Problem sa masinom

H@k

Member
Imam opet  :( problem sa dt-om...
Prvi put mi se ispred kuće iz cista mira izgasio, nakon kratke voznje od 2km...ne bi ga Bog upalio vise... prominio svjecicu i palio u leru, nikako da upali... pustio ga niz ulicu i u drugoj jedva upalio... kad je upalio mora san ga drzat na gasu da se ne izgasi i gas mu je bio totalno slab (tromo diže okretaje i nemoze vrtiti u crveno... )... i tako nakon malo gasiranja u leru,  sve po starome... motor proradio koda nista nije ni bilo... 
Sutradan opet ista stvar odjednom se izasio i nikako upalit... u drugoj ga krenio palit kad puca iz auspuha ko top, i tako svaki put kad ga pustim u brzini... kasnije sam opet kupio novu svjecicu i pusta ga nizbrdo u drugoj, te nakon nekoga vremena opet upalio i sve u redu odjednom... Kasnije sam isao pravo jaki djir od nekih 20km,sve u redu biolo...znaci bio je non stop na full ( iako nista novo i na sta nije navika) odjednom je izgubio snagu i zagusio se ( ne moze se vrtit i trom je, isto ko dan prije...), te san kuci dosa lagano, mora ga drzat na gasu samo da se ne izgasi... a trom totalno, nemoze ubrzat i gasi se cim se spuste okretaji...

P.S. sto se tice svjecica nisam siguran jeli uopce bilo potrebno mjenjanje, tj. mozda bi upalio i sa starom... da nebi zakljucili odma da je do svjecice... i usput kompresija u prvoj brzini je dosta dobra i klip ima normalan hod, ne primjecujen po zvuku da nesto grebe itd...

Isprica san ovde ponašanje motora zadnja 2 dana... nemogu nikako dokucit do cega je, sta mu je  :misli: :x
 
Možda te struja (stator) hebe...Meni je jednom bilo slično na Gileri 125...Par dana radilo-ne radilo, trokiralo i krepalo...Prebacio sa druge iste Gilere struju i utvrdio da je to...Da nisi rekao da je pucalo iz auspuha, moglo bi biti i začepljen odušak pa da vuče gorivo dok može 1-2 km..Imao sam i takav slučaj...
 
Bob Rock said:
Možda te struja (stator) hebe...Meni je jednom bilo slično na Gileri 125...Par dana radilo-ne radilo, trokiralo i krepalo...Prebacio sa druge iste Gilere struju i utvrdio da je to...Da nisi rekao da je pucalo iz auspuha, moglo bi biti i začepljen odušak pa da vuče gorivo dok može 1-2 km..Imao sam i takav slučaj...

hm, da struje hebe nebi on proradio i vozio 20km koda nista nije bilo... :misli: ( zar ne ? )
 
Žaba said:
a mozda ti i voda curi u cilindar  (y)

Postoji i ta mogućnost 8)

A sta mislite jeli moguce da je do prljave benzine ili puno vode u benzini... :misli:

Mozda da prvo proban prominit benzinu... a sljedeci korak otvorit cilindar...
 
Vozi ga u PeBeu u servis  :mrgreen: Oni probleme rijesavaju odmah a za cuda treba pricekati par dana  8)
 
H@k said:
Postoji i ta mogućnost 8)

A sta mislite jeli moguce da je do prljave benzine ili puno vode u benzini... :misli:

Mozda da prvo proban prominit benzinu... a sljedeci korak otvorit cilindar...
vruće je , odi se kupat. neka ti u servisu riješe problem  :wink:
 
bobo RR said:
Ak ces slusat savjete odavde onda ces trebati servis  :mrgreen:

Ne, samo promatram savjete odavde pa odvažem koji su dobri ... puno puta mi je forum pomoga da nadjen rjesenje... a tebi ako se neda odgovarat na temu nego ti je do zajebancije slobodno se aj kupat na plažui  i pusti nekoga sa pravin savjeton... (y)
 
Najjednostavnije ti je promijeniti gorivo u rezervoaru, a usput provjeri ventil na rezervaru. Meni se događalo da membrana u ventilu zapne i smanji protok goriva. Nakon sto rastavljanja svega osim toga membrana je sama pukla i procurila, ja stavija drugi ventil i sve proradilo.
 
Evo ljudi otvorio masinu... ZARIBALO :mrgreen:

i to dobro... a prije 2000km san prominio puknutu kariku :misli:

A nije uopce mlio ili bilo sta da prepostavim da je zariba... radio normalno samo se gusio :misli: :mrgreen:

Sad busit cilindar na 2. specijalu, proxov klip, mjenjanje svih ležaja i semeringa... itd. itd.....  :(
 
H@k said:
Evo ljudi otvorio masinu... ZARIBALO :mrgreen:

i to dobro... a prije 2000km san prominio puknutu kariku :misli:

A nije uopce mlio ili bilo sta da prepostavim da je zariba... radio normalno samo se gusio :misli: :mrgreen:

Sad busit cilindar na 2. specijalu, proxov klip, mjenjanje svih ležaja i semeringa... itd. itd.....  :(
zar nisi ti prije par mjeseci otvorio temu u vezi zaribanog klipa....te si odlucio probati spasiti klip i utore karika..... :mrgreen:

http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,177740.msg2716749.html#msg2716749 :mrgreen:
 
bmw m 5 said:
zar nisi ti prije par mjeseci otvorio temu u vezi zaribanog klipa....te si odlucio probati spasiti klip i utore karika..... :mrgreen:

http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,177740.msg2716749.html#msg2716749 :mrgreen:

Istina prijatelju, ali motor je radio 2500-3000km u redu... bez ikakvih znakova da nesto nije u redu... e sad dali je to radi toga ili je jednostavno zariba od preforsiravanja + vrućina ... :misli:
Otkad san kariku prominio potrosio je 2.5 litara ulja castrol tts i jos bi uvik + malo ulio u rezervar svaki put radi sigurnosti... :?

Amo rec da si u pravu da je to zato (iako mislin da nije ), zasto je onda zariba prvi put na 13000km, klip ko nov bio, samo je bila sprzena i izidena glava klipa :mrgreen:

Moj zakljucak je : motor je slab za brzu voznju... jer ide max 120 i ako ga przin po magistrali  30min > , a mozes skoro sve okuke proc pod punin gason ,non stop na maximumu mora riknit...

Ajde fala ljudovi, ne sumnjan da se cujemo uskoro  :mrgreen:
 
kad prelzis na 4t? :mrgreen:
 
H@k said:
Istina prijatelju, ali motor je radio 2500-3000km u redu... bez ikakvih znakova da nesto nije u redu... e sad dali je to radi toga ili je jednostavno zariba od preforsiravanja + vrućina ... :misli:
Otkad san kariku prominio potrosio je 2.5 litara ulja castrol tts i jos bi uvik + malo ulio u rezervar svaki put radi sigurnosti... :?

Amo rec da si u pravu da je to zato (iako mislin da nije ), zasto je onda zariba prvi put na 13000km, klip ko nov bio, samo je bila sprzena i izidena glava klipa :mrgreen:

Moj zakljucak je : motor je slab za brzu voznju... jer ide max 120 i ako ga przin po magistrali  30min > , a mozes skoro sve okuke proc pod punin gason ,non stop na maximumu mora riknit...

Ajde fala ljudovi, ne sumnjan da se cujemo uskoro  :mrgreen:
ovo upucuje na presiromasnu smjesu....ili ti je filter zraka previse protocan...ili ti je dizna maksimuma premala.....a i toplinska vrijednost svijecice bi u takvom slucaju(konstanto visoki okretaji) trebala biti hladnija (ngk br 10 es...npr)...kod tebe nije upitno da mu fali goriva(koje ujedno i hladi celo klipa i sam klip) te bi trebao pozabaviti se s tim problemom... 8)
 
bmw m 5 said:
ovo upucuje na presiromasnu smjesu....ili ti je filter zraka previse protocan...ili ti je dizna maksimuma premala.....a i toplinska vrijednost svijecice bi u takvom slucaju(konstanto visoki okretaji) trebala biti hladnija (ngk br 10 es...npr)...kod tebe nije upitno da mu fali goriva(koje ujedno i hladi celo klipa i sam klip) te bi trebao pozabaviti se s tim problemom... 8)

Bravo (y)
Tu ima istine zasto je glava izidena... jer mi se oduvik gusio na niskin okretajima, koda previse zraka dolazi...
Vodio sam ga radi toga u ovlastenoga servisera i nije zna rjesit problem  :palacdolje: