te prirubnice ne "dihtaju",pogotovo ako je vanjska temperatura niska,tipa jesenska ili proljetna.
 
Da ne otvaran novu temu nadostavit ču ovdje.Opet istom prijatelju triba prednja felga za tu Yamahu uz napomenu da njegova ima onu felgu večeg promjera osovine.(za znalce)Hvala za info.
 
ako nisi riješio ovaj problem sa strujom, mislim da imam za obadva modela mikrofilmove u radioni ..... ako čitač nije krepao (nije paljen koju godinu) pogledat ću ti sutra popodne kataloške brojeve za oba godišta..  (y)
 
strasilo said:
ako nisi riješio ovaj problem sa strujom, mislim da imam za obadva modela mikrofilmove u radioni ..... ako čitač nije krepao (nije paljen koju godinu) pogledat ću ti sutra popodne kataloške brojeve za oba godišta..  (y)
           
Straš               
Riješeno.Problem je bio u motoriču EX-upa iako je isključen,naime sajle su skinute, ali prenos unutar motoriča je bio pokvaren  (preskakao) ,tako da je slao pogrešne povratne podatke.Zamjenjen dio i sve OK.Hvala.
 
barba said:
           
Straš               
Riješeno.Problem je bio u motoriču EX-upa iako je isključen,naime sajle su skinute, ali prenos unutar motoriča je bio pokvaren  (preskakao) ,tako da je slao pogrešne povratne podatke.Zamjenjen dio i sve OK.Hvala.
sta nije motoric ex-up-a samo izvrsioc koji dobiva podatke od ecu-a o okretajima motora i zavisno o tome regulira polozaj ventila u ispusnoj grani... :misli:

znaci...ako je motoric ex-upa kompletno otpojen i skinut...motor nece ici kako treba  :misli:
 
bmw m 5 said:
sta nije motoric ex-up-a samo izvrsioc koji dobiva podatke od ecu-a o okretajima motora i zavisno o tome regulira polozaj ventila u ispusnoj grani... :misli:

znaci...ako je motoric ex-upa kompletno otpojen i skinut...motor nece ici kako treba  :misli:
             
BMW       
Može bit da nisi dobro pročitao moj post."Motorić " je uključen ali su samo sajle skinute jer je neko mijenjao sistem auspuha.Kad bi stigao impuls na motorić on nebi uvijek reagirao ili bi "preskakao". 
Nakon izmjene sve je došlo u normalu ,što se tiče snage motora i postizanja okretaja,iako nisu montirane sajle.Takvo objašnjenje smo dobili od poznatog poznavaoca Yamahe i pokazalo se točnim iako sam i ja bio malo skeptičan.             
Sad kad dobro razmislim imao sam i jednu CBR 1000 SC 57 koja je imala sličan problem ali ja nisam pomišljao da bi to kod nje moglo bit uzrok tom ne postizanju okretaja .Mislim da ona još uvijek nije riješena .Kad se vratim sa Grobnika  pozvat ču čovjeka baš da probam dali i ona isto treba novi motorić (koji je isto ukopčan ali bez sajli).                     
Za trenutak da se vratim na motorić od Yamahe.Ja sam primijetio da on radi ali nekako čudno i kad sam stavio ruku na  krug koji okreče sajle primijetio sam to preskakanje ali mu nisam dao neku važnost.Izgleda da sam tu pogriješio. (y)
 
Ako se malo uključi logika, sasvim je izvjesno da ako se klapna u auspuhu ne otvori u trenutku kad je to potrebno, nema dovoljnog protoka i mašina ne radi kako treba, a posljedica toga je i kriva informacija koju ecu dobija i šalje....

znači da ima logike..  (y)
 
barba said:
           
Straš               
Riješeno.Problem je bio u motoriču EX-upa iako je isključen,naime sajle su skinute, ali prenos unutar motoriča je bio pokvaren  (preskakao) ,tako da je slao pogrešne povratne podatke.Zamjenjen dio i sve OK.Hvala.
znači začepljen auspuh..dijagnoza je bila dobra... :mrgreen:
 
Imao sam yamahu yzf750 koja je isti ku... kao i fzr, te sam na nju stavio grane od akrapa. Zasto se to sa obrtajima onda nije i njoj desilo????
 
boRRis929 said:
Imao sam yamahu yzf750 koja je isti ku... kao i fzr, te sam na nju stavio grane od akrapa. Zasto se to sa obrtajima onda nije i njoj desilo????

zato jer tad nisi ni imao leptir...  :jesus:
 
strasilo said:
zato jer tad nisi ni imao leptir...  :jesus:

Koliko sam shvatio ni on nije imao klapnu u granama....problem je samo u motoricu koji je u njegovom slucaju bio neispravan a kod mene nije imao otpor jer su sajle bile odkopcane
 
neznam ... previše je "ako" i svatko shvaća na svoj način ...  :LOL: :LOL:

morat će ipak barba razjasniti ovu misteriju ..  :mrgreen:
 
Vidim da ih dosta otkapca taj "EXUP"  Sta je na kraju bolje bez njega ili sa njim?  :misli: I sta nakraju dali je stavljen exup u pogon ili samo motoric radi?  :misli:
 
      ...FZR1000 MOŽE raditi bez exup motorića. Naravno, pri tom osovina exup ventila u ispušnom kolektoru mora bit zaglavljena u položaju maksimalne otvorenosti. Ako nije zaglavljena, sama od sebe se postavlja u položaj minimalne protočnosti.

      Ja sam upravo takav motor dovezao iz Italije. Exup motorić sam kasnije kupio preko ogasnika od nekog  istarskog švercera iz Raše za 150 DEM.